تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر پاناسونیک با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج

تعمیر پرینتر پاناسونیک در تهران و کرج

اگر پرینتر پاناسونیک دارید و در حین کار با دستگاه مشکل داشتید، برای خدمات تعمیر پرینتر پاناسونیک با ما تماس بگیرید. پاناسونیک یک برند معروف جهانی در صنعت تجهیزات اداری است. این دستگاه ها هم برای نیازهای خانگی و هم در ادارات کاربرد فراوانی دارند. با وجود کیفیت ساخت، بسیاری از کاربران اغلب هنگام استفاده از این دستگاه ها با مشکلاتی مواجه می شوند.

مرکز خدمات تعمیر باما به شما در رفع هرگونه مشکل و عیب یابی ناشی از فرسودگی قطعات کمک می کند. تیم متخصص ما علت اصلی مشکل را تشخیص داده و سپس آن را به طور موثر، ارزان و سریع برطرف می کند.

فیلم نحوه تعمیر پرینتر پاناسونیک

پخش ویدئو

تعمیر پرینتر در تهران

شرکت تعمیر با ما ارائه دهنده خدمات تعمیر پرینتر در تهران و سایر مناطق تهران است.

تعمیر پرینتر

عیب یابی پرینتر پاناسونیک

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر وضوح چاپ را از دست داده است
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر و یا لپ تاپ پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
به احتمال قوی قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
باز کردن پرینتر و تمیز کردن ان از قطعات خارجی
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ

تعمیر فوری پرینتر پاناسونیک

برای تعمیر فوری پرینتر پاناسونیک شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر پاناسونیک باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر پاناسونیک شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر اچ پی شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر پاناسونیک میباشد

زمان تعمیر پرینتر پاناسونیک را باید با توجه به خرابی پیشبینی کرد. هرچه خرابی بیشتر زمان تعمیر نیز بیشتر است اما در تعمیر باما طولانی ترین زمان تعمیر 48 ساعت می باشد. 

 ممکن است پورت usb شما و یا سیم usb خراب شده باشد و اتصال میان پرینتر و لپ تاپ یا کامپیوتر شما به درستی صورت نگیرد. همچنین ویروس های کامپیوتری ممکن است باعث شود پرینتر شما در سیستم عامل نشان داده نشود.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر دستگاه با وضوح کم و بی کیفیت پرینتر میگیرد اولین بررسی باید بررسی کارتریج باشد. امکان دارد کارتریج تمام شده و نیاز به شارژ داشته باشیم.

هزینه تعمیر پرینتر پاناسونیک با توجه به قطعات مورد نیاز تغییر می کند. تعمیر باما سعی بر این دارد که هزینه تعمیر پرینتر پاناسونیک مقرون به صرفه باشد.

تعمیر فوری پرینتر پاناسونیک

برای تعمیر فوری پرینتر  پاناسونیک شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

هزینه تعمیر پرینتر پاناسونیک

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر پاناسونیک با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج 

سوالات متداول

تعمیر پرینتر پاناسونیک به دانش  و مهارت نیاز دارد. خرابی ها می توانند جزئی باشند، گاهی اوقات دستگاه فقط به یک جنرال سرویس نیاز دارد. ما در مواقعی که پرینتر پاناسونیک عملکرد خود را از دست داده است به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید دوباره از پرینتر پاناسونیک خود استفاده کنید. در بیشتر موارد، متخصصان ما به سرعت ماهیت خرابی و دلیل ایجاد آن را تعیین می کنند و قطعات یدکی اصلی یا سازگار را برای هر مدل پرینتر انتخاب می کنند.

تعمیر پرینتر پاناسونیک مجموعه کاملی از کارهایی است که باید بر روی پرینتر انجام شود. ابتدا تکنسین تشخیص اولیه دستگاهی را که نیاز به تعمیر دارد انجام می دهد و پس از آن میزان خرابی را تعیین می کند. بعد از اعلام خرابی و هزینه دستگاه و تایید مشتری عملیات تعمیر آغاز می شود. 

