تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر در محل

خراب شدن برخی از دستگاهها مانند: پرینتر های بزرگ و غول پیکر نه تنها خیلی آزار دهنده هستند.  بلکه باعث می شود که همه کارهایی چاپی تا زمان درست شدن این دستگاه روی هم انباشته شود. و دردسر ساز شود .چرا که اگر کاربر بخواهد این دستگاه را به مرکز تعمیر پرینتر انتقال دهد . باید زمان زیاد و اینکه دغدغه جابه جا کردن این دستگاه را خواهند داشت. و از طرفی هم هزینه زیادی برای کاربر خواهد داشت .مجموعه تعمیر برای اینکه کاربران دستگاه  های پرینتر خود را بدون زحمت تعمیر کنند می توانند از خدمات تعمیر پرینتر در محل  در مجموعه تعمیر با ما کپی استفاده کنند.

اگر شما هم در محل کار خود و یا منزل خود پرینتری دارید.که دچار مشکل شده است و نیاز به عیب یابی تخصصی  و تعمیرات نیاز دارد. می توانید با تماس با مجموعه ما که دارای متخصصین ماهر. و کار بلد در این زمینه می باشند. راهنمایی بگیرید. این مجموعه  بعد از تماس شما عزیزان بهترین تعمیر کار پرینتر را به آدرس مورد نظر شما اعزام می کند. اگر مایل به دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر در محل آشنا شوید این مقاله را تا انتها بخوانید .

تعمیر پرینتر در محل

خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر باما کپی

تعمیر مگنت

یکی از سرویس های تعمیر پرینتر در محل می توانیم به تعمیر مگنت پرینتر اشاره کرد .مگنت قطعه ای استوانه ای است. که دارای خاصیت مغناطیسی دارد. خاصیت این قطعه جذب ذرات تونر و انتقال آن به سطح درام می باشد . خراب شدن این قطعه سبب بی کیفیت شدن چاپ شده و تعمیرپرینتر را به دنبال دارد.چنانچه مگنت پرینتر با مشکل مواجه شود. تونر ها به خوبی باردار نشده و نهایت کار چاپ نامطلوبی از دستگاه خواهید دید.

تعمیر پنل پرینتر

بسیاری از پرینترها از یک پنل روی قاب بالایی ساخته شده است .از طریق پنل ،کاربر می تواند بدون استفاده از سیستم کامپیوتری.و دیگر نرم افزارها عملیات خود را انجام دهد .پنل پرینتر ممکن است در اثر ضربه و یا آب خوردگی یا اشکالات سخت افزاری.دچار مشکل شده و از کار بیافتد. از این نظر لازم است که در اسرع وقت برای تعمیر پرینتر اقدام کنید. که در اینجا می توانید از متخصصین ماهر ما در مجموعه تعمیر با ما کپی  که یکی از خدمات ارائه دهنده به مشتریان تعمیر پرینتر در محل می باشد استفاده کنید .

تعمیر فیوزینگ

فیوزینگ یک قطعه ای مهم در پرینتر می باشد. که برگه پیش از خروج از دستگاه از زیر آن عبور می کند. وظیفه این قطعه تامین حرارت مورد نیاز.برای تثبیت تونر روی برگه می باشد .نکته مهمی که درباره این قطعه بدانید این است. که ساختار آن در دستگاه های امروزی کمی با چابگر های قدیمی متفاوت می باشد .دستگاه های جدید دارای یک المنت گرم کننده می باشند. و یک فیوز فیلم هستند که به افزایش سرعت.و بهبود عملکرد این قطعه کمک می کند.بروز مشکل در این قطعه تاثیر مستقیم بر کیفیت چاپ دارد .

تعمیر کاغذ کش

تعمیر کاغذ کش یکی دیگر از خدمات تعمیر پرینتر در محل می باشد.کاغذ کش قطعه ای است. که از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده است .وظیفه کاغذ کش انتفال کاغذ به خارج از دستگاه را برعهده دارد. و کاغذ کش درونی کاغذ را به داخل این چاپگر هدایت می کند.تعمیر این قطعه از حساسیت بالایی برخوردار می باشد .که در صورت تعمیر این قطعه نمایندگی تعمیرات پرینتر با ما کپی.از نمونه های اورجینال این قطعات استفاده می نمایند.و سلامت دستگاه را تضمین می کنند.

تعمیر پرینتر در محل

افراد بسیاری با نمایندگی تماس می گیرند و برای ثبت درخواست تعمیر پرینتر در محل ، این پرسش را دارند که کدام یک از مدل ها را ترمیم می کنند در اینجا ما به کاربران عزیز این مژده را میدهیم که در تمامی برندها سرویس انجام می شود .تفاوتی ندارد که پرینتر لیزری باشد و یا جوهر افشان و یا رنگی باشد .

تعمیر پرینتر در مجموعه تعمیر با ما کپی به صورت تخصصی و در کارگاهی مخصوص تعمیرات پرینتر انجام می شود .تعمیرات پرینتر در محل نیازمند به مهارت و دانش کافی می باشد که مجموعه ما از این مهارت بهره مند می باشد .

