شارژ کارتریج

شارژ کارتریج در محل با ۱۰۰٪ ضمانت کیفیت

هنگامی که کارتریج های مصرفی پرینترهای جوهرافشان تمام می شود، باید مجددا با جوهر پر شوند. فرآیند شارژ مجدد کارتریج که بازیافت نیز نامیده می شود، در صورتی که مطابق با استانداردها انجام شود، با پرینترهای جوهرافشان کاملا مطابقت دارد و مشکلی پیش نمی آید. شرکت تعمیرباما دارای تجهیزات فنی کافی، قطعات یدکی و پرسنل متخصص آموزش دیده برای انجام فرآیند شارژ مجدد کارتریج می باشد ما می توانیم با خدمات شارژ کارتریج در محل در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. اما در بعضی موارد به دلیل خطای کاربر یا  استفاده نکردن از دستگاه هد دستگاه خشک شده و شما به تکنسین جهت تعمیر پرینتر خود پیدا میکنید. شرکت تعمیر باما با کادری مجرب و تکنسین های دوره دیده در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

کارتریج های جوهری چیست؟

شارژ کارتریج

اگرچه پر کردن کارتریج با این سیستم ها به آسانی پر کردن آب از کوزه در لیوان است و هزینه های چاپ با این سیستم بسیار کاهش می یابد، اما مشکلات مزمن سیستم باعث دردسرهای زیادی می شود. اما اگر قصد استفاده از کارتریج های جوهری را دارید باید به موارد زیر توجه کنید.

  • حتماً قبل از خالی شدن جوهر مخازن را پر کنید، در غیر این صورت هوا در شیلنگ ها تشکیل می شود، جوهر جریان نمی یابد و هد چاپگر خشک می شود و مسدود می شود.
  • مراقب استفاده از جوهر بی کیفیت باشید. اگر از جوهرهای باکیفیت استفاده نکنید، گرفتگی هدهای چاپ هزینه سنگینی را برای شما به همراه خواهد داشت.

کارتریج اصلی: از آنجایی که قیمت آنها بسیار بالاست، وقتی کارتریج تمام می شود، با خرید مداوم کارتریج های اصلی، هزینه های چاپ افزایش می یابد. پر کردن مجدد کارتریج به عنوان یک روش جایگزین متولد شد زیرا قیمت اصلی کارتریج تقریباً با قیمت پرینتر برابر بود. اگرچه کاربران خانگی و اداری با پر کردن مجدد کارتریج در هزینه خود صرفه جویی می کنند، اما برای چاپ عکس ایده آل، استفاده از کارتریج های اصلی کاملا ضروری است.

صرفه جویی البته مهم است، اما توصیه ما این است که مراکز چاپ یا دفاتری که عکس چاپ می کنند حتما کارتریج اصل بخرند. یک کارتریج معادل با کیفیت تقریباً عملکرد کارتریج اصلی را ارائه می دهد. برای اطلاعات دقیق تر در مورد کارتریج معادل، می توانید مقاله ما با عنوان “کارتریج جایگزین چیست” را مرور کنید.

کارتریج های پرینتر جوهر افشان به دلیل ظرفیت چاپ کم به سرعت تمام می شوند. فرض کنید تصمیم داریم کارتریج تمام شده را دوباره پر کنیم. بنابراین، چگونه کارتریج را پر کنیم؟ ما با خدمات شارژ کارتریج در محل به شما خدمت رسانی می کنیم.

چگونه کارتریج را پر کنیم؟

شارژ کارتریج

پر کردن کارتریج به دو روش دستی و اتوماتیک انجام می شود. برخی از کاربران خانگی و مراکز غیر قانونی با استفاده از ست های پرکن کارتریج ها را به صورت دستی پر می کنند. زیر برچسب روی هر کارتریج سوراخ هایی برای تزریق جوهر وجود دارد. کارتریج های رنگی دارای سه مورد از این سوراخ ها در بدنه خود هستند. موقعیت این سوراخ های جوهر را می توان با بررسی معماری کارتریج مورد نظر تعیین کرد. کیت شارژ مجدد کارتریج و جوهرهای چاپگر به صورت تجاری در دسترس هستند.

پر کردن اتومات کارتریج با دستگاه های حرفه ای پرکن کارتریج انجام می شود. این دستگاه ها دستگاه های خلاء و فشار هستند که برای پر کردن کارتریج تولید می شوند. اگر پر کردن کارتریج ایده آل مورد نظر است، یا باید از این دستگاه ها تهیه شود یا توسط یک مرکز پرکن حرفه ای انجام شود. بازیافت  یا پر کردن کارتریج به اقتصاد کمک می کند، از طبیعت محافظت می کند و آینده ای سبز را ارائه می دهد…

مشکلات و راه حل های کارتریج

شارژ کارتریج

اساساً سه مشکل در کارتریج جوهر وجود دارد.

