نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ

دستگاه فتوکپی وسیله ای است که برای بازتولید اسناد در حجم بالا استفاده می شود. این دستگاه بیش از پیش در گردش کار سازمان ها قرار می گیرد. اما مانند هر دستگاه دیگری به مرور زمان از کار می افتد. تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ برای مرکز خدمات غیر معمول نیست، اما برای کار کرد طولانی مدت و کیفیت قطعات بهتر است که تعمیرات در نمایندگی فتوکپی شارپ انجام شود زیرا انها به طور حرفه ای تجهیزات اداری را عیب یابی و نگهداری می کنند. تکنسین های نمایندگی فتوکپی شارپ هر گونه مشکل را برطرف می کنند.

در نمایندگی فتوکپی شارپ تعمیر دستگاه کپی با کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. متخصصان انها افرادی با تجربه و آگاه هستند که به صورت دوره ای تحت بازآموزی قرار می گیرند. دانش و تجربه کمک می کند تا با تعمیرات بسیار پیچیده و به ظاهر غیر قابل حل کنار بیایند.در نمایندگی فتوکپی شارپ فقط از مهندسان حرفه ای با سالها تجربه استفاده می کند.

نمایندگی فتوکپی شارپ در تهران

در داخل تهران، نمایندگی  شارپ خدماتی را برای بازدید تکنسین از محل خرابی ارائه می دهد، زیرا به راحتی مشتریان خود اهمیت می دهند و سعی می کنند به طور مداوم سطح خدمات ارائه شده را بهبود ببخشند. متخصصین نمایندگی فتوکپی شارپ به محل شما می آیند و کارهای تشخیصی را برای شناسایی عیوب انجام می دهند.

نمایندگی فتوکپی شارپدر عمل، در بیشتر موارد، پس از تشخیص، امکان رفع نقص در محل وجود دارد. در صورت نیاز به قطعات یدکی، معمولاً روز بعد تحویل داده می شود. اما مواردی نیز وجود دارد که دستگاه های کپی باید برای عیب یابی و عیب یابی به سایت تعمیرگاهی نمایندگی فتوکپی شارپ برده شود.

تعمیرات را به صنعتگران بی تجربه نسپارید. این می تواند خرابی را تشدید یا حتی خرید دستگاه های کپی را برای شما به همراه داشته باشد.

تعمیر در نمایندگی فتوکپی شارپ

کیفیت کار انجام شده توسط مهندسین نمایندگی  شارپ توسط شرکت مرجع تأیید شده است. متخصصان مرکز خدمات نمایندگی فتوکپی شارپ هر ساله دوره های آموزشی و تجدید نظر را می گذرانند. نمایندگی فتوکپی شارپ  تعمیر و نگهداری دستگاه های کپی را با هر پیچیدگی را انجام می دهند وتجهیزات اداری را سرویس می کنند.

وجود بانک اطلاعاتی واحد خدمات شرکت که در آن اطلاعات فنی دقیق به طور مداوم در مورد هر دستگاه فروخته شده وارد و سیستماتیک می شود، در مورد هر بازدید مهندس سرویس و هرگونه شکایت مشتری، تعویض قطعات و مواد مصرفی ذکر شده است. داده های مربوط به نگهداری هر قطعه از تجهیزات تجزیه و تحلیل می شود که به مهندسان اجازه می دهد تا به سرعت و به اندازه کافی به مشکلات مشتری پاسخ دهند. هنگام انجام تعمیرات، فقط از قطعات یدکی و مواد مصرفی اصلی استفاده می شود.

هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی  شارپ تعمیر دستگاه های کپی را با کیفیت بالا در تهران با نازلترین قیمت ارائه می دهیم .  بر اساس نتایج تشخیص، تصمیم گیری در مورد تعمیر یا عدم تعمیر دستگاه کپی امکان پذیر خواهد بود. برای نمایندگی فتوکپی شارپ مهمترین چیز این است که تعمیرات را به طور مؤثر و سریع انجام دهند و تصور خوبی از نمایندگی فتوکپی شارپ در بین مشتریان به جا بماند.

