تعمیر هد پرینتر

تعمیر هد پرینتر hp

اگر پرینتر شما از کار افتاده است، باید بدانید که دقیقاً چه چیزی در آن خراب است. اگر خرابی در هد چاپ رخ داده باشد، از این مطمئن هستید، متأسفانه، هیچ شانسی برای احیای عنصر وجود ندارد. تنها چیزی که باقی می ماند جایگزینی است.صبر کنید در بعضی موارد می شود تعمیر هد پرینتر hp را انجام داد ما در اینجا به شما می گوییم که چگونه می شود تعمیر هد پرینتر hp انجام دهید و پرینتر خود را به حالت قبل در بیاورید.

اگر تصویر چاپ شده خیلی کمرنگ است یا چند نقطه از بین رفته است، تمیز کردن هد چاپ ممکن است مشکل را حل کند اگر اطمینان حاصل شود که جوهر به درستی تامین شده است. اما با گذر زمان و دوباره با همین مشکلات دست و پنجه نرم خواهید کرد باید یه فکر اساس برای تعمیر هد پرینتر hp انجام دهید.

می‌توانید با استفاده از ابزار Head Cleaning در نرم‌افزار چاپگر یا با استفاده از دکمه‌های روی صفحه کنترل چاپگر، هد چاپ را از خود تمیز کنید. اگر دچار گرفتگی هد پرینتر نشده باشید این راه حل موقتی است. بهترن راه برای پیش نیامدن این مشکل نگهداری و تعمیر دوره ای هد پرینتر hp می باشد.

تعمیر هد پرینتر اچ پینحوه شستن هد پرینتر hp

هد پرینترhp آسیب پذیرترین عنصر پرینتر جوهرافشان است، بنابراین باید به آن توجه ویژه ای شود. اگر پرینتر به ندرت استفاده شود، این قطعه به دلیل رطوبت و دمای اتاق مسدود می شود. برای جلوگیری از خشک شدن جوهر، باید هر 10 روز دستگاه را روشن کنید و حداقل یک برگه را چاپ کنید.

تمیز کردن با یک پارچه مرطوب انجام می شود. باید تمام قطعات داخل پرینتر را پاک کنید. برای این کار نیازی به خرید دستمال مرطوب مخصوص ندارید. به عنوان یک قاعده، آنها در اولین خرید با دستگاه همراه هستند.  یاد داشته باشید، باید قطعات را در جهت از پایین به بالا یا برعکس پاک کنید، اما نه در جهت های مختلف. به این ترتیب از خطر خراشیدگی ناشی از گرد و غبار فلز یا زباله های چسبیده به پارچه جلوگیری می کنید.

اگر نتوانستید مارایی دستگاه را برگردانید جهت تعمیر پرینتر hp  خود با شرکت تعمیر باما تماس بگیرید. پرسل ما با قرار دادن هد چاپ د محلولو های مخصوص به مدت یک روز کثیفی و رنگ خشک شده در یک لحظه از بین می رود. مشکل سازترین مدل موجود در بازار این برند HP 3525 است.

هزینه تعمیر هد پرینتر Hp

هد پرینتر از اجزای گران بهای پرینتر است. معمولا در اثر استفاده نکردن از پرینتر و جوهر نامرغوب دچار خرابی می شود. انتخاب کنید چه کاری انجام دهید تعمیر و یا تعویض هد پرنتر و زمان مناسبی را تعیین کنید. هزینه کار پس از شفاف سازی سوالات ما مشخص می شود و دیگر تغییر نمی کند. با پرداخت هزینه اضافی، ما خودمان مواد مصرفی با کیفیت را برای شما خریداری می کنیم تا دیگر این مسائل برای پرینتر شما پیش نیاید. ماتمام قطعات داخلی پرینتر شما را تمیز و سرویس می کنیم تا دیگر از این قبیل مشکلات اتفاق نیفتد.

تعمیر باما طبق قرارداد کار می کند و برای نتیجه هر کار انجام شده ۶ ماه ضمانت می دهد. اگر تعمیر انجام شده با مشکل رو به رو شود، آن را با هزینه خود تعمیر می‌کنیم.

نحوه جدا کردن هد پرینتر hp

برای جدا کردن هد چاپ از پرینتر، ابتدا باید دستگاه را از شبکه جدا کنید. سپس، جلد باز می شود و کارتریج به قسمت مرکزی پرینتر حرکت می کند. به یاد داشته باشید، کار با تجهیزات روشن برای سلامتی شما خطرناک است! وقتی کارتریج به موقعیت مرکزی منتقل شد، کارتریج ها را فشار می دهیم و به نوبه خود آنها را کمی به سمت بالا می کشیم تا جدا شود. کارتریج ها در لانه های مخصوص قرار دارند و با دسته های فولادی ثابت می شوند. برای بیرون کشیدن عنصر از پرینتر، باید دستگیره رهاسازی را بلند کنید.

تعمیر هد پرینترhpنحوه تمیز کردن هد پرینتر hp

برای شستشوی هد چاپ ابتدا باید آن را بیرون بیاورید و روی میز بگذارید. هنگام انجام این کار، مطمئن شوید که میز با چیزی پوشانده شده است. به این ترتیب می توانید از قطرات کثیفی و رنگ که به راحتی پاک نمی شوند جلوگیری کنید. شستشو با محلول مخصوص باید انجام می شود.

 

راه ای جلوگیری از خشک شدن هد پرینتر hp

باید به خوبی از پرینتر مراقبت کنید و برخی از قوانین را دنبال کنید. برخی از دستگاه ها امکان تعویض در خانه را دارند، اما برخی دیگر نیاز به تعویض نه تنها هد، بلکه کل کارتریج دارند و این کار یک مرکز خدمات است. آنها نه تنها بخش جدیدی را با کیفیت بهتر انتخاب می کنند، بلکه علل خرابی را نیز تشخیص می دهند. این به شما امکان می دهد اشتباهات را در نظر بگیرید و در آینده مرتکب آنها نشوید.

شرکت تعمیر باما با ارائه خدمات تعمیر تجهیزات برند hp  از جمله تعمیر اسکنر hp، تعمیر پرینتر hp ودستگاه های کپی این برند در خدمت شما عزیزان می باشد. کافی است با شماره 02161328 تماس بگیرید و در خواست خدمات کنید. تکنسین های مجرب و حرفه ای ما در اسرع وقت در محل شما حضور به عمل می اورند. در صورت نیاز به تعمیر فوری پرینتر hp شما می توانید حضورا به شرکت ما مراجعه کنید و طی ۱ الی ۲ ساعت دستگاه خود را تحویل بگیرید.

 

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.