تعمیر کپی توشیبا

تعمیر کپی توشیبا

دستگاه های کپی TOSHIBA در اوایل دهه ۲۰۰۰ با دستگاه های کپی آنالوگ قابل اعتماد در گروه کاری A4 و A3 نامی برای خود دست و پا کردند. طیف مدل دستگاه های کپی توشیبا یکی از گسترده ترین ها در میان سازندگان این گونه تجهیزات است. تجهیزات TOSHIBA با سادگی، قابلیت اطمینان و قابلیت نگهداری متمایز می شوند. اما تعمیر کپی توشیبا نیز برای همه دستگاه های کپی توشیبا امری غیر قابل اجتناب است زیرا که همه ی این دستگاه های ار قطعات مصرفی تشکیل شده اند. شرکت تعمیر باما با سابقه چندین ساله اماده خدمت رسانی به شما می باشد.

تعمیر کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در محل

تدستگاه کپی روشن نمی شود؟ آیا رایانه شما دستگاه را نمی بیند یا دستگاه کپی کثیف چاپ می کند؟ ما در تعمیر در محل دستگاه های کپی توشیبا در تهران تخصص داریم. در زمان مناسب برای شما، تکنسین ارسال می کنیم و به سرعت تعمیرات لازم را با هر پیچیدگی انجام می دهیم تا وقفه ای در کار شما ایجاد نشود.

برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کوتاه ترین زمان، هنگام تماس با متخصص ما، به طور دقیق توضیح دهید که دقیقاً چه اتفاقی برای دستگاه می افتد، مارک و مدل را به ما بگویید. بنابراین تکنسین قبل از خروج می تواند قطعات لازم را با خود بیاورد.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیر کپی توشیبا

ما خدمات تعمیردستگاه کپی توشیبا را ارائه می دهیم. استادکاران ما در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را با شرایط مطلوب برای شما تعمیر خواهند کرد. فتوکپی توشیبا، مانند بقیه برندها، نیاز به تعمیر و نگهداری مناسب دارند. علل خرابی اغلب دستگاه های کپی نقض قوانین مربوط به عملکرد آنها یا فرسودگی فیزیکی است. موارد زیر رایج ترین مشکلات فتوکپی توشیبا است.

۵ خرابی دستگاه کپی توشیبا

  1. روشن نمی شود. در حالی که سیم های برق مرتب هستند.
  2. کاغذ بر نمی دارد و نمی بیند. چاپگر شروع به چاپ می‌کند، اما نمی‌تواند کاغذ را بردارد.
  3. کاغذ بعد از چاپ چروک می شود یا اصلا ورق از چاپگر بیرون نمی آید
  4. صداهای نامشخص

انواع دستگاه کپی توشیبا

دستگاه کپی توشیبا یک برند جهانی برای تهیه کپی از اسناد، نقشه ها و عکس ها در حجم بالا است. آنها دامنه گسترده ای دارند و به استاندارد، بزرگ و تخصصی تقسیم می شوند.

دستگاه‌های کپی استاندارد، برای کاغذ A4، در دفاتر یا خانه استفاده می‌شوند، دستگاه‌های کپی با فرمت بزرگ برای کپی کردن نقشه‌ها استفاده می‌شوند.مؤسسات انتشاراتی اغلب از دستگاه‌های کپی مخصوص برای تهیه کپی از کتاب‌ها، بروشورها، مجلات استفاده می‌کنند. ویژگی های اصلی دستگاه های کپی سرعت کپی، هزینه دستگاه، مدل و عملکرد می باشد. سرعت کپی، که بر بهره وری دستگاه تأثیر می گذارد، از ۶ تا (یا بیشتر) ۴۰ کپی در دقیقه متغیر است.

یکی از پارامترهای مهم دستگاه های کپی، بازتولید رنگ آنهاست که می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد. با توجه به اصل اسکن، دستگاه های کپی می توانند آنالوگ و دیجیتال باشند. اگر متوجه شدید که دستگاه کپی کار نمی کند یا ضعیف عمل می کند، تکنسین های واجد شرایط شرکت ما به سرعت آن را تشخیص می دهند، قطعات لازم را جایگزین می کنند و نه تنها عیب های قابل مشاهده بلکه پنهان را که بر عملکرد دستگاه کپی پاناسونیک شما تأثیر می گذارد، برطرف می کنند.

تعمیرات کپی توشیبا

کیفیت کار انجام شده توسط مهندسین شرکت تعمیر باما توسط اتحادیه تأیید شده است. متخصصان مرکز خدمات ما هر ساله دوره های آموزشی  را می گذرانند. ما تعمیر و نگهداری دستگاه های کپی، با هر پیچیدگی را انجام می دهیم. علل خرابی می تواند بسیار متفاوت باشد، اما آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد:۱ سایش مواد مصرفی و۲ خرابی قطعاتی که عمر مفید آنها برای کل عمر تجهیزات طراحی شده است. بیشتر مشکلات ناشی از فرسودگی و پارگی مواد مصرفی است.

تعمیر کپی توشیبا با ۶ ماه گارانتی

تعمیر کپی توشیبا

تعمیرباما دستگاه شما را عیب یابی می کند، قطعات معیوب و مواد مصرفی فرسوده را شناسایی می کنیم. در حین تعمیر، قطعات فرسوده و مواد مصرفی را تعویض می کنیم و همچنین در صورت لزوم دستگاه شما را تنظیم و به حالت کار در می آوریم. کار بر روی تعمیر تجهیزات چاپ باید به موقع انجام شود، در حالی که به شدت از برنامه تعویض مواد مصرفی پیروی می کند. علاوه بر این، بسته به شرایط عملکرد دستگاه های کپی، لازم است به طور دوره ای تمیز کردن تجهیزات  باعث جلوگیری از خرابی مکانیزم ها و کاهش کیفیت چاپ انجام  شود. تعمیرباما برای همه قطعات تعویضی گارانتی ۶ ماه ارائه می دهد.

هزینه تعمیر دستگاه کپی توشیبا

هزینه تعمیر دستگاه کپی پس از تشخیص تجهیزات توسط متخصصین ما با هر مشتری به صورت جداگانه در میان گذاشته می شود. شرایط و قیمت هایی که ما به مشتری ارائه می دهیم. اگر مشکلی دارید، لطفا با مرکز خدمات شرکت ما تماس بگیرید، متخصصان ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به شما کمک خواهند کرد.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.