انبارهای شخصی، پارک تجهیزات اداری و موجودی زیادی از مواد مصرفی، قطعات یدکی به طور قابل توجهی زمان تعمیر و بازسازی را کاهش می دهد که به طور قابل توجهی در زمان و هزینه برای مشتریان صرفه جویی می کند.

مهندسان نمایندگی شارپ در زمینه خود حرفه ای هستند. متخصصان کار تعمیر را مطابق با مقررات و توصیه های شرکت های تولیدی انجام می دهند. نمایندگی  شارپ مسئول در قبال نتیجه است.  انها برای انواع کارهای انجام شده در زمینه نگهداری و تعمیر دستگاه کپی گارانتی ارائه می دهند. مهر و موم های خاصی روی هر دستگاه نصب می شود. گارانتی تعمیر دستگاه کپی 6 ماه می باشد. انها از تجهیزات تخصصی برای تشخیص با کیفیت بالا استفاده می کند که این امکان را می دهد به سرعت علل نقص را شناسایی و از بین ببرند. با مراجعه به نمایندگی فتوکپی شارپ، می توانید از کیفیت تعمیر مطمئن شوید. قبل از بازگرداندن دستگاه کپی به مشتری، انها قطعاً عملکرد آن را از نظر کمی و کیفی به طور کامل آزمایش خواهند کرد.

سرویس و تعمیر دستگاه های کپی و چاپ در نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپانواع خدمات ارائه شده توسط نمایندگی  شارپ

  • پیشگیری و نگهداری
  • مشاوره خدمات
  • تشخیص تست، نگهداری معمول و پیشگیرانه
  • تعمیر تجهیزات اداری
  • تکمیل مواد مصرفی و قطعات یدکی
  • نصب و تست تجهیزات
  • نصب نرم افزار، کمک در خرید و فعال سازی لایسنس
  • خدمات قراردادی طولانی مدت تحت طرح های مختلف
  • انبار جایگزین عملیاتی تجهیزات چاپ و تکثیر
  • پشتیبانی فنی: نظارت و مدیریت

شرایط گارانتی  در نمایندگی فتوکپی شارپ

تمام تجهیزات اداری به همراه کیت استارت ارائه می شود. در مواردی که نیاز به راه اندازی تجهیزات اداری توسط متخصص باشد، این کار به صورت رایگان انجام می شود و هم در مرکز خدمات و هم مستقیما در محل مشتری قابل انجام است. می توانید از متخصصان نمایندگی شارپ با برای نصب تجهیزات خود کمک بخواهید. قوانین و مقررات نمایندگی فتوکپی شارپ:

  • کلیه تجهیزات دارای 12 ماه گارانتی از تاریخ نصب می باشد.
  • گارانتی شامل تعویض رایگان قطعات معیوب می باشد.
  • گارانتی مواد مصرفی (درام، تونر، رسانه، کارتریج) را پوشش نمی دهد.
  • گارانتی در موارد زیر معتبر نیست: خرابی های ناشی از تعمیر و نگهداری نامنظم؛ استفاده از مواد مصرفی غیر اصلی؛ مداخله توسط یک فرد غیر مجاز؛
  • گارانتی شامل نگهداری تجهیزات اداری (تعمیر و نگهداری معمول) نمی شود.
  • نمایندگی  شارپ در طول دوره گارانتی و پس از گارانتی، تعمیر و نگهداری تجهیزات اداری برند شارپ را بر اساس قرارداد تعمیر و نگهداری ارائه می دهیم که به انها امکان می دهد زمان تعمیر تجهیزات اداری را کاهش دهیم. تعمیر و نگهداری تجهیزات اداری طبق قرارداد انجام می شود.
امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.