تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج | تعمیر با ما
تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران و کرج

تعمیر پرینتر سامسونگ لازم دارید؟ پرینترتون وضوح چاپ رو از دست داده؟ روی کاغذ خط خط های عمودی می افته؟ پرینترتون روشن نمیشه؟ شما در جای درستی ایستاده اید. تعمیر با ما با ۱۰ سال تجربه در تعمیر پرینتر سامسونگ اینجاست تا در کمترین زمان با کمترین هزینه مشکل پرینتر شما رو رفع کنه و شما رو از شر همه ی خرابی ها راحت کنه. تعمیر با ما با تکنسین های مجرب و حرفه ای تعمیرات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. تضمین تعمیرات با گارانتی است که ارائه می دهیم.

فیلم نحوه تعمیر پرینتر سامسونگ

پخش ویدئو

تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران

شرکت تعمیر با ما ارائه دهنده خدمات تعمیر پرینتر در تهران و سایر مناطق است.

عیب یابی پرینتر سامسونگ

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر وضوح چاپ را از دست داده است
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر و یا لپ تاپ پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
به احتمال قوی قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
باز کردن پرینتر و تمیز کردن ان از قطعات خارجی
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ

تعمیر فوری پرینتر سامسونگ

برای تعمیر فوری پرینتر سامسونگ شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر سامسونگ باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر سامسونگ شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اچ پی شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر سامسونگ میباشد

زمان تعمیر پرینتر سامسونگ را باید با توجه به خرابی پیشبینی کرد. هرچه خرابی بیشتر زمان تعمیر نیز بیشتر است اما در تعمیر باما طولانی ترین زمان تعمیر 48 ساعت می باشد. 

 ممکن است پورت usb شما و یا سیم usb خراب شده باشد و اتصال میان پرینتر و لپ تاپ یا کامپیوتر شما به درستی صورت نگیرد. همچنین ویروس های کامپیوتری ممکن است باعث شود پرینتر شما در سیستم عامل نشان داده نشود.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه پرینتر hp کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود پرینتر hp کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

 دیده شده وقتی که با پرینتر سامسونگ اقدام به چاپ می کنیم، برگه داخل دستگاه رفته و صدای عملیات چاپ می آید اما برگ سفید بیرون می آید. برد فرمتر، تمام شدن جوهر کارتریج، ایرادات نرم افزاری و خرابی درایور دلایلی است که ممکن است این اتفاق در پرینتر سامسونگ شما رخ دهد.

تعمیر فوری پرینتر سامسونگ

برای تعمیر فوری پرینتر سامسونگ می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

هزینه تعمیر پرینتر سامسونگ

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج | تعمیر با ما
سوالات متداول

شرکت ما مدت هاست که خدمات تعمیر پرینتر سامسونگ را ارائه می دهد. اگر می خواهید تعمیر پرینتر سامسونگ خود را با ضمانت تعمیر کنید، توصیه می کنیم با مرکز خدمات ما تماس بگیرید. ما با پرینترهای تولید کنندگان معروف کار می کنیمدر این مدت کارکنان ما تجربه زیادی کسب کرده اند که به لطف آن تعمیر خرابی در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین کیفییت انجام می شود. با انتخاب ما، طیف وسیعی از انتخاب ها و قیمت های مقرون به صرفه را دریافت خواهید کرد. مهم نیست که تجهیزات اداری سامسونگ چقدر کارایی بالایی دارند، گاهی اوقات مجبور به تعمیر آن هستید. اگر فکس یا پرینتر شما خراب شد، برای تهیه تجهیزات جدید عجله نکنید. به احتمال زیاد خرابی جزئی است و حذف آن زمان زیادی نمی برد. اما مهمتر از همه، نیازی به سرمایه گذاری مالی زیادی ندارد.

