تعمیر پرینتر HP

تعمیر پرینتر hp با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج

تعمیر پرینتر hp در تهران و کرج

اگر نیاز فوری به تعمیر پرینتر hp  دارید، دستگاه شما کاغذ را نمی کشد، وضوح چاپ ان پایین امده است. ما به شما شرکت تعمیر با ما را معرفی می کنیم. تعمیر با ما با ۲۰ سال تجربه در تعمیر پرینتر Hp هرگونه خرابی دستگاه شما رفع کرده و مانند روز اول به شما تحویل می دهد. با داشتن انباری از قطعات یدکی دستگاه شما در مدت کوتاهی تعمیر پرینتر انجام شده و  به شما تحویل داده می شود.

فیلم نحوه تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp در تهران

شرکت تعمیر با ما ارائه دهنده خدمات تعمیر پرینتر hp در تهران است.

تعمیر پرینتر

عیب یابی پرینتر hp

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر کم رنگ پرینت می گیرد
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر و یا لپ تاپ پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
گیر کردن کاغذ
قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ
پخش جوهر بر روی کاغذ
تعویض و یا تعمیر بلید

تعمیر فوری پرینتر HP

برای تعمیر فوری پرینتر HP شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر HP باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر hp شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اچ پی شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر hp میباشد

 ممکن است پورت usb شما و یا سیم usb خراب شده باشد و اتصال میان پرینتر و لپ تاپ یا کامپیوتر شما به درستی صورت نگیرد. همچنین ویروس های کامپیوتری ممکن است باعث شود پرینتر شما در سیستم عامل نشان داده نشود.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه پرینتر hp کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود پرینتر hp کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

 دیده شده وقتی که با پرینتر hp اقدام به چاپ می کنیم، برگه داخل دستگاه رفته و صدای عملیات چاپ می آید اما برگ سفید بیرون می آید. برد فرمتر، تمام شدن جوهر کارتریج، ایرادات نرم افزاری و خرابی درایور دلایلی است که ممکن است این اتفاق در پرینتر hp شما رخ دهد.

تعمیر فوری پرینتر HP

برای تعمیر فوری پرینتر  HP شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

هزینه تعمیر پرینتر hp

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج 

تعمبر پرینتر HP در تعمیر با ما بسیار تخصصی و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود. ما می دانیم که پرینتر های HP حساس و چقدر به تعمیر دقیق نیازمند هستند. تکنسین های ما که همه در این مورد حرفه ای و  با تجربه هستند انواع پرینتر های HP  را در مدت زمان کوتاه عیب یابی و تعمیر می کنند. تعمیر باما با کادری متخصص و دوره دیده خدمات تعمیر پرینتر hp را به شما ارائه می دهد.

قیمت تعمیر پرینتر HP​

قیمت تعمیر پرینتر hp بستگی به موارد مختلفی دارد. مواردی که بر هرینه تعمیر پرینتر Hp تاثیر گذار است عبارت از:

  • پیچیدکی خرابی
  • قطعات مورد نیاز
  • نوع پرینتر

شما می توانید برای مطلع شدن از هزینه تعمیر پرینتر با شرکت تعمیر با ما تماس بگیرید و از خدمات عیب یابی پرینتر hp  به صورت رایگان بهره ببرید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP به دلیل تجربه بالا و مراجعان بسیار تعمیر پرینتر را در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به شما ارائه می دهد. استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال شما را در استفاده بهینه از پرینتر یاری می رساند. به دلیل استفاده از قطعات اورجینال دستگاه شما بدون از دست دادن کیفیت همانند روز اول کار خواهد کرد.

اگر با پرینتر HP خود مشکل دارید، اولین قدم شناسایی مشکل است. مشکلات رایج پرینتر عبارتند از گیر کردن کاغذ، مشکلات اتصال، سطح پایین جوهر و کیفیت پایین چاپ. هنگامی که مشکل را شناسایی کردید، می توانید عیب یابی را شروع کنید و از نمایندگی تعمیر پرینتر hp درخواست کمک کنید.

هنگامی که به دنبال یک تکنسین برای تعمیر پرینتر HP خود هستید، انتخاب فردی با تجربه و تخصص در تعمیر پرینترهای اچ پی ضروری است. تکنسین همچنین باید به قطعات اصلی پرینتر HP دسترسی داشته باشد تا مطمئن شود که پرینتر شما به حالت اولیه خود باز می گردد که در نمایندگی تعمیر پرینتر hp این امکان پذیر است.

علاوه بر تعمیر پرینتر HP شما، یک تکنسین خوب خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را نیز ارائه می دهد تا به شما در جلوگیری از مشکلات بعدی کمک کند. این خدمات ممکن است شامل تمیز کردن و نگهداری منظم اجزای مختلف پرینتر باشد.

به طور کلی، تعمیر پرینتر HP برای اطمینان از عملکرد روان عملیات تجاری شما بسیار مهم است. با انتخاب یک تکنسین قابل اعتماد و برنامه ریزی منظم برای تعمیر و نگهداری، می توانید پرینتر HP خود را در بهترین حالت نگه دارید و از هرگونه اختلال در کار خود جلوگیری کنید.

تعمیر پرینتر با کیفت بالا

با استفاده از تونر های با کیفیت و کارتریج های اورجینال در نمایندگی تعمیرات پرینتر HP  شما می توانید بسیار به صرفه تر از دستگاه خود استفاده کنید و کیفیت بالای چاپ را تجربه کنید و از استفاده  پرینتر HP خود لذت ببرید.

