تعمیر پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج

تعمیر پرینتر کانن در تهران و کرج

نیاز به تعمیر پرینتر کانن دارید. پرینترتون کاغذ نمیکشه و بد پرینت میگیره. خیلی عجله دارید نمی دونید چی کار کنید. ما به شما شرکت تعمیر با ما را پیشنهاد می کنیم. با سپردن تعمیرات پرینتر کانن خود به ما دیگر نگران ان نباشید. تعمیر با ما پرینتر شما را به کمک تکنسین های با تجربه در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت تعمیر کرده و به شما تحویل می دهد.

فیلم نحوه تعمیر پرینتر کانن

پخش ویدئو

تعمیر پرینتر در تهران

شرکت تعمیر با ما ارائه دهنده خدمات تعمیر پرینتر در تهران و سایر مناطق تهران است.

تعمیر پرینتر

عیب یابی پرینتر کانن

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر وضوح چاپ را از دست داده است
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر و یا لپ تاپ پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
گیر کردن کاغذ
به احتمال قوی قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ
پخش جوهر بر روی کاغذ
خرابی بلید

تعمیر فوری پرینتر کانن

برای تعمیر فوری پرینتر کانن شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر کانن باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر کانن شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اچ پی شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر کانن میباشد

مدت زمان تعمیر پرینتر کانن بستگی به پیچیدگی خرابی پرینتر کانن شما دارد. اما ما با داشتن انباری از قطعات یدکی تعمیر باما پرینتر کانن شما را در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می دهیم.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه پرینتر کانن کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود پرینتر کانن کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

 دیده شده وقتی که با پرینتر کانن اقدام به چاپ می کنیم، برگه داخل دستگاه رفته و صدای عملیات چاپ می آید اما برگ سفید بیرون می آید. برد فرمتر، تمام شدن جوهر کارتریج، ایرادات نرم افزاری و خرابی درایور دلایلی است که ممکن است این اتفاق در پرینتر hp شما رخ دهد.

هزینه تعمیر پرینتر کانن نسبت به بقیه برند ها کمی بالاتر است زیرا این برند به دلیل حساسیت بالا به کیفیت قطعات مصرفی حتما باید از برند سازنده تهیه قطعات شود. زیرا به شدت کیفیت کار دستگاه به قطعات استفاده بستگی دارد و قطعات مشابه برای این دستگاه کارساز نیست.

تعمیر فوری پرینتر کانن

برای تعمیر فوری پرینتر  کانن شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

هزینه تعمیر پرینتر کانن

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج 

تعمیر پرینتر کانن بسیار دور از ذهن است. سطح بالایی از عملکرد و دوام عالی خرابی را بسیار دور از ذهن کرده است  اما ممکن است در برخی مواقع پرینترهای کانن نیز نیاز به تعمیر  داشته باشد. تعمیر با کیفیت پرینترهای کانن برای تکنسین های تعمیر باما یک وظیفه مهم است زیرا در صورت عدم تعمیر حرفه ای پرینتر های کانن وضوح و کیفیت تصویر خود را از دست می دهند. بیشتر اوقات، ما باید با کارتریج شکسته، عناصر جوهر خشک شده، نقص در فرآیند تغذیه کاغذ رو به رو هستیم اما نگران نباشید تمامی نقص ها در تعمیر باما برطرف می شود.

مرکز خدمات ما بیش از یک سال است که با تجهیزات این برند کار می کند، بنابراین به خوبی می داند که کدام قسمت از تجهیزات بیشتر در معرض خرابی هستند. حتی اگر علت خرابی واضح به نظر ببرسد، ما ترجیح می دهیم برای انجام تعمیرات پیشگیرانه از تجهیزات و جلوگیری از خرابی در آینده، یک تشخیص کامل را با ابزار  انجام دهیم.

مرکز خدمات  کانن تعمیر باما اسکنر ها و پلاترهای این برند را نیز تعمیر می کند و اگر در مورد تجهیزات اداری صحبت می کنیم، پس باید در مورد تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده دوره ای دستگاه ها نیز فکر کنید که به آنها امکان بدهد بدون خرابی کار کنند.

قیمت تعمیر پرینتر کانن

هزینه تعمیر پرینتر کانن بر اساس میزان پیچیدگی و همچنین فوریت شما تعیین می شود. برای سفارش خدمات، درخواست خود را در وب سایت بگذارید یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید. پرینترهای کانن با شرایط استفاده صحیح می توانند برای مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه نقص کار کنند. با این حال، مهم نیست که تجهیزات چقدر با کیفیت باشد،  دیر یا زود لحظه ای فرا می رسد که شما نیاز به تعمیر پرینتر کانن دارید.

