تعمیر دستگاه فتوکپی

تعمیر دستگاه فتوکپی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج | تعمیر با ما

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر دستگاه فتوکپی در تهران و کرج

اگر نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی دارید. اگر دستگاه شما وضو چاپ را از دست داده است. اگر کاغذ گیر میکند و یا اگر دستگاه کند عمل می کند شرکت تعمیر با ما ایتحاست تا به کمک شما بیاید و مشکلات دستگاه فتوکپی شما را حل کند.

پخش ویدئو

تعمیر دستگاه فتوکپی در تهران

شرکت تعمیر با ما ارائه دهنده خدمات تعمیر دستگاه فتوکپی در تهران و سایر مناطق تهران است.

تعمیر پرینتر

ایراد دستگاه ات رو خودت پیدا کن...!

ایرادیابی
علت
راه حل
ارور و گرمی بیش از حد کاغذ
خرابی یونیت فیوزینگ
تعمیر و یا تعویض یونیت فیوزینگ
برنداشتن کاغذ
خرابی کاغذ کش
تعمیر و یا تعویض کاغذ کش
کثیف کپی گرفتن
خرابی بلید
تعویض و یا تعمیر بلید
چاپ کم رنگ و یا با خطوط سفید
خرابی درام
تعمیر و یا تعویض درام
روشن نشدن دستگاه
خرابی مین برد
تعمیر مین برد
کاغذ را مچاله می کند
خرابی سینی کاغذ
تعویض و یا تعمیر سینی

تعمیر فوری دستگاه فتوکپی

برای تتعمیر دستگاه فتوکپی شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر فتوکپی باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است دستگاه فتوکئی شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اچ پی شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن میباشد

بسته به خرابی دستگاه مدت زمان تعمیر ان طول می کشد. البته دستگاه های فتوکپی به دلیل بزرگ بودن و غیر قابل حمل بودن معمولا در محل و سریع تعمیر می شوند.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به فتوکپی صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه  کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود دستگاه فتوکپی کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

امکان اعلام هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی قبل از کارشناسی دستگاه بسیار مشکل است. زیرا اغلب مشکلی که کاربر با ان رو به رو است به دلیلی که خود گمتن می کند ربطی ندارد و اطلاعات اشتباهی را به تکنسین منتقل می کند. به دلیل رفاه حال مشتریان گرامی ما کارشناسی و اعلام هزینه را رایگان اعلام کرده ایم.

تعمیر فوری دستگاه فتوکپی

برای تعمیر فوری دستگاه فتوکپی شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر فوری دستگاه فتوکپی

تعمیر فوری دستگاه فتوکپی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و

سوالات متداول

تعمیر دستگاه فتوکپی به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد. برای تعمیر دستگاه فتوکپی باید به ویژگی های اصلی دستگاه های کپی سرعت کپی، هزینه دستگاه، مدل و عملکرد ان دقت کرد. سرعت کپی، که بر بهره وری دستگاه تأثیر می گذارد، از 6 تا (یا بیشتر) 40 کپی در دقیقه متغیر است. هزینه دستگاه کپی معمولاً به برند سازنده بستگی دارد. کانن، زیراکس و پاناسونیک در زمینه تولید دستگاه های کپی معروف ترین هستند. علاوه بر این، دستگاه های کپی ثابت، مناسب برای استفاده در دفتر، و قابل حمل هستند. یکی از پارامترهای مهم دستگاه های کپی، بازتولید رنگ آنهاست که می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.

اگر متوجه شدید که دستگاه کپی کار نمی کند یا ضعیف عمل می کند، تکنسین های واجد شرایط شرکت ما به سرعت آن را تشخیص می دهند، قطعات لازم را جایگزین می کنند و نه تنها عیب های قابل مشاهده بلکه پنهان را که بر عملکرد در مقیاس کامل تأثیر می گذارد، برطرف می کنند.

دستگاه کپی (کپی، دستگاه کپی) یک دستگاه جهانی برای تهیه کپی از اسناد، نقشه ها و عکس ها است. آنها دامنه گسترده ای دارند و به استاندارد، بزرگ و تخصصی تقسیم می شوند. دستگاه‌های کپی استاندارد، برای کاغذ A4، در دفاتر یا خانه استفاده می‌شوند، دستگاه‌های کپی با فرمت بزرگ برای کپی کردن نقشه‌ها استفاده می‌شوند، و مؤسسات انتشاراتی اغلب از دستگاه‌های کپی مخصوص برای تهیه کپی از کتاب‌ها، بروشورها، مجلات استفاده می‌کنند.

تعمیر دستگاه فتوکپی در محل

اختراع دستگاه کپی را می توان به پیشرفت های قرن نوزدهم ردیابی کرد. فرآیندها به طور مداوم توسعه یافته و بهینه شده اند. امروزه دستگاه های کپی بیشتر به صورت ترکیبی با پرینتر و دستگاه فکس به عنوان یک چاپگر چندکاره یافت می شوند، مثلاً در شرکت ها. کارایی و کارایی یکی از الزامات ضروری است که بر روی تجهیزات اداری در یک دفتر یا خانه مدرن قرار می گیرد. برای اطمینان از عملکرد روان این دستگاه ها، متخصصان ما برای هرگونه تعمیر و نگهداری در کنار شما هستند. ما همچنین برای خدمات مشتری یا تعمیر و نگهداری دستگاه های کپی و موارد مشابه در کنار شما هستیم. اگر نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی در محل دارید می توانید با تعمیر با ما تماس بگیرید.

