تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا

تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا

شرکت تعمیرباما خدمات تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا با بالاترین کیفیت انجام می دهد. خردکن یک دستگاه الکترونیکی-مکانیکی پیچیده است که برای ساده سازی و کم کردن کار کارمندان دفتر در از بین بردن اسناد، مکاتبات رسمی و ذخیره دقیق اسرار و فن آوری های تولید طراحی شده است.

دستگاه خردکن دارای یک قطعه مکانیکی پیچیده است که برای برش و خرد کردن حجم زیادی کاغذ طراحی شده است، بنابراین تعمیر خردکن به تنهایی بسیار دشوار است، شما باید مهارت جدا کردن این تجهیزات را داشته باشید، برای تعمیر به ابزار و قطعات خاصی نیاز دارید. همه اینها توسط تعمیرباما به شما ارائه می شود.

    شکایات اصلی در مورد عملکرد دستگاه خردکن که مهندسان خدمات با آن مواجه هستند:

  • کاغذخرد کن کاغذی را جوید و خاموش کرد.
  • خردکن روشن نمی شود.
  • دستگاه خردکن کاغذ یا سایر رسانه ها را برش نمی دهد.
  • دکمه پاور کار نمی کند؛
  • خردکن در حین کار خاموش می شود.
  • دلایل خرابی خردکن می تواند خرابی منبع تغذیه ، خرابی سیستم تغذیه کاغذ (دنده) باشد.

هزینه تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا

در تعمیر باما هزینه تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا بسیار متفاوت است. با توجه به خدمات ارائه شده و تعمیرات انجام شده و یا تعویض قطعات معیوب هزینه تعمیر متفاوت می شود. ما همیشه سعی بر آن داریم برای کاهش هزینه ها از تعویض قطعات پرهیز کنیم اما در مواردی که برای تعمیر کاغذ خردکن به یک قطعه یدکی گران قیمت نیاز است، استثنائاتی وجود دارد.

تعمیرات تخصصی کاغذ خردکن نیکیتا

اطلاعات ارزشی است که باید محرمانه بماند! امروزه، برای حفظ اسرار، بسیاری از شرکت ها از خردکن ها استفاده می کنند – دستگاه های اداری ویژه ای که به شما امکان می دهد اسناد بایگانی مهم را به سرعت و با اطمینان از بین ببرید. و اگر چنین تجهیزاتی از کار بیفتند، ایمنی اطلاعات در خطر است. شرکت تعمیرباما تعمیرات تخصصی کاغذ خردکن نیکیتا را در تهران انجام می دهد و به حل چنین مشکلی کمک می کند. کارشناسان ما می توانند به دفتر شما مراجعه کرده و به سرعت مشکل را برطرف کنند. ما برای اجرای هر کار رویکردی مسئولانه داریم که در تأیید آن ضمانت هایی صادر می کنیم.

تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا

نمایندگی تعمیر کاغذ خرد کن نیکیتا

کاغذ خردکن برای دفع الکترومکانیکی اسناد کاغذی طراحی شده است. کلید موفقیت هر شرکت مدرن حفاظت از داده ها است. برخی از انواع آن، مانند اسناد مالی، اسرار تجاری، اطلاعات مربوط به کارکنان و مشتریانی که نیاز به حمایت ویژه دارند. اسناد محرمانه ای که اگر به دست رقبا بیفتند می توانند خسارات هنگفتی به بار آورند. استفاده از خردکن به کاهش احتمال نشت اطلاعات ارزشمند کمک می کند. خردکن نیز یک دستیار ایده آل برای بازگرداندن نظم در محیط کار است. با یک خردکن، می توانید به سرعت و با خیال راحت کاغذهای ناخواسته را بلافاصله از بین ببرید.

برای مشتریان نمایندگی تعمیر کاغذ خرد کن نیکیتا کیفیت خدمات ارائه شده مهم است. نمایندگی توجه زیادی به سازماندهی پرسنل خدماتی دارد. هر مهندس نمایندگی متخصص خبره در زمینه تعمیر و نگهداری کاغذ خردکن می باشد.

تعمیرات کاغذ خردکن نیکیتا

ما می دانیم که مشتریان ما برای هر دقیقه ارزش قائل هستند، بنابراین کار را طوری سازماندهی کردیم که تکنسین برای حل مشکل در اسرع وقت حاضر شود.

ما دستگاه های خردکن را هم برای اشخاص حقوقی و هم برای اشخاص حقیقی تعمیر می کنیم. برنامه های کاربردی منحصر به فردی داریم، از جمله موارد تحت قراردادهای خدمات. تعمیرباما تمام کارهای تعمیر و نگهداری منظم را انجام خواهد داد،

عیب یابی، تعمیرات کاغذ خردکن نیکیتا، کارهای لازمی که قرار است انجام دهیم و کلیه قطعات یدکی و مواد مصرفی لازم را با شما در میان گذاشته و پس از تایید شما بلافاصله کار را آغاز خواهیم کرد. برای کلیه قطعات یدکی گارانتی ارائه می دهیم.

تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا

تعمیر دستگاه های کاغذ خردکن نیکیتا

ما تمامی مدل های خردکن معمولی از کوچکترین تا بزرگ ترین خردکن ها را سرویس و تعمیر می کنیم. در حین کار آسیاب، گرد و غبار کاغذ ریز درون آن جمع می شود که با روان کننده مخلوط می شود و آن را غلیظ می کند. تیغه های خرد کن بیش از حد تحت فشار است و از کار می افتد.

توصیه می کنیم که  تعمیرات پیشگیرانه را خودتان انجام دهید مثل روغن کاری و هر شش ماه یک بار، سالی یک بار، به شما توصیه می کنیم برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (جداسازی، عیب یابی و غیره) با تعمیرباما تماس بگیرید. با پیروی از توصیه‌های ما، خردکن شما سال‌های بیشتری پس از پایان گارانتی دوام می‌آورد!

تعمیر کاغذ خردکن نیکیتا در تهران

هر دفتر اسنادی حاوی اطلاعات محرمانه دارد که باید از چشمان کنجکاو پنهان شود. تنها انداختن چنین اسنادی در سطل زباله کافی نیست، بلکه باید آنها را از بین برد. برای این کار از یک دستگاه ویژه استفاده می شود – یک خردکن که برای از بین بردن اسناد طراحی شده است. چنین دستگاه هایی اکنون در هر دفتری لازم است، تقاضا برای آنها به طور مداوم در حال افزایش است. شرکت تعمیر باما تعمیر دستگاه های خردکن نیکیتا در تهران بدون اتلاف وقت انجام میدهد

خردکن ها را می توان هم به صورت جمعی و هم شخصی استفاده کرد. افزایش بار می تواند باعث خرابی شود و تیغه ها باید تعمیر شود. این دستگاه به شما اجازه می دهد تا فوراً کاغذ را با بست های فولادی خرد کرده و آن را غیر قابل تشخیص کنید. با استفاده از خردکن می توانید به سرعت و با خیال راحت از انباشته شدن کاغذهای غیر ضروری خلاص شوید که احتمال نشت اطلاعات ارزشمند را کاهش می ده.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.