  • نقص های الکترونیکی؛ در صورت بروز چنین نقصی، یک کارتریج جدید خریداری کنید.
  • گرفتگی سر چاپ کارتریج؛ معمولاً زمانی رخ می دهد که جوهر در کارتریج هایی که برای مدت طولانی غیرفعال می مانند خشک می شود.
  • ترکیب رنگ؛ در اثر استفاده از جوهر نامناسب یا قرار دادن جوهر نامناسب در مخزن رنگ رخ می دهد. کارتریج باید با جاروبرقی مخصوص تمیز شود و دوباره پر شود.

 

جوهر کارتریج را از کجا بخریم؟

شارژ کارتریج

هر دو کیت شارژ کارتریج، جوهر پرینترو سایر قطعات یدکی را می توان به راحتی از بازار تهیه کرد.

احتیاط! هر مارک و هر مدل کارتریج جوهر منحصر به فرد خود را دارد. اگر می خواهیم هم سالم چاپ کنیم و هم از پرینترمان محافظت کنیم، باید جوهر کارتریج با کیفیت را ترجیح دهیم.

عمر کارتریج چقدر است؟

هر کارتریج تعداد چاپ متفاوتی دارد. تعداد پرینتر هایی که باید با یک کارتریج انجام شود با سرعت پر شدن کاغذ A4 چاپ شده نسبت معکوس دارد. با افزایش پر بودن صفحه، با افزایش مصرف جوهر، تعداد کل صفحات خروجی کاهش می یابد. پر کردن مجدد به کیفیت جوهر استفاده شده و طول عمر کارتریج مربوط می شود. اگر کارتریج ایده آل پر شود، می توان یک کارتریج را چندین بار پر کرد.

آیا شارژ مجدد کارتریج به پرینتر آسیب می رساند؟

شارژ مجدد کارتریج اگر  طبق دستورالعمل انجام شودهرگز به پرینتر شما آسیب نمی رساند و نیازی به تعمیر پرینتر پیدا نمی کنید. کشورهای غربی از فرآیند پر کردن کارتریج برای تشویق بازیافت برای محافظت از طبیعت حمایت می کنند. بی معنی است که در کشور ما گاهی اوقات از مصرف کنندگان سؤال می کنیم که “آیا شارژ مجدد کارتریج به پرینتر من آسیب می رساند؟” و تعجب می کنیم! همانطور که می دانیم، خدمات پرینتر اصلی می خواهند مصرف کنندگان را به خرید کارتریج های اصلی با چنین جملاتی هدایت کنند. هر پرینتر جوهر افشان باید به طور دوره ای نگهداری شود و برخی از قطعاتی که پس از تعداد معینی چاپ منقضی می شوند باید تعویض شوند.

قیمت شارژ کارتریج چقدر است؟

قیمت شارژ مجدد کارتریج برای HP، CANON، BROTHER، EPSON و غیره موجود است. مربوط به برند، مدل، رنگی یا سیاه و سفید و ظرفیت آن است. . قیمت شارژ کارتریج رنگی به دلیل هزینه جوهر و نیروی کار بیشتر از قیمت شارژ کارتریج مشکی است. ولی شرکت تعمیر باما هزینه جداگانه ی برای شارژ کارتریج در محل از شما عزیزان دریافت نمی کند.

کدام پرینتر برای شارژ مجدد کارتریج مناسب است؟

یکی از پارامترهایی که در هنگام خرید پرینتر جوهر افشان باید در نظر گرفته شود و از نظر ما مهمترین آن کارتریج مورد استفاده آن پرینترمی باشد. زیرا قیمت پرینترهای اینجک جت در مقایسه با قیمت پرینترهای لیزری بسیار بسیار ارزان است، اما قیمت کارتریج جوهر تقریباً با قیمت پرینتر یکی است. علاوه بر این، برخی از کارتریج های چاپ را نمی توان دوباره پر کرد. علاوه بر این، پرینتر های جوهرافشان دارای هد چاپ هستند که جوهر را از کارتریج ها به کاغذ منتقل می کند. هدهای چاپ پرینترهای جوهرافشان با طول عمر معین پس از اتمام با هدهای جدید جایگزین می شوند، البته این هزینه جداگانه است.

اگر نمی‌خواهیم با نادیده گرفتن این هزینه‌ها از پرینتر خریداری‌شده عبور کنیم و پرینتری با هزینه چاپ مناسب بخریم، باید قبل از خرید پرینتر جوهرافشان، این سوال که «کدام پرینتر را بخرم» را به طور کامل بررسی کنیم و سپس اقدام به خرید کنیم. برای مشاوره پرینتر می توانید از شرکت تامین کننده مواد مصرفی پرینتر خود پشتیبانی دریافت کنید یا می توانید با تماس با شرکت تعمیر باما از اطلاعات تماس، اطلاعات رایگان دریافت کنید. برای اطلاعات دقیق تر، توصیه می کنیم مقاله ما با عنوان “کدام چاپگر را بخرم” را مرور کنید.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.