تعمیر پرینتر اپسون در کوتاه ترین زمان

تعمیر پرینتر اپسون

اگر نیاز به تعمیر پرینتر اپسون دارید. پرینتر شما کاغذ را بر نمی دارد؟ خطوط عمودی چاپ می کند. هد پرینتر جوهر افشان شما خشک شده است. ما به شما تعمیر با ما را پیشنهاد می کنیم. تعمیر با ما با ۲۰ سال تجربه و تکنسین های مجرب در کنار شما است که پرینتر شما را با کیفیت بالا و قطعات اورجینال تعمیر کند تا شما را از شر خرید یک پرینتر جدید راحت کند. ما با ارائه گارانتی معتبر تعمیرات خود را تضمین می کنیم.

پخش ویدیو

تعمیر پرینتر اپسون در تهران

تعمیر پرینتر اپسون در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت و گارانتی خدمات شرکتی

جدول عیب یابی پرینتر اپسون

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر وضوح چاپ را از دست داده است
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
گیر کردن کاغذ
قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ
پخش جوهر بر روی کاغذ
خرابی بلید

تعمیر فوری تعمیر پرینتر اپسون

ما می دانیم که پرینترها چه نقش مهمی در زندگی شما دارد به همین جهت سعی بر آن داریم که تعمیر پرینتر شما را سریع و با کیفیت انجام دهیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر اپسون باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر اپسون شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اپسون شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر اپسون میباشد

 دیده شده در هنگام پرینت از کاغذ هایی که منگنه یا گیره کاغذ یا سوزن به آنها متصل هست استفاده می شود. ورود هرگونه جسم خارجی به جز کاغذ درون دستگاه چاپ باعث جمع شدن کاغذ میشود. سنسورهایی در دستگاه وجود دارد که خراب شدن آنها باعث مچاله شدن کاغذ میشود. از دیگر دلایلی که باعث جمع شدن کاغذ میشود فرسوده شدن پرس رولر است و همچنین پارگی فیوزینگ باعث میشود دستگاه شما خوب کار نکرده و باعث مچاله شدن کاغذ در پرینتر شود.

 ممکن است پورت usb شما و یا سیم usb خراب شده باشد و اتصال میان پرینتر و لپ تاپ یا کامپیوتر شما به درستی صورت نگیرد. همچنین ویروس های کامپیوتری ممکن است باعث شود پرینتر شما در سیستم عامل نشان داده نشود.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه پرینتر اپسون کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود پرینتر اپسون کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

 دیده شده وقتی که با پرینتر اپسون اقدام به چاپ می کنیم، برگه داخل دستگاه رفته و صدای عملیات چاپ می آید اما برگ سفید بیرون می آید. برد فرمتر، تمام شدن جوهر کارتریج، ایرادات نرم افزاری و خرابی درایور دلایلی است که ممکن است این اتفاق در پرینتر اپسون شما رخ دهد.

نرم افزاری که سخت افزار پرینتر شما را به سیستم عامل لپ تاپ یا کامپیوتر یا موبایل شما متصل می کند. همچنین این نرم افزار قابلیت تنظیمات پیشرفته بر روی پرینتر شما را دارد. تمامی مدلهای پرینتر های اپسون دارای درایورهای مخصوص خود می باشند.

هزینه تعمیر پرینتر اپسون

برای استعلام هزینه تعمیر پرینتر اپسون و یا اطلاع از نحوه ثبت سفارش و مراحل تعمیر آن با ما تماس بگیرد

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر باما خدمات تعمیر پرینتر اپسون را ارائه می دهد. این تکنیک چاپ قابل اعتماد و بادوام است، اما گاهی اوقات خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد. تکنسین های ما پرینترهای اپسون را با استفاده از قطعات اصلی به سرعت و ارزان تعمیر می کنند. بسیاری از قطعات یدکی در انبار موجود است و اگر چیزی در انبار نیست، ما به سرعت از تامین کنندگان سفارش می دهیم.

هدف از تعمیر پرینتر اپسون احیای تجهیزات در مدت زمان کوتاه است، تا اطمینان حاصل شود که در صورت نیاز به چاپ منظم یا فوری اسناد، هیچ خرابی وجود ندارد. متخصصان شرکت تعمیر باما به سرعت و با هزینه کم این کار را انجام خواهند داد. کافی است با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید.