تعمیر هد پرینتر

فناوری چاپ جوهر افشان، و به ویژه چاپگرهای جوهرافشان، پلاترها و سایر دستگاه های مدرن با استفاده از فناوری چاپ مبتنی بر جوهر (آب، غذا، رنگدانه، تصعید، مبتنی بر حلال) یک اختراع فوق العاده است، با این حال، در صورت استفاده نادرست و غلط می توانند بسیار مشکل ساز و دردسرساز باشند اگر به طور منظم یا صحیح استفاده نشوند. اکثر کاربران در صورت وجود نقص در چاپ یا عدم وجود کامل یک، چند یا فقط سیاه بودن، به طور خودکار کارتریج جوهر مشکل هد را برطرف می کند. اما، حقیقت این است که بیشتر اوقات کارتریج نمی تواند خود هد را تمیز کند و شما نیاز به یک تکنسین جهت تعمیر پرینتر خواهید داشت. شایان به ذکر است که تعمسر پرینتر در محل اگر بنا به تمیزی هد باشد کاری دشوار و زمان بر است.

کار پرینترهای جوهر افشان بر این اساس استوار است که قطرات میکروسکوپی جوهر بر روی یک ورق کاغذ وارد می شود و به همین دلیل یک تصویر بازتولید می شود. این تامین از طریق هدهای چاپ انجام می شود که تحت شرایط خاصی ممکن است مسدود شود.

توجه به این نکته ضروری است که هدهای پرینتر می توانند جزء مجزای پرینتر باشند یا در کارتریج تعبیه شوند (همه به سازنده و فناوری مورد استفاده بستگی دارد). کاملاً واضح است که وقتی هدهای چاپ مسدود می شوند ، باید تمیز شوند و اگر هد در کارتریج تعبیه شده باشد ، هد دقیقاً در بالای آن واقع شده است. در موارد مه گرفتگی شدید باشدباید کارتریج جدیدی جایگزین کارتریج قدیمی کرد، اما اگر هد چاپ یک قسمت جداگانه باشد، جایگزینی آن مشکل تر است.

گرفتگی هد پرینتر

کاملاً واضح است که گرفتگی هد چاپ بلافاصله رخ نمی دهد، در ابتدا رسوبات کوچک جوهر روی سطح نازل ظاهر می شود. به این فرآیند انسجام می گویند. در نتیجه، چاپ ممکن است تا حدودی مخدوش شود، لکه‌ها ظاهر شوند، تصاویر ناهموار شوند و نقص چاپ در طول زمان رخ دهد.

اگر کارتریج‌هایی با هدچاپ کمی گرفتگی مجدداً با جوهر پر شوند ، ممکن است مشکل موقتاً برطرف شود. درست تر است که بگوییم با فشار بیشتر جوهر، چاپ بهتر می شود، اما گرفتگی هد چاپ ادامه می یابد و عیوب چاپ خیلی قبل از اینکه جوهر کارتریج شروع به تمام شدن کند، ظاهر می شود.

گرفتگی شدید هد چاپ می تواند منجر به خطوط سفید برجسته (در این حالت فقط بخشی از حرف چاپ شود) یا قطع کامل چاپ شود و اگر هد چاپ را تمیز نکنید عملکرد خود را کاملا از دست می دهد. و مشمول بازیابی نخواهد بود.

تمیز کردن هد پرینتر

هد پرینتر جزء مهمی در هر پرینتر جوهرافشان است که وظیفه رسوب جوهر بر روی کاغذ برای ایجاد اسناد چاپی را بر عهده دارد. با گذشت زمان، هد پرینتر ممکن است مسدود یا کثیف شود، که می تواند منجر به کیفیت چاپ پایین یا حتی آسیب به پرینتر شود. برای جلوگیری از این امر، تمیز کردن هد پرینتر مهم است.

اولین قدم برای تمیز کردن هد پرینتر، خاموش کردن پرینتر و جدا کردن آن از منبع تغذیه است. این کار از هرگونه شوک الکتریکی یا آسیب به پرینتر در حین تمیز کردن آن جلوگیری می کند. در مرحله بعد، کارتریج های جوهر را بردارید و آنها را در مکانی امن کنار بگذارید.

برای تمیز کردن هد پرینتر می توانید از محلول تمیز کننده مخصوصی که برای این منظور طراحی شده است استفاده کنید. این راه حل را می توان از اکثر فروشگاه های لوازم اداری یا خرده فروشی های آنلاین خریداری کرد. چند قطره از محلول تمیز کننده را روی یک پارچه نرم و بدون پرز بریزید و هد پرینتر را به آرامی با حرکات عقب و جلو پاک کنید. از فشار زیاد خودداری کنید، زیرا ممکن است به هد پرینتر آسیب برساند.

اگر هد پرینتر به شدت گرفتگی یا کثیف است، ممکن است لازم باشد چندین چرخه تمیز کردن را انجام دهید تا آن را به طور کامل به حالت اولیه خود بازگردانید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد هد پرینتر را به طور کامل تعویض کنید.

به طور خلاصه، تمیز کردن هد پرینتر یک کار تعمیر و نگهداری مهم برای هر چاپگر جوهر افشان است. این به جلوگیری از گرفتگی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که چاپگر چاپ های با کیفیت بالا تولید می کند. با استفاده از یک محلول تمیزکننده تخصصی و پیروی از روش‌های تمیز کردن مناسب، می‌توانید عمر چاپگر خود را افزایش دهید و آن را برای سال‌های آینده به خوبی کار کنید.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.