تعمیرفکس سامسونگ

تعمیر فکس سامسونگ

مرکز تعمیر فکس سامسونگ، تعمیر باما ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه ی گارانتی می باشد . لازم به ذکر است، این مرکز وارد کننده ی قطعات اورجینال می باشد . از این رو تکنسین ها در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه ی اصل استفاده می نمایند . تعمیرات فکس در این نمایندگی از طریق دو آپشن انجام می شود : سرویس در محل و سرویس در مرکز. یکی از اهداف مهم نمایندگی سامسونگ در تعمیر با ما در زمینه تعمیر فکس سامسونگ در محل مشتری می باشد .

نمونه ای از تعمیر فکس سامسونگ که در نمایندگی رسمی تعمیر با ما انجام می شود عبارت است از : عیب یابی و رفع عیب برد منبع تغذیه ، تنظیمات کامل دستگاه، عیب یابی و رفع عیب اتصالات لامپ ، عیب یابی و رفع ایراد بردهای الکترونیکی ، عیب یابی درام ، عیب یابی مسیر عبور کاغذ ، عیب یابی و رفع عیوب رله ها ، عیب یابی و رفع عیوب ناشی از کمرنگ شدن و پررنگ شدن تصاویر .  گسترش روزافزون وسایل الکترونیکی و افزایش نیاز کاربران برای تعمیر فکس سامسونگ ما را بر آن داشت تیمی تخصصی در عرضه ی ترمیم و بازیابی تشکیل دهیم .

تعمیر فکس سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

بروز ایراد و عیب در سیستم فکس، در واقع سبب بروز اختلال در ارائه خدماتی می‌گردد که در آن‌ها نیاز به دستگاه فکس است؛ بروز اشکالات در فکس‌های سامسونگ گاه سبب می‌گردد تا کاربر قادر به برقراری ارتباط نشود که این امر در دنیای مبتنی بر ارتباطات امروزی، مشکلی اساسی و جدی به حساب می‌آید. از همین‌روست که سرعت و کیفیت در تعمیر فکس سامسونگ بسیار مهم و ضروری تلقی می‌گردد.

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی فکس های سامسونگ، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها، انجام تعمیرات و سرویس های جامع سامسونگ، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر فکس سامسونگ در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیرفکس سامسونگ

خدمات واحد تعمیر فکس سامسونگ

  • حل مشکل ارسال نشدن فکس
  • تعویض قطعات معیوب فکس سامسونگ در صورت نیاز
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس سامسونگ
  • برطرف کردن اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • مشکل شکستگی چرخ دنده های فکس
  • تعمیر مشکل جمع شدگی کاغذ فکس در مرکز تعمیرات فکس سامسونگ
  •  تعمیرات فکس رولی سامسونگ
  • تعمیر فکس کاربنی سامسونگ
  •  فکس لیزری سامسونگ
  • تعمیرات فکس حرارتی سامسونگ و …
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …
  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • رفع مشکل ساییدگی چرخ دنده های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  • رفع مشکل قطع و وصلی ارتباط دستگاه فکس سامسونگ
  •  تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تتعمیر فکس سامسونگ در محل
  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس سامسونگ

خدمات تخصصی تعمیر فکس سامسونگ

تعمیر فکس سامسونگ شامل اقدامات متعددی است که برحسب نوع و شدت آسیب دیدگی این دستگاه و قطعات مختلف آن انجام می شوند. تنظیم دستگاه فکس، تعمیر و تعویض برد الکترونیکی، سرویس دوره ‌ای و تمیز کردن دستگاه، تمیز کردن ترمال هد، تعمیر و تعویض قطعه فیوزینگ یا هیتر، تعمیر و تعویض قطعه کاست، تعمیر و تعویض کاغذکش، تعمیر و تعویض قطعه تغذیه کننده اتوماتیک، رفع عیب کار نکردن دستگاه و متصل نشدن آن به تلفن، تعمیر درام و…

 

تعمیر فکس سامسونگ

مشکلات رایج فکس سامسونگ

بروز اختلال در عملکرد دستگاه فکس سامسونگ مساله ای است که می تواند کارکنان شرکت و کاربران را کلافه کند و علاوه بر آن روند کاری شرکت را نیز با مشکل مواجه نماید. درست است که انجام صحیح و مناسب تعمیر فکس سامسونگ یکی از مواردی است که تاثیر زیادی روی عملکردهای بعدی دارد و باید توسط متخصصین این کار  در شرکت انجام گیرد، اما لزوما تمامی مشکلاتی که در دستگاه های فکس سامسونگ پیش می آیند پیچیده نیست.