تعمیر پرینتر اپسون در تهران

برای تعمیر پرینتر اپسون با تعمیر باما تماس بگیرید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا در اسرع وقت هرگونه آسیب و نقص را از بین ببرید. تعمیر پرینترهای اپسون در تهران با هرگونه خرابی و هر نوع پیچیدگی در تعمیرباما به سرعت انجام می شود. برای تعمیر و نگهداری دستگاه های برند اپسون که بیشتر توسط شرکت های ایرانی استفاده می شود، خدمات فنی برای هر مدل پرینتر اپسون را ارائه می دهیم و در انواع خرابی ها از شما پشتیبانی می کنیم.

 اشکالات پرینترهای اپسون که به شرکت ما می رسد به سرعت شناسایی می شوند و مشتریان ما از مشکل و هزینه دستگاه اپسون مطلع می شوند. تعمیر و نگهداری دستگاه های تایید شده اپسون بلافاصله شروع می شود، بررسی های لازم در وضعیت عملکرد دستگاه انجام شده و به مشتریان با مدرک توضیح داده می شوند. خدمات فنی پرینتر اپسون تعویض و نگهداری قطعات یدکی و خرابی ها با کیفیت و ایمن انجام می شود. ما به عنوان تعمیر پرینتر اپسون، خدمات دستگاه کپی اپسون را نیز ارائه می دهیم. تعمیر باما عملیات خود را مطابق با خواسته های مشتریان خود انجام می دهد.

ما به عنوان خدمات پرینتر اپسون سال هاست که خدمات فنی اپسون را در تهران ارائه می دهیم. تعمیر باما تعمیر و نگهداری پرینترهای اپسون را که در شرکت ما هستند با ضمانت انجام می دهد.  قطعات یدکی نصب شده در پرینترهای اپسون  دارای ضمانت می باشد. ما به عنوان تعمیر پرینتر اپسون در تهران ، سال هاست که با تیمی حرفه ای از کاربران این برند پشتیبانی می کنیم

تعمیر پرینتر اپسون

تعمیر پرینتر جوهرافشان اپسون

پرینترهای جوهرافشان اپسون را با دست خود تعمیر نکنید، زیرا تجهیزات اداری به مداخله حساس هستند. همچنین، هنگام تعمیر پرینتر جوهر افشان اپسون به تنهایی، احتمال لکه دار شدن همه چیز با جوهر زیاد است که تمیز کردن آن بسیار دشوار است. پرینتر های جوهر افشان اختلالات ماهیت متفاوتی دارند، مقابله با آنها برای یک فرد بی تجربه می تواند دشوار باشد. ما تعمیرات را با هر نوع پیچیدگی انجام می دهیم. از گیر کردن کاغذ  تا بازسازی هدهای چاپ. برای جلوگیری از خرابی های جدی تر، توصیه می شود تعمیر و نگهداری منظم پرینترها را انجام دهید. ما برای وقت مشتریان خود ارزش قائل هستیم، بنابراین سعی می کنیم ظرف چند ساعت دستگاه ها را تعمیر کنیم. با مراجعه به خدمات تعمیر پرینتر اپسون در تهران به ما، مشتری می تواند مطمئن باشد که کار به طور موثر و به موقع انجام می شود.

ما به عنوان سرویس پرینتر اپسون، سال هاست که خدمات فنی را در تهران ارائه می دهیم. تعمیر با ما تعمیر و نگهداری پرینترهای اپسون را که در شرکت ما هستند با ضمانت انجام می دهد. پس از تایید مشتریان، دستگاه های تعمیر شده به صورت رایگان نگهداری می شوند و قطعات یدکی نصب شده در پرینترها دارای گارانتی می باشند. ما به عنوان تعمیر اپسون، سال هاست که پشتیبانی از تعمیر و نگهداری پرینتر را با تیمی حرفه ای ارائه می دهیم. مدل‌های جوهرافشان پرینترهای اپسون معمولاً دارای خرابی در هد پرینتر هستند. در خدمات فنی خود، با تعمیر بسیاری از پرینترها به جای تعویض هد چاپ، از پرداخت هزینه های بالا توسط کاربران جلوگیری کرده ایم.

