تعمیر پرینتر کونیکا

دستگاه های چند منظوره با نام تجاری Konica Minolta به طور گسترده ای در بازار مورد تقاضا هستند. اینها دستگاه های قابل اعتماد و قدرتمندی هستند که نیازهای یک دفتر کوچک را در موارد چاپی پوشش می دهند. افزایش عمر تجهیزات با کمک تعمیر و نگهداری منظم، عیب یابی و تعویض به موقع قطعات فرسوده امکان پذیر است اما در بعضی موارد به علت خطای کاربر و یا فرسودگی نیاز به تعمیر پرینتر کونیکا پیدا می کنید. شرکت تعمیرباما با داشتن تکنسین های حرفه ای با هر سطحی از خرابی مقابله کنند.

اغلب کاربران با چنین مشکلاتی مواجه می شوند که نیاز به مشارکت حرفه ای دارد:

  • چاپ مبهم و تار؛
  • ظاهر راه راه روی تصویر اسکن شده؛
  • توقف دستگاه پرینتر در فرآیند کار؛
  • توقف اسکنر یا ارسال نادرست تصویر؛
  • خطاهای هنگام اسکن ؛
  • عدم توانایی در چاپ از رایانه ها

با نگهداری منظم تجهیزات اداری، احتمال خرابی به حداقل می رسد. کارشناسان ما کلیه مواد مصرفی لازم، قطعات یدکی را برای تعمیر سریع و با کیفیت پرینتر کونیکا در اختیار دارند. عملیات و تنظیمات کوچک با مراجعه به آدرس مشتری در تهزان انجام می شود. از مزایای تعمیر پرینتر کونیکا توسط شرکت تعمیرباما می توان به سرعت، قیمت مناسب، خدمات گسترده، تیم مجرب و باتجربه در تعامل با تجهیزات کلاس های مختلف اشاره کرد. ما توصیه‌های رایگانی برای عملکرد کارآمد و باز کردن کاملترین پتانسیل تجهیزات اداری شما ارائه می‌کنیم، که یا به طور کامل توضیح داده نشده‌اند یا فقط در دستورالعمل‌های استفاده از تجهیزات ذکر شده‌اند.

تعمیر پرینتر کونیکا

تعمیر پرینتر کونیکا در محل

مرکز خدمات مجاز شرکت تعمیرباما تعمیر سریع و حرفه ای را دخانه یا محل کار شما، در هر نقطه از تهران انجام می دهد. شما از قیمت پایین و کیفیت بالای خدمات شگفت زده خواهید شد. خدمات با ضمانت 6 ماهه پشتیبانی می شود. تعمیر باکیفیت پرینتر کونیکا کلید کارکرد طولانی و پایدار آن است. و لذت بردن از چاپ با کیفیت بالا تنها در صورتی امکان پذیر است که تجهیزات این برند محبوب ژاپنی را به افراد حرفه ای بسپارید. ما تعمیر پرینترکونیکا را در تمامی مدل‌ها انجام می‌دهیم.

مرکز خدمات تعمیرباما تعمیر فوری و حرفه ای پرینترهای کونیکا با هر پیچیدگی  انجام میدهد. ما انجام انواع کارها از جمله:

  • تعویض/تعمیر برد کنترل (فرمتر)؛
  • تعویض واحدهای حرارتی (واحد فیوزر)؛
  • تعمیر/تعویض واحد اسکنر و واحد لیزر؛
  • تعمیر/تعویض کنترلر DC (برد منبع تغذیه).

تعمیر پرینتر کونیکا لیزری

تعمیر پرینتر رنگی لیزری با استفاده از تجهیزات حرفه ای وقطعات اصلی و مواد مصرفی با کیفیت در شرکت تعمیرباما انجام می شود. پرینتر کونیکا در شرکت تعمیرباما بسیار راحت و سریع انجام می شود زیرا که تکنسین های ما به صورت دوره ای اموزش می بینند و همیشه سعی بر این است که به روز باشند و تکنولوژی های روز دنیا را از نزدیک پیگیری کنند.