در ادامه برخی ایرادات معمول فکس سامسونگ آورده شده است. فراموش نکنید که در صورتی که با دستگاه فکس و تعمیر فکس سامسونگ آشنایی کافی ندارید بهتر است برای این کار از تعمیرکاران خبره کمک بگیرید. مجموعه تعمیر با ما یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر فکس سامسونگ بوده و تکنسین های فنی این شرکت به پشتوانه دانش فنی خود و با کمک به روز ترین ابزارآلات حوزه تعمیرات، اقدام به تعمیر فکس سامسونگ مشتریان محترم می نمایند، علاوه بر آن قطعات مورد استفاده در این مرکز نیز اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

مشکل چند تغذیه از فیدر اتوماتیک سند در دستگاه فکس

این مشکل یکی از مواردی معمولی است که ممکن است در دستگاه های فکس پیش بیاید. اما مساله چندین تغذیه از فیدر اتوماتیک به چه معناست؟ زمانی می گوییم دستگاه فکس این اختلال را دارد که وقتی تعدادی برگه در ADF که همان فیدر اتوماتیک است قرار می دهید دستگاه چندین برگه را به صورت همزمان به داخل می کشد. زمانی که متوجه بروز این ایراد در دستگاه فکس خود شدید باید بدانید که زمان تعویض پد جدا کننده برای تعمیر فکس سامسونگ فرا رسیده است.

کشیده نشدن برگه ها در دستگاه فکس Samsung

برخلاف مورد قبلی، در این مورد دستگاه هیچ کاغذی را به داخل نمی کشد. این مورد زمانی به وجود می آید که ایرادی در غلطک وجود دارد. این ایراد می تواند ناشی از کثیف بودن غلطک یا استهلاک آن باشد. برای رفع این مشکل و تعمیر فکس سامسونگ باید ابتدا یک پارچه تمیز و بدون پرز برداشته و آن را با WS-40 خیس کنید. سپس با این پارچه اقدام به تمیز کردن تمامی سطوح غلطک و اطراف آن بنمایید. پس از اتمام کار نیز حتما تمام سطوح را خشک کنید.

اگر مشکل کماکان برقرار بود برای تتعمیر فکس سامسونگ باید غلطک دستگاه را تعویض کنید. برای این کار می توانید یک کیت غلطکی فید سفارش داده و آن را با غلطک قبلی که مستهلک شده تعویض نمایید. کیت غلطکی فید ADF شامل سه بخش مجزا است که عبارتند از غلطک قبل از تغذیه، غلطک فید و پد جدا کننده. توجه داشته باشید که اگر در زمینه تعمیر دستگاه فکس سامسونگ تجربه و دانش فنی کافی ندارید بهتر است برای این کار از تکنسین های ماهر کمک بگیرید.

ایجاد خطوط روی فکس ارسال شده Samsung

اگر در هنگام ارسال فکس متوجه شدید که خطوط اضافه ای روی برگه ارسال شده چاپ می شوند باید به دنبال راهی برای برطرف کردن آن باشید زیرا کار کردن با دستگاه در این حالت موجب پایین آمدن کیفیت فکس ارسالی و همچنین هدر رفتن کاغذ می شود. این مساله عموما از آن جایی ناشی می شود که مانع یا خراشی بر روی شیشه دستگاه فکس وجود دارد. برای مشخص کردن این موضوع لازم است ابتدا با دستگاه فکس خود یک کپی بگیرید، اگر خطی روی برگه مشاهده کردید از یک صفحه متن دار کپی بگیرید.

تعمیر فکس سامسونگ در تهران

یکی از شرکت های خدماتی پیشرو در تهران شرکت تعمیر باما است. ما تعمیر فکس سامسونگ را که از برندهای مطرح دنیا را انجام می دهیم. با وجود توسعه اینترنت و استفاده فعال از پست الکترونیکی، بسیاری از سازمان های دولتی، شهرداری، عمومی، کارآفرینان همچنان به شدت از فکس ها برای انتقال تصاویر از طریق شبکه تلفن استفاده می کنند. به لطف فکس، کارمندان دفتر اطلاعات، اسناد، فاکتورها، گزارش ها را به مشتریان، همکاران، شرکا ارسال می کنند.

خرابی تجهیزات فکس می تواند باعث نقص در کار یک سازمان، ایجاد مشکلات جدی در تعامل با مشتریان، شرکای شرکتی شود، بنابراین تعمیر فکس سامسونگ و بازیابی عملکرد فکس باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. شرکت تعمیرباما با ارائه خدمات فوری تعمیر فکس سامسونگ در تهران اماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

اگر مشکلی در عملکرد دستگاه فکس شما وجود دارد، می توانید برای تعمیر سریع تجهیزات با مرکز خدمات تعمیر باما تماس بگیرد. از بیشترین تعمیراتی که توسط شرکت تعمیرباما انجام شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از دست دادن بخشی از تصویر در حین انتقال
  • ظاهر راه راه
  • مچاله کردن کاغذ
  • پیام ارسال نمی شود
  • و…..