شایان ذکر است که ما نه تنها تعمیر پرینتر های تک کاره پاناسونیک را انجام می دهیم، بلکه به تعمیر دستگاه های چندکاره پاناسونیک نیز می پردازیم که اکنون در بسیاری از دفاتر مورد استفاده قرار می گیرند. چنین دستگاه هایی بسیار پیچیده تر هستند. بنابراین انتظار می رود که تعمیر تا حدودی طولانی تر و گران تر باشد، البته نه چندان. همه چیز به میزان آسیب بستگی دارد.

قیمت تعمیر پرینتر پاناسونیک

البته قبل از درخواست خدمات به هر سازمان تعمیراتی، بسیار منطقی است که هزینه خدمات ارائه شده در آنجا را جویا شوید. پس از بررسی وب سایت تعمیر با ما می توانید تمام اطلاعات مورد نظر خود را در مورد این موضوع پیدا کنید. از انواع خدمات ارائه شده تا هزینه هر کدام از آنها. همچنین قابل توجه است که به عنوان مثال قیمت تعمیر پرینترهای پاناسونیک بسته به میزان پیچیدگی کار انجام شده و نوع خرابی خاص، متفاوت خواهد بود. در هر صورت هزینه کار متخصصان ما همیشه مقرون به صرفه است و هرگز زیاده روی نخواهد شد.

اغلب از ما خواسته می شود که هزینه تعمیر پرینتر پاناسونیک را به صورت تلفنی بیان کنیم، اما این کار بسیار دشوار است. اول از همه، ما باید بفهمیم که مشکل دستگاه چیست و عیب یابی را انجام دهیم. ما طیف وسیعی از آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم که شامل بازرسی بصری و بررسی وضعیت دستگاه متصل شده به عنوان یک وسیله جانبی به رایانه، ارزیابی ایمنی برق و تشخیص وضعیت عناصر چاپی و … می باشد. تشخیصی که مطابق با توصیه های سازنده انجام می شود به ما این امکان را می دهد به سرعت علت خرابی را تعیین کرده و تقریباً بلافاصله گزینه هایی برای از بین بردن آن ارائه دهیم.

شرکت ما تعمیر پرینتر پاناسونیک را با هزینه ای مقرون به صرفه و با تضمین کیفیت کار انجام شده به شما ارائه می دهد. صنعتگران واجد شرایط با تجربه زیاد، خرابی تجهیزات شما را تشخیص داده و رفع می کنند. هنگام سفارش تعمیر پرینتر پاناسونیک در مرکز خدمات ما، می توانید از خدمات تحویل و ارسال رایگان  استفاده کنید. ما به مشتریان خود شرایط قیمت گذاری شفاف و سطح بالایی از خدمات را ارائه می دهیم.

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

پاناسونیک بیش از 20 سال تجربه در تولید پرینتر و دستگاه فکس دارد. از تجهیزات این برند هم برای فعالیت های اداری و هم برای مصارف خانگی استفاده می شود. در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر پرینتر پاناسونیک با مرکز خدمات تخصصی تعمیرباما تماس حاصل فرمایید. مانند هر دستگاه دیگری، ماشین های چاپ از اجزای زیادی تشکیل شده اند. برخی از آنها بعد از استفاده زیاد فرسوده می شوند. علاوه بر این، پر کردن مجدد کارتریج ها با تونر با کیفیت پایین یا ناسازگار، می تواند منجر به آسیب دستگاه شود. اگر پرینتر شما به خوبی چاپ نمی کند یا مشکلات عملکرد دیگری وجود دارد، در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر پاناسونیک با کیفت بالا

پرینترهای پاناسونیک اغلب در دفاتر و شرکت ها یافت می شوند. آنها قابل اعتماد و کاربردی هستند، اما با این وجود، به دلیل فرسودگی، قطعات تجهیزات چاپ از کار می افتند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. متخصصان  تعمیر باما به سرعت و حرفه ای پرینتر پاناسونیک را تعمیر خواهند کرد. ما انواع خدمات مربوط به این تجهیزات را ارائه می دهیم، از شارژ کارتریج ساده و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه تا عیب یابی کامل با استفاده از تجهیزات مدرن. شارژ کارتریج پرینتر با مواد باکیفیت به جلوگیری از مشکلات مربوط به چاپ دستگاه کمک می کند و استفاده از دستگاه را آسان تر می کند.