خطاهای رایج پرینتر مونیکا

  • خطای گیر کردن کاغذ
  • چاپ با کیفیت پایین دستگاه روشن نمی شود؛
  • کدهای خطا / خطای عمومی؛
  • وقوع صداهای نامشخص: سر و صدا، جیرجیر.
  • گرفتن چندین ورق

تعمیر پرینتر کونیکا در تهران

متخصصان ما که صلاحیت آنها توسط گواهینامه های ویژه تأیید می شود، همیشه به دقت نظارت می کنند که فناوری های تعمیر پرینتر کونیکا مطابق با مدل و اصلاح دستگاه پیش برود. در شرکت ما عیب یابی رایگان حرفه ای انجام می دهیم و می توانیم تقریباً هر خرابی را برطرف کنیم. هر مرحله: از تمیز کردن دستگاه تا تعمیر، با دقت و ظرافت انجام می شود. شما می توانید سفارش تعمیر پرینترهای لیزری کونیکا و سایر تجهیزات اداری این برند را به صورت مستقیم در سایت ثبت نمایید. و یا با شماره 02161328 تماس حاصل فرمایید تا با مراجعه به شما در زمان مناسب، تعمیر پرینتر کونیکا را اغاز کنند. همیشه تعمیرات را به یک صنعتگر واجد شرایط بسپارید.

تعمیر پرینتر کونیکا

تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر پرینتر کونیکا در دفتر ماشین های اداری یک تعمیر حرفه ای توسط مهندسین خبره و تنها با استفاده از قطعات یدکی و مواد مصرفی اصلی است. متخصصان ما سرعت و کیفیت بالای کار را تضمین می کنند! تجهیزات اداری کونیکا مینولتا برای رفع هر گونه کار روزمره چاپ رنگی و سیاه و سفید هم در خانه و هم در ادارات طراحی شده است. این برند که یکی از پیشتازان بازار جهانی محسوب می شود، ضامن عملکرد مطمئن و بدون مشکل برای مدت طولانی است.

اما با وجود قابلیت های بالا، این دستگاه های الکترونیکی، مانند هر دستگاه دیگری، در نهایت با خرابی مواجه می شوند و ممکن است نقص فنی و خطاهای سیستمی ظاهر شود. با تماس با شرکت تعمیرباما، دستگاه شما تا حد امکان بدون خرابی و با کیفیت چاپ بالا کار میکنند.

علت کاغذ نکشیدن پرینتر کونیکا

اگر پرینترKonica شما کاغذ را جمع نمی کند، ممکن است دلایل مختلفی برای این مشکل وجود داشته باشد. این یک مشکل رایج است که در چاپگرها رخ می دهد و می تواند خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که یک کار چاپ فوری دارید. در اینجا برخی از دلایل احتمالی وجود دارد که پرینترKonica شما ممکن است کاغذ را جمع نکند:

گیر کردن کاغذ: رایج ترین دلیلی که پرینترکونیکا کاغذ را بر نمی دارد، گیر کردن کاغذ است. هنگامی که کاغذ به درستی بارگذاری نشده باشد یا زمانی که کاغذ پاره شده در داخل پرینترگیر کرده باشد، ممکن است گیر کردن کاغذ رخ دهد. می توانید سینی کاغذ را بردارید و گیر کردن کاغذ را بررسی کنید. در صورت یافتن، آنها را با احتیاط بردارید تا از پاره شدن کاغذ و آسیب بیشتر جلوگیری شود.

غلطک های پیکاپ کثیف: غلطک های پیکاپ وظیفه تغذیه کاغذ به پرینتررا بر عهده دارند. با گذشت زمان، این غلتک ها می توانند گرد و غبار و کثیفی را جمع کنند و باعث شوند چسبندگی خود را روی کاغذ از دست بدهند. این می تواند منجر به عدم برداشتن کاغذ از پرینترشود. برای حل این مشکل می توانید غلتک های پیکاپ را با استفاده از یک پارچه نرم و محلول شوینده ملایم تمیز کنید.

غلطک های پیکاپ فرسوده: غلطک های پیکاپ در پرینترکونیکا ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند. این امر مخصوصاً در صورت استفاده مکرر از پرینترصادق است. هنگامی که غلتک ها فرسوده می شوند، چسبندگی خود را بر روی کاغذ از دست می دهند و در نتیجه باعث مشکلات تغذیه کاغذ می شود. در این صورت ممکن است برای حل مشکل نیاز به تعویض غلتک های پیکاپ داشته باشید.

تنظیمات کاغذ نادرست: اگر پرینترKonica روی اندازه یا نوع کاغذ درست تنظیم نشده باشد، ممکن است کاغذ را نگیرد. قبل از چاپ مطمئن شوید که تنظیمات پرینتربه درستی تنظیم شده است. برای دستورالعمل‌های نحوه تغییر تنظیمات کاغذ، می‌توانید دفترچه راهنمای پرینتریا وب‌سایت Konica را بررسی کنید.

در نتیجه، دلایل مختلفی وجود دارد که پرینترکونیکا شما ممکن است کاغذ را جمع نکند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به پرینتر، تشخیص صحیح مشکل ضروری است. برای رفع مشکل می توانید مراحل عیب یابی بالا را امتحان کنید. با این حال، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است برای کمک با تکنسین کونیکا تماس بگیرید.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.