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

ما نه تنها عملکرد دستگاه را بازیابی می کنیم و دستگاه را تعمیر می کنیم، بلکه جوهر و تونر های باکیفیت را نیز انتخاب و به فروش می رسانیم. ما همیشه جوهر و تونرهای اصلی اپسون و جوهرهای سازگار مارک های معروف جهان برای پرینترهای اپسون و غیره را داریم. برای استفاده از خدمات ما با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. شما همچنین می توانید درخواست خود را در سایت بگذارید و  منتظر تماس ما باشید یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر اپسون

بررسی مشکلات رایج پرینتر اپسون

توصیه می شود در موارد زیر عیب یابی و تعمیر پرینتر اپسون را سفارش دهید:

  • تجهیزات با توجه به پارامترهای مشخص شده چاپ نمی شود یا حتی پس از راه اندازی مجدد خطا می دهد.
  • دستگاه روشن نمی شود.
  • تجهیزات اداری در حین چاپ کاغذ را بر نمی دارند یا ورق های “جویدن” را انجام نمی دهند.
  • یک جسم خارجی به داخل تجهیزات افتاده یا آسیب مکانیکی رخ داده است.
تعمیر پرینتر اپسون

تعمیر پرینتر اپسون در محل

ما به کاربران خود تعمیر پرینتر اپسون در محل را ارائه می دهیم. شما می توانید با تماس با ما از طریق خط پشتیبانی یا فرم درخواست تماس از خدمات فنی اپسون ما استفاده کنید . می توانید تمام فرآیندهای پر کردن تونر پرینترهای اپسون خود را توسط شرکت ما انجام دهید. ما شارژ کارتریج را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهیم. پشتیبانی فنی با کیفیت برای هر مشکلی که در همه دستگاه‌های اپسون شما با آن مواجه می‌شوید توسط تعمیر باما ارائه می‌شود.

تعمبر باما به عنوان سرویس Epson خدمات خود را در زمینه تعمیر، تعمیر و نگهداری دوره ای و پر کردن تونر و کارتریج پرینترهای شما ارائه می دهیم. در طول خدمات خود، انتقال اطلاعات فنی لازم و پشتیبانی تامین قطعات یدکی را نیز داریم. به عنوان خدمات اپسون، هدف ما دستیابی به رضایت 100٪ مشتری است. شما می توانید مشکل خطای تونر پرینترهای اپسون را در شرکت ما حل کنید.  تعمیر باما خدمات را جوری ارائه می دهد که دستگاه های اپسون  به عملکرد روز اول خود می رسند.

تعمیر با ما خدمات موثری را برای تمام مشکلات فنی و برنامه ای که در پرینترهای خود با آن مواجه می شوید، به شما ارائه می دهیم. تیم های متخصص ما در برند اپسون به سرعت علل مشکلی که شما با آن مواجه هستید را پیدا کرده و مشکل را حل می کنند. برای استفاده از خدمات پرینتر اپسون با شرکت ما تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر اپسون

نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون

خدمات تعمیر پرینتر اپسون همیشه در خدمات برند اپسون ارجحیت دارد. زیرا امروزه انواع پرینترهای اپسون در بسیاری از زمینه ها ارجحیت دارند. با استفاده فعال مداوم از آنها، نیاز دائمی به خدمات تعمیر پرینتر اپسون وجود دارد. انواع پرینتر عملکرد خود را از دست می دهند. بر زندگی روزمره، به ویژه محل کار تأثیر می گذارد. به دلیل این وضعیت باید در اسرع وقت از خدمات تعمیر پرینتر epson استفاده کرد.به طور کلی، فرآیندهای موجود در خدمات تعمیر پرینتر اپسون در نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون به شرح زیر است.

  • خدمات عیب یابی
  • تامین خدمات قطعات یدکی
  • بررسی علت خرابی
  • ارائه تعمیر و نگهداری معمول با خرابی در صورت لزوم
  • استفاده از قطعات فنی
  • ارائه اطلاعات استفاده فنی پس از خرابی

خدمات تعمیرات پرینترهای اپسون به صورت جامع ارائه می شود. بنابراین، از انواع خرابی ها برای فرآیندهای بعدی جلوگیری می شود. از آنجایی که پرینترهای مارک Epson امروزه با کیفیت بالایی تولید می شوند، باید خدمات تعمیر با کیفیت بالا ارائه شود. برند اپسون به ویژه با ارائه خدمات دقیق تعمیرات پرینترهای اپسون اخیراً پیشتاز بوده است. فرآیندهای خدمات تعمیر پرینترها بر استفاده عمومی تأثیر می گذارد.