برای رساندن تجهیزات اداری به شرایط کاری ایده آل، یک روش عیب یابی ضروری است. این کار توسط متخصص ما در محل انجام می شود. پس از اتمام تشخیص، او نه تنها علت خرابی و روش های تعمیر، بلکه هزینه نهایی خدمات را نیز نام می برد. از این گذشته ، خرابی تجهیزات ماهیت متفاوتی دارد. برخی نیاز به مداخله سطحی دارند ، برخی دیگر نیاز به تعویض کامل یا جزئی قطعات دارند. به همین دلیل است که حضور تکنسین ضروری است، زیرا اپراتور نمی تواند میزان پیچیدگی کار را از طریق تلفن ارزیابی کند و مطمئناً هیچ نتیجه گیری نخواهد کرد. عیب یابی در محل یک سرویس کاملا رایگان است. اگر نظر خود را در مورد تعمیر پرینتر سامسونگ تغییر دادید، می توانید بلافاصله از تعمیر بعدی خودداری کنید.

قیمت تعمیر پرینتر سامسونگ

هزینه ارائه خدمات ما بستگی به نوع تعمیر تجهیزات مورد نیاز شما دارد. در عین حال، پس از اینکه شخصاً عملکرد تجهیزات را پس از تعمیر تأیید کردید، می توانید هزینه خدمات ما را پرداخت کنید. اگر پرداخت بدون نقد برای شما راحت تر است، روز بعد بسته ای از اسناد را دریافت خواهید کرد – توسط یک پیک تحویل داده می شود.

بسیاری از افراد در هنگام خرید تجهیزات جدید این سوال را می پرسند. بعد ازتعمیر پرینتر سامسونگ دستگاه ممثل روز اول کار می کند یا خیر؟ ما می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که دستگاه مانند رو اول کار کند. اما اگر دوباره به استفاده بی دقت وبدون اقدامات پیشگیرانه از پرینتر خود استفاده کنید دستگاه دچار نقص می شود. با استفاده دقیق از تجهیزات اداری، تعمیر پرینتر سامسونگ برای مدت مفید می باشد.

آیا پرینتر سامسونگ شما از کار افتاده است؟ تعمیر آن را به متخصصین مرکز خدمات تعمیر باما بسپارید. تجربه چندین ساله متخصصان ما، تجهیزات مدرن کارگاه، تامین کنندگان ثابت و قابل اعتماد قطعات، به ما این امکان را می دهد که پیچیده ترین خرابی ها را از بین ببریم. تنها چیزی که لازم است این است که شماره تلفن ما را شماره گیری کنید یا فرمی را در وب سایت پر کنید. اکثر مشکلات را می توان در محل برطرف کرد، اما گاهی اوقات بدون ابزار خاص نمی توانیم تعمیرات  را انجام دهیم، باید تجهیزات به کارگاه برده می شود. تکنسین پس از تشخیص اولیه در این مورد به شما اطلاع خواهد داد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ

ماموریت شرکت کره جنوبی  سامسونگ که  نام آن به عنوان “سه ستاره” ترجمه می شود، استفاده از منابع انسانی و فناوری این نگرانی برای ایجاد محصولاتی با کیفییت عالی است که به وضعیت جهانی جامعه کمک می کند. یکی از روشن ترین دلایل این امر تولید  پرینترهای سامسونگ با کیفیت بالا است  که زندگی کاربران مدرن را بسیار دلپذیرتر و راحت تر می کند. این محصول عملا خراب نمی شود و در صورت خرابی، 95 درصد از تعمیر پرینترهای سامسونگ به دلیل بی احتیاطی یا سهل انگاری کاربر است. دستگاه های این برند به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند، توصیه می شود تعمیر را به نمایندگی پرینتر سامسونگ بسپارید. نمایندگی پرینتر سامسونگ بزرگترین شبکه تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران هستند.

نمایندگی پرینتر سامسونگ  سال ها است که در تعمیر پرینتر سامسونگ فعالیت می کند و مورد تایید مشتریان و احترام رقبا قرار گرفته است. نمایندگی پرینتر سامسونگ فقط افراد حرفه ای را استخدام می کند – بسیاری از آنها گواهی هایی دارند که صلاحیت آنها را تأیید می کند. آنها روی تجهیزات خاص و فقط با قطعات باکیفیت  کار می کنند. رعایت دقیق مقررات تعمیرات و مسئولیت هر مهندس به ما نمایندگی این امکان را می دهد که از کیفیت بالای خدمات ارائه شده اطمینان داشته باشیم. هر تعمیر پرینتر سامسونگ  در نمایندگی پرینتر سامسونگ دارای 6 ماه ضمانت می باشد. همانطور که تجربه نشان می دهد، تجهیزات تعمیر شده توسط نمایندگی می توانند چندین برابر بیشتر دوام بیاورند!

