نمایندگی پرینتر کانن

نمایندگی پرینتر کانن

پرینترهای کانن به دلیل کارایی بالا شناخته شده اند و به همین دلیل محبوب هستند. با وجود این، هیچ تضمینی در برابر خرابی وجود ندارد. در صورت بروز مشکل در پرینتر، باید با نمایندگی پرینتر کانن تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر پرینتر کانن، تعمیر را با هر پیچیدگی ارائه می دهد. تکنسین های برند کانن به طور منظم مهارت های خود را بهبود می بخشند و تجربه گسترده ای دارند. همه اینها به انجام تعمیرات در زمان معقول کمک می کند.

قبل از شروع تعمیر، متخصصان عیب یابی دستگاه را انجام می دهند و در مورد علت خرابی نتیجه گیری می کنند. پس از توافق در مورد فرآیند تعمیر با مشتری، تکنسین ها شروع به کار می کنند. در انتها آزمایشی از پرینتر انجام می شود. در نمایندگی پرینتر کانن تمام کارها فقط با استفاده از قطعات یدکی و مواد اورجینال استفاده می گردد. برای کار انجام شده ضمانت نامه صادر می شود.

نمایندگی پرینتر کانن در تهران

تقاضای گسترده برای تعمیر پرینتر کانن در کشور ما با قیمت مناسب و در دسترس بودن قطعات یدکی آنها همراه است. متخصصین مرکز نمایندگی پرینتر کانن مدت هاست که تعمیرات پرینتر کانن را با کیفیت بالا در تهران انجام می دهند. شرط مهم فعالیت رضایت کامل و برطرف شدن نیاز مشتریان و اجرای فعالیت های تعمیر و مرمت در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

نمایندگی پرینتر کانن بر روی انواع خدمات زیر تمرکز می کنیم :

  • انجام تست رایگان تجهیزات برای خطاها؛
  • تعمیر انواع مدل های پرینتر کانن از جمله تجهیزات چند منظوره;
  • بازیابی عملکرد هر تجهیزات رایانه ای این سازنده؛
  • اجرای تعمیرات با هر پیچیدگی به دلیل تعویض استوانه عکس و سایر قطعات یدکی روی
  • خدمات تعمیر و نگهداری مدل های منسوخ پرینترها؛
  • تعمیر پرینتر لیزری کانن.
  • تعمیر فوری پرینتر کانن در مراکز اداری

نمایندگی پرینتر کانن جهت تعمیر در محل تکنسین ها را راهی محل شما می کند. و خدمات را به شما با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. شما می توانید روی ارائه خدمات سریع یک متخصص حساب کنید. ظرف ۲ الی ۳ ساعت از لحظه ثبت درخواست خود تکنسین  در محل حضور یافته و تشخیص و عیب یابی را کاملا رایگان انجام می دهد، همچنین هزینه تعمیرات و زمان تحویل دستگاه را به شما اعلام می کند.

اگر می دانید که شما نیاز فوری به تعمیر پرینتر  دارید، متخصص ما بلافاصله شروع به بازیابی عملکرد دستگاه چاپ شما می کند.

نمایندگی پرینتر کانن

عیوب رایج پرینترهای کانن

بیشترین علتی که به نمایندگی پرینتر کانن مراجعه می کنند مواردی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم. اگر پرینتر کانن اسناد چاپ شده را خراب کرد یا به کلی از کار افتاد، باید نقص احتمالی را تعیین کنید. فقط تکنسین های حرفه ای و متخصص در تعمیر تجهیزات اداری می توانند این کار را با کیفیت بالا انجام دهند. خرابی های عمده اغلب با پایان منابع مصرفی همراه است که نیاز به تعویض فوری دارد.

·سرعت کم.

کاهش سرعت می تواند به دلیل تنظیم وضوح بالا، مشکل حافظه یا انتخاب اشتباه درایورها باشد.

·جمع کردن کاغذ

شما اولین عیب را برطرف کرده اید، اما ممکن است یک نقص جمع کردن کاغذ نیز دیده شود. که باید با تکنسین بررسی کند.

·لکه هایی در چاپ

پرینتر شما عالی کار می کند، اما سند چاپ شده لکه دار به نظر می رسد. لکه‌ها، کیفیت پایین تصویر باعث می‌شود اسناد درهم و برهم و غیرحرفه‌ای به نظر برسند. حل چنین مشکلی باید به متخصصان سپرده شود.

·خرابی چاپ

اگر دستگاه چاپ نمی‌کند، یا اگر به نظر می‌رسد چاپ در صف گیر کرده است، راه‌اندازی مجدد آن آسان‌تر است. با راه اندازی مجدد نرم افزار شروع کنید. اگر این کار نکرد، با متخصصان مرکز خدمات تماس بگیرید تا بتوانند علت نقص را تشخیص دهند و به درستی از بین ببرند.

·هد چاپ کثیف

احتمالاً سندی را دیده‌اید که با خطوط سفید، قسمت‌هایی از متن یا گرافیک‌هایی که جوهر در آنها وجود ندارد، حتی زمانی که کارتریج‌ها پر شده‌اند، ظاهر می‌شود. این به دلیل این واقعیت است که هدها مسدود شده و نیاز به تمیز کردن دارند. بسیاری از دستگاه ها می توانند خود را با چند کلیک تمیز کنند، اما اگر بخواهید می توانید آنها را به صورت دستی تمیز کنید. کار نیاز به مراقبت ویژه دارد، بنابراین اگر توسط متخصصان انجام شود بهتر است.

·حذف گرد و غبار و زباله

تجمع کثیفی، تونر و سایر آلاینده‌ها می‌تواند باعث تاب برداشتن ورق شود و آثاری را در جایی که نباید باقی بگذارد. یک راه حل سریع حذف ذرات با کمی خلاء است. در مرکز خدمات، تمیز کردن دستگاه های کپی با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام می شود. این امر حذف کامل آلاینده ها و کار با کیفیت بالا را تضمین می کند.

نمایندگی پرینتر کانن

·رفع خطاهای مکانیکی

مانند بسیاری از محصولات، اگر به موقع از آن مراقبت کنید، پرینتر شما بسیار بیشتر دوام خواهد آورد. حتی تونر بی کیفیت می تواند منجر به مشکلاتی در آینده شود. به جای ناامید شدن، می توانید به دستورالعمل ها مراجعه کنید یا از خدمات نمایندگی پرینتر کانن برای از بین بردن علتی که باعث پارگی کاغذ در پرینتر شما شده است استفاده کنید. به طور کلی توصیه می شود از ۲ دست استفاده کنید تا به آرامی ورق های گیر کرده را بدون باقی ماندن کاغذ پاره و سالم نگه داشتن داخل آن بیرون بیاورید.

4.3/5 - (13 امتیاز)

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.