تعمیر پرینتر پاناسونیک در تهران

اگر قصد تعمیر پرینتر پاناسونیک در تهران را دارید می توانید ان را به یکی از دفاتر ما بیآورد. اگر در مورد تعمیر دستگاه اداری صحبت می کنیم، توصیه می کنیم با قرار دادهای سازمانی و عملیات پیشگیرانه از توقف کار و اتلاف وقت جلوگیری کنید. پرینترها در بسیاری از زمینه ها کاربردی و راحت هستند. اختلالات پرینتر پاناسونیک اغلب به این واقعیت مربوط می شود که دستگاه به درستی استفاده نمی شود. برای بازیابی عملکرد پرینترهای پاناسونیک، باید با متخصصان تماس بگیرید و از انها درخواست کمک کنید.

مرکز خدمات تعمیر با ما در تعمیر پرینترهای پاناسونیک تخصص دارد. کارشناسی ارشد با رویکرد حرفه ای و تجربه در کار، تشخیص دقیقی را برای تعیین علل خرابی انجام می دهد و شروع به بازیابی دستگاه می کند. کارگاه ما مجهز به تجهیزات تخصصی می باشد. به لطف همکاری با سازنده، انبار خود را با قطعات اصلی و باکیفیت پر کرده ایم. در طول تعمیر پرینترهای پاناسونیک، مهندسان به سرعت قطعات آسیب دیده را با قطعات اصلی جایگزین می کنند. نتیجه کار متخصصان کار کرد بی عیب و نقص پرینتر پاناسونیک شما است.

تعمیر باما، تعمیر و نگهداری و تعمیرات فوری پرینترهای پاناسونیک را با قیمت های مقرون به صرفه، به همراه بازدید رایگان در سراسر تهران ارائه می دهد. نگهداری و تعمیر شامل: بازرسی پیشگیرانه، جلوگیری از خرابی، تعویض و تعمیر قطعات پرینتر پاناسونیک می باشد. مهندسان تعمیر باما هرگونه عیب یابی دستگاه معیوب را رایگان انجام می دهند.

تعمیر پرینتر پاناسونیک

دلایل خرابی پرینتر پاناسونیک

با تماس با ما، در رفع مشکلات عملکرد دستگاه کمک حرفه ای دریافت خواهید کرد. تکنسین های شرکت ما اغلب نقص های زیر را در پرینترهای پاناسونیک را برطرف می کند:

نشانه
دلیل
گیر کردن کاغذ در پرینتر
معمولاً این مشکلات در نتیجه استفاده از کاغذ با کیفیت پایین و همچنین ورق هایی با اندازه اشتباه رخ می دهد.
تعمیر درام
معمولاً نیاز به این سرویس در نتیجه کارکرد طولانی مدت و دستگاه ایجاد می شود. این جزء منابع تعیین شده توسط سازنده را برآورده می کند. برای بازیابی عملکرد، لازم است درام را جایگزین کنید.
پرینتر چاپ نمی کند
برای حل این مشکل، علت دقیق خرابی مشخص می شود. استادان ما تشخیص تجهیزات را انجام می دهند و تنها پس از آن شروع به تعمیر می کنند.
پرینتر کاغذ را از سینی نمی برد.
خرابی کاغذ کش
کامپیوتر پرینتر را نمی شناسد.
عدم اتصال کابل usb , و یا نصب نشدن درایور پرینتر
تعمیر پرینتر پاناسونیک

5 مشکل رایج خرابی پرینتر پاناسونیک

خرابی برای تمام برندها غیرقابل قبول است. همانطور که می دانید، کیفیت کار تیم اغلب به وضعیت تجهیزات اداری بستگی دارد. در صورت بروز خرابی و مشکل در عملکرد دستگاه ها، توصیه می شود با یک تعمیر کار متخصص تماس بگیرید، که بتواند خرابی ها به سرعت و کارآمد برطرف کند. تعمیر پرینتر پاناسونیک کاری است که اساتید ما در کمترین زمان ممکن در سطح حرفه ای انجام می دهند.