تعمیرات پرینتر اپسون

به طور کلی، جزئیاتی وجود دارد که امروزه باید در اولویت های خدمات تعمیر پرینتر اپسون در نظر گرفته شود. اخیرا خدمات تعمیر پرینتر اپسون با تجربه تری ارائه شده و کیفیت خدمات آنها نیز افزایش یافته است. علاوه بر این، امروزه فرآیندهای ارائه خدمات تعمیر پرینتر اپسون نیاز به تکمیل عملی دارد. برای انجام تعمیرات پرینتر اپسون در سطح بالا، دریافت خدمات از شرکتی که در ارائه چنین خدماتی حرفه ای است، کاملاً ضروری است.

تعمیر پرینتر اپسون

هزینه تعمیر پرینتر اپسون

به طور کلی، قیمت خدمات تعمیر پرینتر اپسون امروز به وضوح بیان نشده است . زیرا امروزه خدمات تعمیر پرینتر عموما با فرآیندهای مختلفی ارائه می شود. به طور کلی، لیست قیمت خدمات تعمیر پرینتر اپسون برای هر نوع بودجه ای مناسب است. به همین دلیل است که خدمات تعمیر پرینتر اغلب ترجیح داده می شود.

خدمات مجاز تعمیر اپسون در تهران انواع مونتاژ، تعمیر و نگهداری دستگاه های الکترونیکی شما را در مدت زمان تعیین شده برای محصولات گارانتی شده انجام می دهد.

اگر نقص دستگاه به دلیل قطعه یدکی باشد، قطعه یدکی اصلی تعویض می شود. قطعات یدکی را می توان از سرویس های مجاز برای خرابی خارج از گارانتی خریداری کرد.

تعمیر پرینتر اپسون

تعمیرات تخصصی پرینتر های اپسون

تجهیزات اداری مدرن اپسون به دلیل قابلیت اطمینان خود مشهور هستند، اما در مواردی که دستگاه از کار می افتد استثناهای ناخوشایندی وجود دارد. قبل از اینکه به خود تعمیر پرینتر اپسون متوسل شوید ، به شما توصیه می کنیم از خدمات متخصصان استفاده کنید.

کار با این پرینترها زمان و تجهیزات ویژه زیادی را می طلبد، با استفاده از اپتیک های بزرگنمایی، تمام کارها به سرعت در مرکز خدمات ما انجام می شود. شما می توانید مجموعه ای از تجهیزات را در مرکز خدمات ما سفارش دهید. جمع آوری تجهیزات توسط سفیران ما انجام می شود..

رایج ترین خرابی ها عبارتند از:

  • مشکل برداشتن کاغذ
  • جمع کردن کاغذ.
  • هنگام چاپ یک تصویر رنگی، یک صفحه سفید بیرون می آید.
  • نویز خارجی
  • دستگاه قفل است یا کارتریج ها را نمی بیند.
  • آثار جوهر روی کاغذ چاپ شده باقی می ماند.
  • هد چاپ پس از مدت طولانی استفاده خشک شده است.
  • پد جاذب با جوهر پر شده است.

چرا تعمیر باما؟

 

  • لوازم یدکی و لوازم اصلی. ما با تامین کنندگان قابل اعتماد قطعات یدکی کار می کنیم. ما محبوب ترین قطعات و مواد مصرفی را در انبار داریم.
  • تعمیرکاران با تجربه. حداقل سابقه کار اساتید مرکز ما با دستگاه های رنگی و سیاه و سفید 5 سال می باشد.
  • ضمانت. انتخاب قطعات اصلی و تعمیر طبق دستورالعمل سازنده تضمین کننده کیفیت استثنایی است. کلیه تعمیرات و تعویض قطعات دارای ضمانت می باشد.
  • همکاری راحت برای تعمیر پرینتر اپسون در تهران می توانید در وب سایت شرکت و یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

ما در تلاش هستیم تا راحت ترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم کنیم. برای تعمیرات می توانید به صورت آنلاین در سایت شرکت اقدام کنید و یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید. درخواست در همان روز پردازش می شود. استادان ما به هر منطقه تهران می روند که باعث صرفه جویی در وقت مشتری می شود. ما همچنین تجهیزات اداری را برای تعمیر در دفتر خود می پذیریم.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر اپسون با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.