نمایندگی پرینتر hp

نمایندگی پرینتر اچ پی

پرینترهای اچ پی در کشور ما برای همه شناخته شده هستند و از نظر هزینه رایج ترین و مقرون به صرفه ترین هستند. وجود کارتریج های سازگار و امکان شارژ مجدد، استفاده از پرینتر اچ پی را ساده و لذت بخش می کند. همانطور که همه ما می دانیم، هر چه دستگاه ساده تر باشد، احتمال خرابی آن کمتر است.  خرابی پرینتر امری اجتناب ناپذیر است اما ما به شما پیشنهاد میکنیم تعمیرات را فقط در نمایندگی پرینتر اچ پی انجام دهید. به عنوان یک قاعده، تعمیر پرینتر اچ پی در محل هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و می تواند در دفتر مشتری یا در خانه انجام شود. اما پیشنهاد ما به کاربران پرینتر جوهرافشان تعمیر در سایت تعمیرگاهی است زیرا در سایت با دقت و ظرافت بیشتری سرویس دستگاه جوهر افشان انجام می شود.

نمایندگی پرینتر hp

نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران

شما می توانید برای تعمیر پرینتر اچ پی در تهران به سادگی با تماس با نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران، در دفتر یا منزل خود تعمیر کنید. متخصص ابزار و لوازم یدکی لازم را با خود به همراه می اورد، بنابراین برای تعمیر و سرویس پرینتر اچ پی در محل مشکلی وجود نخواهد داشت.

با تماس با نمایندگی پرینتر اچ پی، تعمیرات را با کیفیت بالا قطعات اورجینال در کوتاه ترین زمان ممکن  و با  ضمانت کار انجام شده دریافت خواهید کرد !نمایندگی پرینتر اچ پی HP   در تهران مواد مصرفی و لوازم جانبی برای هر تجهیزات اداری HP – MFP، پرینترهای لیزری و جوهرافشان را همیشه در دسترس دارد.

نمایندگی مجاز اچ پی

هیولت پاکارد یکی از بزرگترین تولید کنندگان آمریکایی تجهیزات چاپ برای دفتر و خانه است، دستگاه های کپی، اسکنر، دستگاه های چند منظوره با ویژگی ها و قابلیت های مختلف. همه محصولات این شرکت برای استفاده آسان و قابل اعتماد هستند، بنابراین در سراسر جهان محبوب هستند. نمایندگی مجاز اچ پی در تهران انواع خدمات این برند را ارائه می دهد.

تجهیزات چاپ، کپی برند اچ پی برای تجهیز ادارات، موسسات آموزشی و دولتی کاربرد زیادی دارد. این تکنیک با ویژگی های عملکرد عالی مشخص می شود، دارای عمر کاری طولانی است.

چه زمانی باید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس گرفت

برای جلوگیری از بیشتر شدن هزینه تعمیر از قیمت خرید تجهیزات جدید، بهتر است در صورت شروع خرابی پرینتر اچ پی، خودتان آن را تعمیر نکنید. تلاش برای احیا کردن تجهیزات اداری طبق دستورالعمل های اینترنت یا ویدیویی در YouTube، می توانید وضعیت را تشدید کنید. به یاد داشته باشید که قیمت تعمیر به پیچیدگی آسیب بستگی دارد، می توانید با اقدامات خود آن را افزایش دهید.

علائم خرابی تجهیزات اداری اچ پی، که در آن باید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید:

  • روشن نمی شود، چاپ نمی شود یا خطا می دهد.
  • چاپ کثیف.
  • چندین بار پشت سر هم نمی تواند ورق را از سینی بردارد.
  • سینی پر است، اما دستگاه خطای نبود کاغذ می دهد.
  • کاغذ مچاله می کند، صدای خش خش می دهد.
  • چاپ صفحات خالی.
  • چراغ ها چشمک می زند، اما پرینتر در حال چاپ نیست.
  • پرینترکارتریج را نمی خواند.

تعمیر پرینترهای HP LaserJetو سایر مدل ها در نمایندگی پرینتر اچ پی انجام می شود. تکنسین یک تشخیص کامل را انجام می دهد، که در طی آن علل خرابی را تعیین می کند، ماهیت آن را ارزیابی می کند. در طول تعمیر پرینتر اچ پی، فقط از قطعات یدکی تایید شده استفاده می کنند که تمامی الزامات و استانداردهای کیفی در ان رعایت شده باشد. تست های پس از تعمیر را انجام می دهند تا مطمئن شوند که تجهیزات به درستی کار می کنند. هزینه تخمینی از طریق تلفن محاسبه می شود. تعمیر تجهیزات اداری در نمایندگی پرینتر اچ پی با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید.

نمایندگی پرینتر hp

خدمات پرینترهای لیزری اچ پی

ما به مشتریان خود تعمیر و نگهداری در نمایندگی پرینتر اچ پی را پیشنهاد می کنیم . نمایندگی نه تنها تجهیزات اداری را عیب یابی می کند، بلکه تعمیر و نگهداری پرینترها و MFP ها را نیز انجام می دهد .متخصصان نمایندگی پرینتر اچ پی خطاهای نرم افزاری را برطرف می کنند و همچنین پرینترهای لیزری HP را شارژ می کنند. اگر همه چیز برای شما مناسب باشد، تکنسین بلافاصله دست به کار می شود.

تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی

اگر می خواهید دستگاه شما در مدت زمان کوتاه با کیفیت بالا تعمیر شود، با متخصصان بی تجربه تماس نگیرید. تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پیخود را به تکنسین های مجرب شرکت تعمیرباما بسپارید. پر کردن کارتریج برای پرینترهای MFP و HP فرآیند پیچیده ای است که باید به متخصصان سپرده شود. اقدامات نادرست منجر به آسیب رساندن به کارتریج یا کل دستگاه می شود. ما علاوه بر شارژ مجدد کارتریج HP ، تجهیزات اداری برندهای دیگر را نیز تعمیر می کنیم. قیمت تعمیر و پر کردن پرینترهای HP به پیچیدگی کار بستگی دارد.

تعمیر پرینتر اچ پی

امروزه پرینترها در هر دفتر و تقریباً در هر خانه وجود دارند. با توسعه عصر فناوری و گسترش عملکرد دستگاه‌های کمکی مختلف، پرینترها نیز تکامل یافته‌اند و قابلیت‌های جدیدی به دست آورده و از پرینترهای معمولی به دستگاه‌های چند منظوره فشرده اما ضروری تبدیل شده‌اند. کاربران معمولا کمتر برای تعمیر پرینتر اچ پی به ما مراجعه می کنند البته اگر به صنعتگران قابل اعتمادی مراجعه کنید که آماده هستند کار خود را تضمین کنند.

4.5/5 - (8 امتیاز)

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.