تعمیر پرینتر HP در تهران

تعمیر پرینتر این برند نیاز به دانش و مهارت دارد. این برند به نام و مشهور دستگاه های خود را با ظرافت خاص تولید می کند. تعمیر باما تعمیر پرینتر HP در تهران را بسیار سریع و با کیفیت ارائه می دهد زیرا انبار و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است و همه ی لوازم مورد نیاز به سرعت در دسترس تکنسین قرار می گیرد.

دلایل خرابی پرینتر HP

خرابی پرینتر HP اغلب به دلیل خطای کاربر اتفاق می افتد. بی دقتی کاربر و عدم توجه به اخطارهای دست معمولا خرابی های به بار می اورد. در ادامه به بررسی دلایل خرابی و راه حل ان می پردازیم.

دلایل
نشانه
تمام شدن کارتریح
عدم وضوح چاپ
وجود جسم خارجی مثل سوزن منگنه
جمع کردن کاغذ
خرابی کابل پاور-برد پاور
روشن نشدن دستگاه
خرابی هیتر فیوزینگ
پاک شدن محتوای چاپی
عدم اتصال کابل USB
عدم شناسایی دستگاه توسط کامپیوتر

5 مشکل رایج خرابی پرینتر HP

مشکلات پرینتر HP اغلب به دلیل فرسایشی بود قطعات اتفاق می افتد. بسیار نادر است که پرینتر های HP ایرادات کارخانه ی داشته باشند در ادامه به بررسی 5 مورد از بیشترین خرابی های hP  می پردازیم:

  1. عدم برداشتن کاغذ
  2. جمع کردن کاغذ
  3. چاپ بی کیفیت
  4. ارور کارتریج
  5.  چاپ خطوط اضافه بر روی کاغذ

تعمیر پرینتر HP در محل

تعمیر پرینتر اچ پی را نباید به افراد اماتور سپرد. ما به صورت حرفه ای پرینترهای HP را تعمیر می کنیم. برای تسریع در روند تعمیر، مدل HP خراب را مشخص کنید و علائم خرابی را به ما بگویید. این به تکنسین های شرکت ما  کمک می کند تا بلافاصله قطعات و قطعات یدکی لازم را انتخاب کنند، دستگاه را به طور موثر و سریع تعمیر کنند. تعمیرات با کیفیت را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.

نمایندگی تعمیر پرینتر HP در تهران

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی را با هر سری و سال ها انتشار انجام می دهد. نمایندگی از تجهیزات حرفه ای برای عیب یابی، رفع خطاهای نرم افزاری، تعویض کارتریج استفاده می کند. انها برای تمام کارها گارانتی صادر می کنیم. تجهیزات شرکت آمریکایی Hewlett-Packard قابل اعتماد و بادوام هستند، اما هر قطعه عمر مفید خود را دارد. دلیل اصلی خرابی تجهیزات چاپ، آلودگی قطعات کار در اثر سهل انگاری است. به طور خاص، بقایای تونر که در طول زمان بر روی قطعات متحرک ایجاد می‌شوند، یک خطر هستند. تعمیر و نگهداری به موقع پرینترهای اچ پی عمر تجهیزات را در مواقعی افزایش می دهد، اما این امر محافظت در برابر خرابی های دیگر را تضمین نمی کند. شما می توانید برای در خواست تعمیرات دوره ای با نمایندگی تعمیر پرینتر در تهران تماس بگیرید. 

تعمیرات پرینتر HP در تهران

نیاز به تعمیر پرینترهای اچ پی در صورتی ایجاد می شود که دستگاه با نقص، گیر کردن کاغذ، یا گرفتن چندین ورق به طور همزمان رو به رو شود. همچنین، یک دستگاه معیوب ممکن است صداهای نامشخصی در حین کار ایجاد کند. در موارد دیگر، برخی از ویژگی های ممکن است روشن نشوند. برای بازگرداندن کامل امکانات تجهیزات HP به مشخصات کارخانه از خدمات تعمیر پرینتر شرکت تعمیر باما استفاده کنید. شرکت ما از تکنسین هایی با تحصیلات تخصصی و سالها تجربه استفاده می کند. آن‌ها نکات مهم تعمیر پرینترهای جوهرافشان و لیزری HP چه جدید و چه قدیمی را می‌دانند،. در تماس با هر منطقه از ایران، کارکنان با ابزار و قطعات یدکی لازم همراه می شوند.

تعمیرات پرینتر HP

ما عجله شما را درک  می کنیم، بنابراین سعی می کنیم پرینتر Hp شما را در همان روز تعمیر کنیم. تشخیص  و تعمیر در یک روز انجام می شود و بیش از یک روز طول نمی کشد. زمان تعمیر بستگی به مشکل دارد: کاغذ را بر نمی دارد، یا روشن نمی شود و… همه ی مشکلات در یک روز قابل حل می باشند. با مراجعه به خدمات ما، مطمئن خواهید بود که کار را با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام خواهیم داد. ما هفته ها و ماه ها منتظر قطعات یدکی نیستیم، ما یک انبار لوازم یدکی داریم که به موقع آن را تکمیل می کنیم. تعمیرات تخصصی پرینتر hp  را همراه با گارانتی از ما بخواهید.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر Hp با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع
تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.