مرکز خدمات ما سال ها است که تجهیزات این سازنده ژاپنی را سرویس و بازیابی می کند، بنابراین می توانیم هرمشکلی با هر پیچیدگی را حل کنیم. برای تعیین مشکلات، آزمایش دقیق انجام می دهیم. پس از انتخاب تکنولوژی تعمیر بهینه، در مورد هزینه و مدت زمان کار با کارفرما توافق می کنیم. عیب یابی و تعمیر پرینترهای پاناسونیک در کارگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با دقت بالا انجام می شود. در صورت مشاهده اولین علامت خرابی در دستگاه خود با ما تماس بگیرید. تعمیر دستگاه ها توسط مهندسین مجربی انجام می شود که تمام ویژگی ها و ظرافت های طراحی این برند را می دانند. برای تعویض قطعات خراب فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنیم که همیشه در دسترس هستند. به لطف ارتباط برقرار شده و مستمر با سازنده، کلیه قطعات جدید با قیمت خرید با ضمانت نصب می شوند.

ممکن است چندین خرابی معمولی وجود داشته باشد که نیاز به تماس با متخصص و تعمیر پرینتر پاناسونیک دارد، از جمله تعمیر:

  • کاغذ را از سینی بر نمی دارد.
  • چندین ورق برمی‌دارد.
  • هنگام چاپ، تکرارهای تصویر روی برگه ظاهر می شوند.
  • کاغذ در سینی وجود دارد، اما پرینتر پاناسونیک آن را نمی بیند.
  • تصویر کم رنگ، با کیفیت پایین، حروف به سختی خوانده می شوند.
تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل

چیزی می تواند بدتر از تجهیزات اداری خراب باشد؟ در صورت نیاز به تعمیر پرینتر پاناسونیک برای راهنمایی با ما تماس بگیرید. ما مشکل را تشخیص می دهیم، علت خرابی را پیدا می کنیم و سپس به سرعت از شر آن خلاص می شویم تا از عملکرد صحیح پرینتر پاناسونیک خود لذت ببرید. هزینه خدمات به طور غیر قابل مقایسه ای مقرون به صرفه است، به خصوص اگر قیمت تجهیزات جدید را در نظر بگیرید. در تعمیر باما، تعمیر پرینتر پاناسونیک یک سرویس رایج است، زیرا ادارات زیادی دارای چنین تجهیزاتی با این برند هستند. اگر به تعمیر پرینتر پاناسونیک مطمئن و باکیفیت نیاز دارید، درهای تعمیر با ما به روی شما باز است.

تعمیر پرینتر پاناسونیک کاری است که نباید آن را به آماتور ها سپرد و باید در یک مرکز خدمات، با تخصص مناسب انجام شود. تجهیزات ویژه، در دسترس بودن قطعات اورجینال، صلاحیت و دانش تکنسین ها این امکان را برای ما فراهم می کند که بتوانیم تعمیرات را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. هر چه که باعث خرابی شود، تکنسین های حرفه ای پاناسونیک تعمیر باما ان را به حالت عملکرد قبلی خود باز می گرداند. متخصصان مرکز ما می دانند که چگونه برای هر مدل راه حلی مناسب پیدا کنند! برای تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل کافی است با ما تماس بگیرید و درخواست خدمات در محل را به ثبت برسانید.

تعمیر پرینتر پاناسونیک

نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک در تهران

شرکت ژاپنی پاناسونیک در بین تولیدکنندگان تجهیزات اداری جایگاه شایسته ای را به خود اختصاص داده است و محصولات آنها نه تنها در کشور خود، بلکه در سراسر جهان محبوبیت دارد. این به این معنی است که اصلاً لازم نیست در مورد کیفیت صحبت کنیم. اما ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم و بنابراین همه چیز امکان خراب شدن دارد، به خصوص بدون مراقبت مناسب. اگر مشکلی برای دستگاهتان پیش امده، بدانید که ما همیشه آماده تعمیر پرینتر پاناسونیک شما هستیم. مهم نیست چقدر فوری است تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و یا خودتان آن را به دفتر ما بیاورید.