اگر تا به حال کیفیت بالای تعمیرات را در «نمایندگی سامسونگ» تجربه کرده اید، توصیه به  تعمیر پرینترهای سامسونگ  را در نمایندگی مجاز توصیه می کنیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ با کیفت بالا

متخصصین ما تعمیرات تخصصی پرینتر سامسونگ را در منزل یا محل کار انجام می دهند. برای پی بردن به علت نقص، تکنسین پرینترهای سامسونگ را عیب یابی می کند که نتایج آن بهترین راه حل را برای رفع مشکل ارائه می دهد. چندین سال تجربه عملی و دانش در مورد ویژگی های طراحی تجهیزات اداری به ما این امکان را می دهد که بدون توجه به مدل و نوع نقص، کار با هر سطح از پیچیدگی را انجام دهیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران

هر دفتر یا خانه دارای تجهیزات اداری است. با استفاده از آن می توانید اسناد یا عکس ها را چاپ کنید. اما با استفاده شدید، تجهیزات اغلب از کار می افتند. برای اینکه تجهیزات جدید خریداری نکنید، بهتر است متخصصانی را پیدا کنید که زندگی دومی را به تجهیزات تنفس کنند. استادکارانی که در مرکز خدمات ما مشغول به کار هستند، آماده تعمیر پرینترهای سامسونگ در تهران با بیشترین سرعت و کارآمدی هستند. تعمیر دستگاه ها هم در مرکز خدمات ما و هم در محل شما قابل انجام است. در کنار موارد فوق می توانیم تعمیرات فوری تجهیزات اداری را نیز انجام دهیم.

سامسونگ پرینترهای قابل اعتمادی را با استفاده از فناوری های مدرن و اثبات شده تولید می کند. دستگاه های جمع و جور عملکرد خوبی ارائه می دهند. اما حتی چنین تجهیزات با تهرانیت بالا نیز از خرابی محافظت نمی شود. پس از خرابی تجهیزات اداری، نباید فوراً یک دستگاه جدید خریداری کنید. اغلب امکان بازیابی دستگاه و ادامه عملکرد با تهرانیت بالا وجود دارد. پس از عیب یابی تجهیزات، کارشناس مرکز خدمات  تعمیر باما علت مشکل و روش های احتمالی بازیابی را نشان می دهد.

تعمیر پرینترهای سامسونگ در تهران یکی از متداول ترین خدماتی است که توسط اساتید مرکز خدمات خصوصی ما ارائه می شود. ما بدون توجه به سال ساخت محصول و نوع خرابی، با طیف وسیعی از پرینترهای لیزری و جوهرافشان و چند کاره کار می کنیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ

دلایل خرابی پرینتر سامسونگ

رایج ترین مشکلات پرینترهای سامسونگ:

  • وضوح چاپ کاهش می یابد، رگه های طولی سفید ظاهر می شوند . دلیل آن نقص در سیستم اسکن لیزری است.
  • پرینتر به سادگی روشن نمی شود – ممکن است مشکلاتی در برد پاور وجود داشته باشد.
  • افزایش صدا در حین کار دستگاه به دلیل نقص در گیربکس رخ می دهد.
  • کاغذ به خوبی برداشته نمی شود، گیر می کند، ورق ها به دلیل مشکلات در سینی گیر می کنند.
  • تعداد زیادی نقص کوچک تصویر، کارتریج مسدود شده است.
  • نوارهای خاکستری روی لبه های ورق به این معنی است که زمان تعویض یا تمیز کردن تیغه مخصوص فرا رسیده است.
  • ظاهر یک پس‌زمینه اضافی یا نقص‌های مختلف تصویر زمانی رخ می‌دهد که درام عکس آسیب دیده یا فرسوده شود (شما به بنرهای آن نیاز خواهید داشت).
  • علائم دیگری از مشکلات پرینتر وجود دارد که ناشی از تداخل مکانیکی یا ورود اجسام خارجی به داخل دستگ

 

 

تعمیر پرینتر سامسونگ

5 مشکلات رایج خرابی پرینتر سامسونگ

مشکلات بسیار معمولی که زندگی کاربران را پیچیده می کند عبارتند از:

