عیب یابی فکس پاناسونیک

دستگاه فکس، علیرغم وجود ایمیل در همه جا، همچنان بر دفتر حاکم است. استدلال اصلی به نفع آن سادگی و راحتی انتقال اطلاعات است. امروزه فکس نه تنها یک واحد تک کاره است، بلکه یک دستگاه لیزر مدرن است که عملکرد مستقیم خود را انجام می دهد و در عین حال به عنوان چاپگر، اسکنر یا کپی عمل می کند. در این مقاله ما سعی بر این داریم که شما را با عیب یابی فکس پاناسونیک اشنا کنیم.

با وجود نوآوری و کیفیت بالای تولید، فکس ها هنوز خراب می شوند. شایع ترین مشکلات خرابی ماژول اسکن، خرابی منبع تغذیه یا الکترونیک است. می توانید سعی کنید برخی از نقص های جزئی را خودتان برطرف کنید، اما کارشناسان توصیه می کنند با یک مرکز خدمات تماس بگیرید. فقط در این صورت می توانید تضمینی برای تعمیر فکس پاناسونیک کار انجام شده دریافت کنید. تعمیر فکس پاناسونیک اتفاق می افتد:

  • ساده: بدون تعویض بلوک ها و قطعات؛
  • پیچیده: با جایگزینی قطعات فرسوده یا معیوب؛
  • بازسازی: با بازگرداندن فکس به حالت اولیه آن پس از مداخله غیر ماهر.
  • پیشگیرانه: با تمیز کردن، روغن کاری و تنظیم بلوک ها؛
  • متخصص: با تشخیص، کنترل کیفیت و تهیه نظر فنی.

عیب یابی فکس پاناسونیکمشکلات رایج فکس پاناسونیک

عیب یابی فکس پاناسونیک در 80٪ موارد تقریباً برای همه مدل ها به شرح زیر است:

  1. برگه چاپ شده توسط فکس قطع نمی شود. این می تواند در نتیجه ساییده شدن چاقوها یا آسیب به مکانیسم محرک آنها رخ دهد. قطعات باید تعویض یا تعمیر شوند.
  2. اگر دستگاه اسناد را دریافت نکند و آنها را ارسال نکند ، ممکن است واحد رابط خط تلفن آسیب ببیند. نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
  3. هنگامی که فکس به روشن شدن یا صدای بوق پاسخ نمی دهد، یا خطا را به روش دیگری گزارش می کند ، ممکن است دلیل آن خرابی یکی از واحدهای برق، لیزر یا کنترل باشد. تعمیر المنت شکسته یا تعویض آن با قطعه جدید ضروری است. یکی دیگر از عوامل بروز خطا روی نمایشگر ممکن است تنظیمات اشتباه روی فکس باشد.
  4. کیفیت پایین سند ارسالی اغلب نتیجه ارتباط ضعیف یا انتخاب نادرست کیفیت انتقال اطلاعات است. در حالت دوم، باید نماد فوق العاده خوب را قرار دهید. به عنوان یک قاعده، این برای از بین بردن “خرابی” کافی است. اتصال بد توسط کارمندان تلفن برقرار می شود.
  5. گیر کردن کاغذ در داخل دستگاه به دلیل فشار بیش از حد غلتک لاستیکی به مکانیسم انتقال است. در این مورد، ممکن است نیاز به تعویض راهنمای واقع در زیر فیلم حرارتی باشد.
  6. کاغذ حرارتی هنگام چاپ یک سند گیر می کند و خطوط قابل مشاهده با نواحی سفید خالی متناوب می شوند.  راه حل مشکل این است که آنها را با موارد جدید جایگزین کنید.
  7. متن روی سند چاپ شده با رگه های عمودی سفید قطع می شود. دلیل این امر ممکن است آسیب به دماسنج باشد. برای بازگرداندن عملکرد عادی دستگاه، باید آن را تعویض کنید.

رگه های سفید در فکس دریافتی به دو دلیل رخ می دهد:

دستگاه فرستنده معیوب است. سپس فکس گیرنده به خوبی کار می کند.

کاغذ محکم روی خط کش حرارتی فشرده نمی شود. راه حل مشکل تعویض مکانیزم گیره یا تعمیر آن است. علاوه بر این، ممکن است نیاز به نصب قطعات جدید  فنرها یا گیره ها باشد.

نوارهای سیاه روی ورق چاپ شده ، به عنوان یک قاعده، به دلیل سایش رسانای نوری (برای اسکنرهای لیزری) ظاهر می شود. می توانید سعی کنید یک کپی معمولی از سند روی دستگاه خود تهیه کنید. اگر دارای نواحی تاریک باشد، واحد درام باید تعویض شود.

چگونه از خراب شدن  فکس پاناسونیک جلوگیری کنیم؟

خرابی دستگاه فکس می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. شایع ترین آنها آلودگی مکانیسم انتقال، کیفیت پایین فیلم حرارتی، تثبیت نامناسب غلتک لاستیکی یا حتی کاغذ بی کیفیت است.

قوانین ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا از اکثر مشکلات جلوگیری کنید: فکس را در مکانی محافظت شده از نور خورشید و رطوبت قرار دهید، بیش از حد معمول فکس نکنید، مکانیزم انتقال را به طور مرتب با یک محلول خاص تمیز کنید و کیفیت فیلم حرارتی را کنترل کنید.

عیب یابی فکس پاناسونیکتعمیر فکس پاناسونک

استفاده منظم از فکس از سال 1935 دور شروع شد. در این زمان، با چنین توسعه سریع اینترنت، فناوری های جدید، به نظر می رسد که این نوع ارتباطات باید در 80 سال گذشته به فراموشی سپرده می شد؟ اما تقریباً به هر دفتر مدرن نگاه کنید یک فکس در دست منشی خواهید دید. بله، اکنون اندازه کوچکی دارد، هم بر روی کاغذ حرارتی معمولی (فناوری انتقال حرارت) و هم بر روی یک فیلم نوع کاغذ کربنی خاص کار می کند، همچنین مدل هایی با استفاده از لیزر و جوهر افشان وجود دارد.

اما هر فکسی به صورت دوره ای خراب می شود و مشکل قابل توجهی در گردش کار ایجاد می کند و گاهی اوقات به سادگی آن را خرابمی کند. متخصصان تعمیرباما  آماده کمک به شما هستند. با قیمت های مناسب، آنها نه تنها خرابی مکانیکی یا الکترونیکی را از بین می برند، بلکه تعمیر و نگهداری کامل (تمیز کردن، روغن کاری، ترمیم سطوح لاستیکی غلتک های تغذیه) را نیز انجام می دهند که از خرابی بیشتر تجهیزات جلوگیری می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید مشکلی را که در محل کار به دلیل خرابی فکس ایجاد شده است، با سرعت و کمترین هزینه حل کنید، فقط با ما تماس بگیرید یا با استفاده از دکمه در هدر سایت با تعمیرباما تماس بگیرید.

تکنسین های شرکت تعمیرباما به عیب یابی فکس پاناسونیک شما می پردازند و در سریع ترین زمان انها رفع کرده و فکس را در حالت کارامد به شما تحویل می دهند.

 

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.