 تعمیر پرینترهای کانن برای کارمندان  ما امری متداول است. همانطور که می دانید، تجهیزات کانن به دلیل تطبیق پذیری آن در بین افرادی که می خواهند تجهیزات واقعاً با کیفیتی بخرند، تقاضای زیادی دارد. اغلب کارمندان مرکز خدمات ما با مشکلات کیفیت چاپ پایین، خرابی کاغذ کش؛ خشک شدن کارتریج و …. رو به رو هستند

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

پشتیبانی فنی نمایندگی تعمیر پرینتر از محصولات این برند که عموماً توسط شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند بدون فوت وقت و کوتاه ترین زمان راه حل مناسبی برای تعمیر پرینتر شما پیدا می کنند. که در صورت بروز هر نوع نقصی بهترین و با کیفیت ترین قطعات را  به شما ازائه می دهند. پرینترهای کانن که به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن می آیند عیب یابی شده و کاربران از مشکل و هزینه دستگاه کانن مطلع می شوند. فرآیندهای تعمیر پس از تایید شما انجام می شود و زمانی که دستگاه تعمیر شد، تمامی تست ها انجام شده و همراه با گزارش تحویل کاربر داده می شود. 6 ماه گارانتی به دستگاه هایی داده می شود که با تعویض قطعات در نمایندگی پرینتر کانن سرویس انجام داده اند.

تعمیر پرینتر کانن با کیفت بالا

تعمیر پرینترهای کانن که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً به دلیل خطای کاربر از کار می افتند. یک مشکل رایج در دستگاه های جوهر چاپ رنگی است که به دلیل خشک شدن هد چاپ یا جوهر موجود در کارتریج دستگاه هایی که کاربران برای مدت طولانی از آن استفاده نکرده اند، اتفاق می افتد. ما مشکل چاپ رنگی و مشکلات مکانیکی دستگاه های جوهر افشان را در خدمات فنی کانن خود تعمیر می کنیم.

تفاوت کارتریج اصلی و تقلبی چیست؟

تعمیر پرینتر کانن در تهران

ما پشتیبانی فنی و خدمات تعمیر پرینتر کانن در تهران را به تمام مدل های پرینتر کانن ارائه می دهیم. تعمیر باما به عنوان خدمات پرینتر کانن، با تولید راه حل های نوآورانه به منظور ارائه بهترین خدمات با پرسنل فنی متخصص تعمیر پرینتر کانن را انجام می دهد. قطعات یدکی مناسب برای همه مدل ها همیشه در انبار ما موجود است. در سرویس فنی ما، پشتیبانی فنی برای پرینترهای کانن که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده است ارائه می شود. به عنوان یک سرویس خصوصی پرینتر کانن، ما فقط برای محصولاتی که خودمان به عنوان یک شرکت تعمیر می کنیم، ضمانت می دهیم.

ما با  تعمیر پرینتر در محل به مشتریان خود در تمام مناطق تهران خدمات ارائه می دهیم. می توانید از طریق تلفن با ما تماس بگیرید و از خدمات ما محل بهره مند شوید .

تعمیر پرینتر کانن

دلایل خرابی پرینتر کانن

خرابی پرینتر کانن اغلب به دلیل خطای کاربر اتفاق می افتد. بی دقتی کاربر و عدم توجه به اخطارهای دست معمولا خرابی های به بار می اورد. در ادامه به بررسی دلایل خرابی و راه حل ان می پردازیم.

دلایل
نشانه
تمام شدن کارتریح
عدم وضوح چاپ
وجود جسم خارجی مثل سوزن منگنه
جمع کردن کاغذ
خرابی کابل پاور-برد پاور
روشن نشدن دستگاه
خرابی هیتر فیوزینگ
پاک شدن محتوای چاپی
عدم اتصال کابل USB
عدم شناسایی دستگاه توسط کامپیوتر
تعمیر پرینتر کانن

مشکلات رایج خرابی پرینتر کانن

برخی از مشکلاتی که در پرینترهای برند کانن تجربه شده و نقص های برطرف  شده توسط شرکت ما؛

  • پرینتر کانن نمی تواند کاغذ بگیرد
  • تعمیر کاست های پرینتر کانن (تونر)
  • فیوزینگ پرینتر کانن 
  • مشکلات کاهش کیفیت چاپ در پرینترهای کانن
  • چاپ لکه دار پرینتر
  • کانن نیاز به تنظیم مجدد نرم‌افزار دارد
  • پرینتر کانن مشکلات جمع کردن کاغذ دارد
  • کانن مشکلات پرینت نگرفتن پرینتر
  •  مشکلات ارسال یا دریافت فکس
  • پرینتر کانن صفحه خالی رد می کند
  • پرینتر کانن USB و پورت شبکه
تعمیر پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن در محل