  • نقص در سیستم اسکن لیزری، همراه با ظهور نوارهای طولی سفید و همچنین بدتر شدن وضوح چاپ.
  • واکنش به روشن شدن نمی دهد (تعمیر پرینتر سامسونگ در این مورد نیاز به بررسی برد رابط دارد).
  • نقص در گیربکس، همراه با افزایش سر و صدا در حین کار؛
  • مشکلات سینی، کاغذ گیر کرده یا خوب تغذیه نمی شود.
  • گرفتگی کارتریج، که با ظاهر شدن چندین نقص کوچک تصویر قابل تشخیص است.
  • ظهور نوارهای خاکستری در لبه های ورق، نیاز به تعویض یا تمیز کردن یک تیغه خاص دارد.
  • آسیب یا فرسودگی بیش از حد درام نوری باعث ایجاد پس‌زمینه خارجی یا نقص‌های مختلف تصویر می‌شود، پرینترهای سامسونگ با تعویض درام تعمیر می‌شوند.

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل

اکثر مشتریان در مواجهه با مشکلات فنی به هزینه و پیچیدگی زیاد تعمیر پرینترهای سامسونگ فکر می کنند. اما اغلب عیوب از نظر کار خدمات معمولی، ارزان و سریع هستند، اگر در مورد دستگاه های با فرمت های بزرگ صحبت می کنید درست است، اما دستگاه های پرینتر های معمولی دارای هزینه مقرون به صرفه هستند مهندس ما به محل شما امدهو تمام کارهای لازم برای تعمیر پرینتر سامسونگ در محل  را انجام می دهد. این باعث صرفه جویی در زمان می شود، زمان خرابی را به حداقل می رساند و بر کارایی شرکت شما تأثیر نمی گذارد.

علیرغم این واقعیت که هر پرینتری یک دستگاه ثابت است، اما دستگاه خود دارای عناصر متحرک زیادی است که تمایل به فرسودگی و مصرف را دارند. بنابراین تعمیر پرینتر سامسونگ یک علت یا عدم اعتماد سازنده نیست، بلکه نتیجه طبیعی کارکرد طولانی مدت است. بنابراین دیر یا زود این سوال بر هر کاربری پیشی خواهد گرفت. وظیفه شما این است که تجهیزات خود را به دستان قابل اعتماد متخصصان یک مرکز خدمات مجاز بسپارید.

مهندسان تعمیر باما  تجربه زیادی در مورد پرینترهای سامسونگ دارند، نقاط قوت و ضعف هر مدل و همچنین نحوه تعمیر سریع آنها را می شناسند. ما به مشتریان خود خدمات جامع را ارائه می دهیم که شامل تعمیر و نگهداری تجهیزات شما توسط متخصصان ما می شود. نظارت منظم بر وضعیت آن، تشخیص، تنظیم، تمیز کردن و غیره. با این رویکرد، به احتمال زیاد، با خرابی های جدی مواجه نخواهید شد، زیرا روش های پیشگیرانه از خرابی پرینتر سامسونگ جلوگیری می کند. اما حتی در صورت بروز یک نقص اضطراری، مهندسان تعمیر باما  به سرعت برای رفع آن تلاش می کنند.

تعمیر پرینتر سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران

ماموریت شرکت کره جنوبی  سامسونگ که  نام آن به عنوان “سه ستاره” ترجمه می شود، استفاده از منابع انسانی و فناوری این نگرانی برای ایجاد محصولاتی با کیفییت عالی است که به وضعیت جهانی جامعه کمک می کند. یکی از روشن ترین دلایل این امر تولید  پرینترهای سامسونگ با کیفیت بالا است  که زندگی کاربران مدرن را بسیار دلپذیرتر و راحت تر می کند. این محصول عملا خراب نمی شود و در صورت خرابی، 95 درصد از تعمیر پرینترهای سامسونگ به دلیل بی احتیاطی یا سهل انگاری کاربر است. دستگاه های این برند به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند، توصیه می شود تعمیر را به نمایندگی پرینتر سامسونگ بسپارید. نمایندگی پرینتر سامسونگ بزرگترین شبکه تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران هستند.

