تعمیر کپی کونیکا

تعمیر کپی کونیکا

مرکز خدمات تعمیرباما تعمیر کپی کونیکا را ارائه می دهد. این شرکت یکی از پیشتازان جهان در بازار دستگاه های کپی و چاپ تجهیزات اداری می باشد. محصولات این شرکت همواره با بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات متمایز بوده اند. بدون شک برندهای مقرون به صرفه تری برای تجهیزات اداری در بازار وجود دارد، اما این کونیکا مینولتا است که پیشرو بی نظیر در تولید تجهیزات چاپ با کیفیت بالا است.

تجهیزات اداری کونیکا مینولتا بدون شک از شاخص اطمینان بالایی برخوردار است، اما گاهی اوقات حتی قوی ترین دستگاه ها نیز نیاز به تعمیرکپی دارند. این نه تنها به دلیل خرابی های فیزیکی، بلکه به دلیل عملکرد نامناسب تجهیزات اداری است، به عنوان مثال، اگر با بیش از حد قابل توجهی از منابع خود کار می کند. مدرن ترین مدل های دستگاه ها نیز نیاز به تعمیر پیدا می کنند. تعمیر باما با به کار گرفتن تکنسین های مجرب و دوره دیده تعمیر کپی کونیکا را در زمان کوتاه و کیفیت بالا ارائه می دهد.

تعمیر کپی کونیکا

تعمیر تجهیزات کپی کونیکا

دستگاه کپی روشن نمی شود؟ آیا رایانه شما دستگاه را نمی بیند یا دستگاه کپی کاغذ کثیفی را چاپ می کند؟ ما در تعمیر دستگاه های کپی کونیکا در محل تخصص داریم. در یک زمان مناسب برای شما، متخصص فرستاده و به سرعت تعمیرات لازم را با هر پیچیدگی انجام می دهیم. برای تعمیر دستگاه کپی برند کونیکا در کمترین زمان، هنگام تماس با متخصص ما، به طور دقیق توضیح دهید که دقیقاً چه اتفاقی برای دستگاه می افتد، مارک و مدل را به ما بگویید. بنابراین استاد قبل از خروج می تواند جزئیات لازم را انتخاب کند.

اگر تعمیر ساده باشد، کاغذ را جمع نمی کند، چاپ می کند، رگه های کثیف یا رگه های سفید و غیره را چاپ نمی کند، خرابی بلافاصله پس از تشخیص تعمیر می شود.

هزینه تعمیر کپی کونیکا

هزینه تعمیردستگاه کپی پس از بررسی و تعیین پیچیدگی کار لازم فقط توسط متخصص به شما گزارش می شود. اگر ثابت شود که تعمیر دستگاه کپی برند غیرعملی است، استاد قطعاً قبل از شروع کار به شما در این مورد هشدار می دهد. قیمت های ارائه شده نهایی نیستند و ممکن است افزایش یا کاهش پیدا کنند. ما برای تمام خدمات، گارانتی مادام العمر ارائه می دهیم.

تعمیر کپی کونیکا

تعمیر کپی کونیکا در تهران

تکنسین های ما در تمام مناطق تهران و حومه کار می کنند. برای درخواست کافیست با شماره ۰۲۱۶۱۳۲۸ تماس بگیرید. برای مشتریان ما، کیفیت تجهیزات کپی مهم است. تفاوت ما با سایر شرکت های تعمیر این است که همه کارها را منحصراً در سطح حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم. ما خدمات عزیمت استاد به محل تعمیر کپی  کونیکا را ارائه می دهیم. در حین کار استادان ما فقط از قطعات یدکی اورجینال کونیکا-مینولتا استفاده می کنیم. هر یک از مهندسان سازمان ما در زمینه نگهداری و تعمیر دستگاه های کپی کونیکا -مینولتا متخصص هستند. تعمیر دستگاه کپی توسط تکنسین های مجرب و دارای گواهینامه های مناسب از کارخانه های سازنده انجام می شود. ما بیشترین توجه را به سازماندهی سرویس خدمات داریم. جعبه ابزار تعمیر ما شامل تجهیزات مدرن برای تشخیص دقیق و تعمیر دستگاه های کپی و هر تجهیزات چاپ دیگری است.

تعمیر کپی کونیکا

تعمیرات کپی کونیکا

مهندسان مرکز تعمیرباما از قطعات یدکی اصلی برای تعمیر تجهیزات اداری کونیکا مینولتا استفاده می کنند. مرکز خدمات ما به صورت حرفه ای در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات اداری کونیکا مینولتا مهارت دارد. ما قادر خواهیم بود تعمیر کپی کونیکا را با کیفیت انجام دهیم. شرکت ما چندین سال است که شروع به کار کرد، تجربه و مسئولیت مزیت ماست. تمامی مهندسین ما دارای تحصیلات فنی عالی و دارای چندین سال تجربه در تعمیر تجهیزات اداری هستند! کلیه تعمیرات مطابق با مقررات انجام می شود، ما فقط از قطعات یدکی باکیفیت برای تعمیر تجهیزات اداری استفاده می کنیم. مهندسان ما قادر خواهند بود تشخیص اولیه خرابی تجهیزات اداری را از طریق تلفن انجام دهند و هزینه دقیق تعمیر را به شما اعلام کنند. تجربه چندین ساله متخصصان ما به ما امکان می دهد تا عیوب را به طور دقیق شناسایی کنیم.

ما تعمیر تجهیزات اداری را در تهران با تعمیر در محل  مشتری انجام می دهیم. در مرکز خدمات ما همیشه می توانید شارژ کارتریج و تونراصلی تجهیزات اداری کونیکا را خریداری کنید و کیفیت چاپ کارتریج با کیفیت و اورجینال را از بی کیفیت تشخیص بدهید.

پس از اتحاد در اواسط دهه ۲۰۰۰، کونیکا و مینولتا یک ساختار قدرتمند واحد ایجاد کردند که در آن پیشرفت‌های دو شرکت در پروژه‌های مشترک با نام‌های Page Pro، Magicolor و Bizhub مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه ها از نظر مشخصات فنی و درجه دسترسی به مصرف کننده عمومی با یکدیگر متفاوت هستند. با این حال، با وجود بالاترین کیفیت محصولات، هر تجهیزاتی در معرض فرسودگی فیزیکی هستند. در صورت خرابی و نیاز به تعمیرکپی کونیکا مینولتا، همیشه می توانید با مرکز خدمات تعمیرباما تماس بگیرید. ما متخصصان معتبری را استخدام می کنیم که در دفتر نمایندگی شرکت کونیکا آموزش دیده اند.

 

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.