اغلب در میان تجهیزات اداری می توانید پرینتر پاناسونیک را پیدا کنید. این شرکت مدل های بسیار خوبی را برای دفاتر تولید می کند که از بین آنها می توانید مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید. اما، مانند هر دستگاه چاپ دیگر از تولید کنندگان دیگر، تجهیزات پاناسونیک در معرض خرابی های مختلف هستند. بنابراین، برای اینکه گردش کار در محل شما به طور ناگهانی متوقف نشود، لازم است به طور مرتب پرینترها را عیب یابی و با سرویس دوره ای از خرابی انها پیشگیری کنید. در صورت لزوم تعمیرات حرفه ای به موقع پرینترهای پاناسونیک را انجام دهید. تعمیر تجهیزات اداری به دلیل پیچیدگی ساختاری و بسیاری از جزئیات کوچک کهباید در یک محفظه کار کنند، نیاز به تخصص خاص دارد. در اینجا ذکر این نکته مفید است که سرویس و تعمیر پرینتر پاناسونیک به دست افراد غیر حرفه ای توصیه نمی شود.  زیرا این کار می تواند منجر به آسیب جدی شود و در بهترین حالت تعمیر، هزینه چندین برابر خواهد داشت.

تعمیر پرینتر پاناسونیک در تهران

برای جلوگیری از مشکلات باید تعمیر و نگهداری دستگاه های چاپ خود را به متخصصان این امر بسپارید. آنها تشخیص های لازم را انجام می دهند و سپس مشکل را برطرف می کنند و شما می توانید دوباره با پرینتر پاناسونیک خود کار کنید . مرکز خدمات پاناسونیک تعمیر با ما، خدمات حرفه ای را برای دستگاه شما تضمین می کند. قیمت تعمیر پرینترهای رنگی، سیاه و سفید در بازار تا حدودی متفاوت است، اما هر دو نوع تجهیزات نیاز به بازرسی و تعمیر منظم کیفیت توسط صنعتگران دارند. هنگام درخواست تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل، مدل دستگاه را مشخص کنید. این اطلاعات بسیار مهمی است که مهندسین ما برای تصمیم گیری به جهت رفع مشکل،  در مورد مجموعه ای از اقدامات و تجهیزات مورد نیاز به ان نیاز دارند.

همه محصولات تولید شده توسط پاناسونیک همواره نه تنها از نظر کیفیت، بلکه از نظر قابلیت اطمینان نیز متفاوت هستند، که با توجه به حجم عظیم اسناد چاپ شده روزانه توسط چاپگرهای اداری، بسیار مهم است که این تجهیزات اداری به صورت دوره ای و متناوب سرویس شوند. متخصصان مرکز خدمات پاناسونیک تعمیر باما قادر به تعمیر هر مدل پرینتر پاناسونیک هستند.

اگر در تجهیزات اداری خود با مشکل مواجه هستید، ناامید نشوید. متخصصان مرکز خدمات پاناسونیک شرکت تعمیر باما با خوشحالی به شما کمک خواهند کرد. برای انتخاب عزیمت تکنسین به خانه یا محل کار خود، درخواستی را در وب سایت پر کنید و منتظر تماس ما باشید. هر مورد خرابی منحصر به فرد است، به طوری که متخصص نقص را به طور کامل تشخیص می دهد، پس از آن دستگاه را تعمیر میکند و ضمانت را به شما ارائه می دهد. تیم مهندسین تعمیر با ما تجربه لازم را دارد و می تواند توصیه هایی از شرکت های بزرگ و شناخته شده ارائه دهد.

تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیرات پرینتر پاناسونیک

صرف نظر از ویژگی های تجهیزات و ویژگی های کار آن، کارکنان ما حرفه ای با روند تعمیر پرینتر پاناسونیک برخورد می کنند. جوهر افشان یا لیزری فرقی ندارد، پس از تعمیر، به گونه ای کار می کنند که گویی به تازگی از فروشگاه آورده شده اند. ما در مرکز خدمات خود، کارتریج‌ها را دوباره پر می‌کنیم، قطعات را تعویض می‌کنیم. در پایان فرآیندها، ما گارانتی خدمات را صادر کرده و مطمئن هستیم پرینترهای شما برای مدت طولانی کار می کنند.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر پاناسونیک با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

امتیازدهی
تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.