مشکلات احتمالی دستگاه:

  • سایش یا شکستگی قطعات،
  • کاهش عملکرد، سرعت کپی،
  • آسیب فیزیکی.

دستگاه های کپی یکی از ویژگی های ضروری هر دفتری هستند؛ چنین دستگاه هایی در خانه وجود دارد. مانند هر دستگاه دیگری، آنها می توانند در مدت زمان طولانی از کار بیفتند. در این صورت تعمیر دستگاه کپی مورد نیاز خواهد بود. در صورت بروز نقص های پیچیده، باید با مرکز خدمات تماس بگیرید، اما در برخی موارد می توانید به تنهایی با آن کنار بیایید. نکته اصلی این است که دلایل اصلی خرابی را بدانید.

رایج ترین دلایل تعمیر دستگاه کپی

در صورت وجود علائم نقص زیر، لازم است با متخصصان مرکز خدمات تماس بگیرید:

  • تجهیزات به نظر می رسد که کار می کند، اما کاغذ را از سینی بر نمی دارد. دو دلیل وجود دارد یا غلتک تغذیه ورق فرسوده شده است یا سینی شکسته است. در هر صورت، باید عناصر معیوب را تعویض کنید.
  • کاغذ گیر می کند، دستگاه آن را پاره می کند و می جود. شاید کاغذ کش شکسته باشد، پس باید قطعه معیوب را جدا کرده و جایگزین کنید. گزینه دوم خرابی مکانیسم تغذیه کاغذ است که معمولاً به دلیل ورود اجسام خارجی است.
  • تصویر چاپ شده لکه دار است. در این مورد، ممکن است مشکلات یا از سیستم نوری یا تغذیه ورق باشد. چنین خرابی هایی اغلب با ظهور نوارهای سیاه همراه است. باید لیزر را تمیز کنید.
  • پس زمینه خاکستری روی ورق. باید سنسور نوردهی خودکار را تمیز کنید.
  • لکه های روی ورق های چاپ شده سیستم مسئول تغذیه ورق ها کثیف است، تمیز کردن ضروری است.
  • خط های مشکی در امتداد لبه های ورق. درام دارای یک لایه حساس به نور است که در نهایت غیر قابل استفاده می شود. تعمیر تجهیزات کپی در این مورد فقط شامل نصب یک قطعه جدید است.
  • تصویر کیفیت خوبی دارد و با لک چاپ می کند. فیوزینگ از کار افتاده است. قابل تعمیر نیست فقط تعویض فیوزینگ.

تمام مشکلات فوق می تواند در دستگاه های تک رنگ و رنگی رخ دهد. در بیشتر موارد تعمیر دستگاه کپی در محل انجام می شود، فقط در شرایط سخت یا نامفهوم باید تجهیزات را به مرکز خدمات بدهید. زمان مشخص تعمیر پس از عیب یابی دستگاه توسط متخصص فراخوان می شود.

تعمیر دستگاه کپی چگونه انجام می شود؟

صحیح ترین گزینه تماس با تکنسین یا مرکز خدماتی است سپس مراحل زیر انجام می شود:

  1. مشکل و نوع دستگاه را با جزئیات توضیح دهید. مهم! همه چیزهای کوچک و تفاوت های ظریف را به ما بگویید، مارک و مدل دستگاه کپی را دقیقا نام ببرید.
  2. سپس تکنسین در محل حضور پیدا می کند. وظیفه او انجام تشخیص در محل و تعیین هزینه کار است.
  3. در صورت خرابی دسته های سبک و متوسط، در محل اصلاح می شوند. اگر دستگاه نیاز به معاینه دقیق تری داشته باشد، باید به مرکز خدمات انتقال داده شود.
  4. در محل یا پس از تعمیر در مرکز خدمات، دستگاه به مشتری بازگردانده می شود.
  5. پس از انجام کلیه کارها، فرم گارانتی رسمی و گزارش تعمیر را دریافت خواهید کرد.

به طور کلی، هر پیام خطا و یا نقص قابل تعمیر است. برای تکنسین‌های ما فرقی نمی‌کند که کیفیت تصویر دستگاه کپی بد باشد، واحد درام معیوب باشد، کاغذ کش دیگر کار نکند یا غلتک مغناطیسی معیوب باشد. هر مشکلی فقط با قطعات اورجینال تعویض و یا به دقت بررسی و تعمیر می شود. این بدان معنی است که ما می توانیم عملکرد طولانی مدت را تضمین کنیم و می توانید دوباره به دستگاه کپی خود اعتماد کنید. اغلب فقط کیفیت چاپ تصویر در دستگاه های فتوکپی بد است. در بیشتر موارد، می توان این مشکل را با تعمیر و نگهداری یا خدمات مشتری بدون هزینه مالی زیاد برطرف کرد.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر دستگاه فتوکپی با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.