ما به عنوان خدمات تعمیر پرینتر کانن در تهران، تعمیر را برای تمام مدل هایی که از کار افتاده اند، ارائه می دهیم. ما اغلب از دستگاه‌های برند Canon در مؤسسات دولتی، شرکت‌های بخش خصوصی، مدارس و خانه‌ها استفاده می‌کنیم. مشکلات کلی پرینترهای این برند عبارتند از: جمع کردن کاغذ و مشکلات  روشن نشدن و پاور پرینتر کانن. با ارائه خدمات فنی در محل با توجه به خرابی ها و ابعاد دستگاه ها اتلاف وقت شما را به پایین ترین حد کاهش می دهیم. تمام قطعات یدکی مورد استفاده در خدمات فنی ما اصل و اورجینال می باشد. کلیه قطعات یدکی توسط شرکت ما گارانتی می شود.

به عنوان خدمات کانن، می توانید از خدمات فنی در محل ما به تمام مناطق تهران بهره مند شوید. شما می توانید با تماس با شرکت ما و مشخص کردن شماره مدل دستگاه خود و نقص دقیق، از کادر فنی ما پشتیبانی دریافت کنید. اعضای تیم متخصص ما از دستگاه شما بازدید می کنند و اطلاعات اولیه در مورد دستگاه معیوب را به شما می دهند.

تعمیر پرینتر کانن

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن در تهران

صاحبان برند کانن افرادی مسئولیت پذیر و هدفمند هستند. این تکنیک برای رفع نیاز  مصارف خانگی و  اداری و تجهیزات حرفه ای چاپ استفاده می شوند اما صرف نظر از روش کار، پرینتر مانند سایر تجهیزات در حال توسعه است و نیاز به نگهداری دارد. تعمیر پرینتر کانن در تعمیر باما با عیب یابی سریع، خرید قطعات با کیفیت و گارانتی را به همراه دارد. با وجود قابلیت اطمینان و عملکرد عالی، بسیاری از خریداران از قیمت بالای مواد مصرفی و قطعات برای واحدهای مورد نظر منصرف شده‌اند. 

اما حتی اگر تعمیر پرینتر کانن نیاز به خرید مواد مصرفی اصلی داشته باشد، برای مشتریان ما  بیشترین سود را خواهد داشت زیرا پرینتر مانند روز اول کار می کنند. از این گذشته، طی سال ها حضور در بازار، ما موفق شدیم تامین کنندگان قابل اعتمادی را پیدا کنیم که قطعات یدکی اصلی را با قیمت مناسب در اختیار ما قرار دهند.

از اولین لحظه تأسیس، با اهمیتی که برای کیفیت و عزم موفقیت در زمان کوتاه قائل هستیم در بخش فناوری به خوبی شناخته شده ایم و هرگز از این اصول دست برنداشته و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. اصول تغییر ناپذیر نمایندگی تعمیر پرینتر کانن در تهران همیشه کیفیت، خدمات، تحویل به موقع و قیمت مناسب بوده است. کار با این اصل  ضامن موفقیت و تداوم در تولید صداقت و کیفیت در خدمات است. خدمات فنی ویژه کانن امروز و در آینده به خدمت رسانی به شما ادامه خواهد داد و از درخواست و حمایت شما تشکر می کند.

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیر باما همچنین خدمات تعمیر پرینترهای کانن را در خدمات فنی برای تمامی مدل های پرینتر کانن در تهران ارائه می دهد. ما به عنوان سرویس تعمیر پرینتر کانن، سال هاست که خدمات تعمیر پرینترهای کانن را در این بخش ارائه می دهیم. برند کانن شما یک برند ترجیحی در سراسر جهان است. در کشور ما، توسط همه موسسات، شرکت های بخش خصوصی و کاربران  ترجیح داده می شود. مدل های پرینتر لیزر جت کانن از جمله مدل های مورد علاقه برای استفاده  زیاد هستند. امکان استفاده طولانی مدت دارد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مانند سایر برندها خراب نمی شوند.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر کانن با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

چه خدماتی در کنار تعمیر پرینتر کانن ارائه می دهیم؟

در کنار ارائه خدمات تعمیر پرینتر کانن ما خدمات دیگری هم نیز ارائه می دهیم تا رضایت شما عزیزان را کسب کنیم.

تعمیر پرینتر برادر
شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر برادر
قراردادهای سازمانی
تعمیر پرینتر برادر
حمل و نقل رایگان
تعمیر پرینتر برادر
سرویس دوره ای دستگاه
تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.