نمایندگی پرینتر سامسونگ  سال ها است که در تعمیر پرینتر سامسونگ فعالیت می کند و مورد تایید مشتریان و احترام رقبا قرار گرفته است. نمایندگی پرینتر سامسونگ فقط افراد حرفه ای را استخدام می کند – بسیاری از آنها گواهی هایی دارند که صلاحیت آنها را تأیید می کند. آنها روی تجهیزات خاص و فقط با قطعات باکیفیت  کار می کنند. رعایت دقیق مقررات تعمیرات و مسئولیت هر مهندس به ما نمایندگی این امکان را می دهد که از کیفیت بالای خدمات ارائه شده اطمینان داشته باشیم. هر تعمیر پرینتر سامسونگ  در نمایندگی پرینتر سامسونگ دارای 6 ماه ضمانت می باشد. همانطور که تجربه نشان می دهد، تجهیزات تعمیر شده توسط نمایندگی می توانند چندین برابر بیشتر دوام بیاورند!

اگر تا به حال کیفیت بالای تعمیرات را در «نمایندگی سامسونگ» تجربه کرده اید، توصیه به  تعمیر پرینترهای سامسونگ  را در نمایندگی مجاز توصیه می کنیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران

تعمیر پرینتر سامسونگ با یک تشخیص جامع آغاز می شود. آزمایش برای تعیین علت دقیق خرابی دستگاه انجام شده. برای تشخیص علت خرابی استاد بدنه دستگاه را جدا می کند، اجزا و قطعات اصلی را بررسی می کند، در صورت لزوم آنها را تعمیر می کند یا با موارد جدید جایگزین می کند. پس از آن، متخصص پرینتر را تمیز، روغن کاری و مونتاژ می کند. کلیه امور تعمیرات با هماهنگی مشتری می باشد. پس از عیب یابی، پرینتر صحت و سلامت بررسی می شود. در صورت عدم وجود مشکل در حین کار، دستگاه به مشتری بازگردانده می شود.

مرکز خدمات تعمیر باما تعمیر پرینترهای سامسونگ را برای شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی و کاربران شخصی انجام می دهد. تکنسین های ما می توانند هر نوع تجهیزات اداری را عیب یابی کنند. استادان کارآمد و به سرعت کار می کنند. آیا به تعمیر پرینتر سامسونگ در تهران نیاز دارید؟ با شماره تلفن درج شده در سایت با ما تماس بگیرید یا فرم درخواست تماس را پر کنید.

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ

تصور یک دفتر مدرن بدون کامپیوتر، پرینتر و سایر تجهیزات به سادگی غیرممکن است. بسیاری به طور فعال از چنین دستگاه هایی در خانه استفاده می کنند. کاملا طبیعی است که بخواهیم چنین تجهیزاتی برای مدت طولانی بدون مشکل کار کنند. اما اغلب خرابی های اجتناب ناپذیر پرینترها وجود دارد. چگونه چنین مشکلی را حل کنیم؟ سعی نکنید خودتان پرینتر سامسونگ را تعمیر کنید. بهتر است به کمک متخصصان متوسل شوید. فقط در این صورت می توانید مطمئن باشید که تعمیرات عالی انجام خواهد شد. راه حل بهینه مرکز خدمات تعمیر باما در تهران است.

این احتمال وجود دارد که شما شارژ کارتریج را اشتباه انجام داده اید، افزایش برق یا نوعی شوک به دستگاه وارد شود. در نتیجه، پرینتر از کار افتاد. اما ناامید نشو. متخصصان این شرکت به سرعت متوجه خرابی شده و علت آن را مشخص می کنند. امکان برداشت سریع قطعات لازم و انجام تعمیرات عالی وجود دارد. اغلب کار کل دفتر به دلیل خرابی تجهیزات عملاً فلج می شود. به همین دلیل است که ارزش آن را دارد که هر چه سریعتر عیب یابی شود. در صورت لزوم، متخصص در زمان مناسب به محل مشتری سفر می کند. در طول فرآیند تعمیر، فقط از قطعات یدکی و مواد مصرفی اصلی یا آن دسته از قطعات سازگار که قبلاً آزمایش شده اند استفاده می شود. یک راه حل عالی تعمیر پرینتر در محل است.

متخصصان با تجربه در مرکز خدمات کار می کنند. در عین حال برای تمامی کارها ضمانت ارائه می شود.قبل از انجام تعمیرات مستقیم، یک تشخیص کامل انجام می شود. علت خرابی معمولاً پس از بررسی پرینتر مشخص می شود

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر سامسونگ با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.