تعمیر فکس سامسونگ در محل

عدم تعمیر و نگهداری دوره ای، خود تعمیری، نظافت غیرحرفه ای عناصر نوری فکس، مراجعه به تکنسین های غیر حرفه ی به ناچار منجر به خرابی جدی تر فکس و هزینه های مالی بیشتر شما می شود. با تماس با شرکت تعمیرباما، راه حل سریع مشکل را با بهترین قیمت دریافت خواهید کرد. مهندسان واجد شرایط ما می توانند مستقیماً به دفتر شما بیایند، عیب یابی عملیاتی را انجام دهند، نقص ها و عیوب در عملکرد دستگاه فکس را شناسایی کنند. ما می توانیم مستقیماً در دفتر شما یک تعمیر کوچک را انجام دهیم و در صورت خرابی جدی تر، فکس را برای تعمیر فکس به مرکز خدمات خود بیاوریم و پس از اتمام کار آن را برای شما بازگردانیم.

مراحل تعمیر فکس سامسونگ

کار تعمیر فکس سامسونگ در مرکز خدمات ما شامل مجموعه ای از اقدامات است:

  • بازرسی بصری
  • تشخیص برای تشخیص نقص در عملکرد دستگاه
  • چاپ ورق تست
  • بازکردن دستگاه (در صورت لزوم)
  • تعمیر فکس سامسونگ در صورت بروز نقص در هنگام تشخیص و مشروط به توافق با مشتری انجام می شود
  • بررسی تمام عملکردها
  • نظافت جامع با تجهیزات ویژه
  • مونتاژ دستگاه
  • بررسی عملکرد، کنترل کیفیت

چرا فکس ارسال نمی شود؟

ممکن است چند دلیل مختلف برای عدم ارسال فکس وجود داشته باشد:

  • اتصال ضعیف: یکی از رایج ترین دلایلی که فکس ارسال نمی شود، به دلیل اتصال ضعیف است. اگر خط تلفن پر سر و صدا باشد، ایستا باشد یا سیگنال ضعیفی داشته باشد، می تواند در انتقال فکس مشکل ایجاد کند. ممکن است بخواهید دستگاه فکس را از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید یا خط تلفن دیگری را امتحان کنید.
  • شماره نادرست: ممکن است فکس ارسال نشود زیرا شماره فکس گیرنده اشتباه وارد شده است. شماره را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست است و دوباره فکس را ارسال کنید
  • Busy Line:اگر خط فکس گیرنده مشغول باشد، فکس ممکن است نتواند از آن عبور کند. در این صورت، ممکن است بخواهید فکس را در زمان دیگری ارسال کنید که احتمالاً خط کمتر شلوغ است.
  • مشکلات دستگاه فکس: اگر دستگاه فکس با مشکلاتی مانند گیر کردن کاغذ، کم بودن جوهر یا تونر یا سایر مشکلات مکانیکی مواجه باشد، ممکن است نتواند فکس را ارسال کند. دستگاه را برای هرگونه پیام خطا بررسی کنید و در صورت لزوم عیب یابی کنید.
  • مشکلات سازگاری: برخی از دستگاه های فکس قدیمی ممکن است با دستگاه های فکس جدید سازگار نباشند، یا ممکن است نیاز به تنظیم خاصی برای برقراری ارتباط مناسب داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که دستگاه ها سازگار هستند و راهنمای کاربر یا وب سایت سازنده را برای تنظیمات خاصی که ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشد بررسی کنید.

اگر همه این مراحل عیب‌یابی را امتحان کرده‌اید و فکس همچنان ارسال نمی‌شود، ممکن است برای کمک بیشتر با سازنده یا یک متخصص پشتیبانی فنی تماس بگیرید

چرا تعمیرباما؟

  1. تعمیر فکس سامسونگ با کیفیت بالا:
  2. تمامی کارها توسط مهندسین مجرب انجام می شود.
  3. ما از قطعات قابل اعتماد، قطعات یدکی شرکت های تولیدی پیشرو استفاده می کنیم
  4. ما نه تنها عناصر اصلی، بلکه مواد مصرفی سازگار را نیز به مشتریان ارائه می دهیم
  5. پس از تعمیر فکس سامسونگ، تجهیزات را تست می کنیم، ضمانت کار انجام شده را ارائه می دهیم.
  6. تضمین کیفیت
  7. تحویل کارتریج، تجهیزات اداری

برای مشتریان شرکتی، اشخاص حقوقی، کارآفرینان، آماده ارائه شرایط ویژه برای مشارکت و همکاری هستیم. پیشنهادات ویژه خدمات و تعمیر تجهیزات اداری برای سازمان هایی با ناوگان بزرگ تجهیزات اداری. ما خدمات فناوری اطلاعات را برای پرینترها، فکس ها، دستگاه های کپی، اسکنر، پلاتر، ماشین های مهندسی، شارژ مجدد کارتریج ها برای دستگاه های چاپ ارائه می دهیم. همکاری با مرکز خدمات تعمیر باما خدمات واجد شرایط و چندین سال کارکرد بدون وقفه تجهیزات اداری شما را ارائه می دهد. برای دریافت خدمات با شماره 02161328 تماس بگیرید.

 

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.