تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر برادر با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و کرج | تعمیر با ما

تعمیر پرینتر برادر در تهران

تعمیر پرینتر برادر با توجه به ظرافت طراحی شده در این برند نیاز به دانش خاص دارد. تعمیر باما با داشتن تکنسین های دوره دیده در شرکت مبدا تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر پرینتر برادر را دارد. به لطف قطعات اورجینال و با کیفیت مورد استفاده در تعمیر پرینتر برادر دستگاه شما مانند روز اول کار خواهد کرد. 

اگر پرینتر برادر شما دچار نقص عملکرد شده باشد شما می توانید با تماس با شرکت تعمیر باما یا پر کردن فرم ثبت درخواست انلاین منتظر تماس ما باشید. تعمیر باما با ارائه ضمانت تعمیر اطمینان عملکرد خود را به شما عزیزان ارائه می دهد.

تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر برادر در تهران

فاصله ما با شما یک تماس است

عیب یابی پرینتر برادر

ایراد متداول
علت
پرینتر کاغذ را نمی کشد
ایراد در کاغذ کش
پرینتر وضوح چاپ را از دست داده است
خرابی درام
پرینتر روشن نمیشود
خرابی برد پاور یا کابل برق
کامپیوتر و یا لپ تاپ پرینتر را نمی شناسد
خرابی کابل اتصال و یا پاک شدن برنامه پرینتر
به احتمال قوی قطعه ی مانند منگنه و یا .. در دستگاه جا مانده است
باز کردن پرینتر و تمیز کردن ان از قطعات خارجی
پرینتر سفید چاپ می کند
اتمام شارژ کارتریج
خط های کمرنگ افقی
خرابی مگنت
افت کیفیت چاپ
خرابی فیوزسنگ

تعمیر فوری پرینتر برادر

برای تعمیر فوری پرینتر  برادر شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تکنسین فوری کنید. تکنسین در اسرع وفت در محل شما حضور به عمل می اورد

تعمیر پرینتر سامسونگ

سوالات متداول

شاید اینها سوالات شما درباره تعمیر پرینتر برادر باشد…

 دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است پرینتر برادر شما روشن نشود. ابتدا از اتصال صحیح کابل برق خود به پرینتر مطمئن شوید. ممکن است دکمه پاور پرینتر برادر شما خراب شده باشد و برق را به درون دستگاه انتقال ندهد. همچنین خرابی برد پاور و سوختگی آن از مهمترین دلایل روشن نشدن پرینتر برادر میباشد.

 دیده شده در هنگام پرینت از کاغذ هایی که منگنه یا گیره کاغذ یا سوزن به آنها متصل هست استفاده می شود. ورود هرگونه جسم خارجی به جز کاغذ درون دستگاه چاپ باعث جمع شدن کاغذ میشود. سنسورهایی در دستگاه وجود دارد که خراب شدن آنها باعث مچاله شدن کاغذ میشود. از دیگر دلایلی که باعث جمع شدن کاغذ میشود فرسوده شدن پرس رولر است و همچنین پارگی فیوزینگ باعث میشود دستگاه شما خوب کار نکرده و باعث مچاله شدن کاغذ در پرینتر شود.

 ممکن است پورت usb شما و یا سیم usb خراب شده باشد و اتصال میان پرینتر و لپ تاپ یا کامپیوتر شما به درستی صورت نگیرد. همچنین ویروس های کامپیوتری ممکن است باعث شود پرینتر شما در سیستم عامل نشان داده نشود.

بسیار دیده شده بعد از ارسال دستور پرینت به پرینتر صدای چاپ دستگاه می آید اما کاغذ به درون دستگاه پرینتر برادر کشیده نمی شود. دلایل مختلفی از جمله خراب بودن سینی کاغذ، خرابی کاغذ کش، مشکلات نرم افزاری و به روز نبودن درایور دستگاه و همچنین خرابی غلتک های دستگاه باعث میشود پرینتر برادر کاغذ را برای چاپ به درون خود نکشد.

 دیده شده وقتی که با پرینتر برادر اقدام به چاپ می کنیم، برگه داخل دستگاه رفته و صدای عملیات چاپ می آید اما برگ سفید بیرون می آید. برد فرمتر، تمام شدن جوهر کارتریج، ایرادات نرم افزاری و خرابی درایور دلایلی است که ممکن است این اتفاق در پرینتر برادر شما رخ دهد.

هزینه تعمیر پرینتر برادر

نوع خدمات
هزینه تقریبی
جنرال سرویس
200.000 تا 500.000
پیکاپ و کاغذ کش
150.000 تا 280.000
درام
60.000 تا 200.000
شارژ کارتریج
75.000 تا 350.000
فیوزینگ
350.000 تا 2.000.000
پیکاپ کاست 1
150.000 تا 250.000
پیکاپ کاست 2
180.000 تا 380.000
پیکاپ فیدر
200.000 تا 350.000

تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر برادر از خدمات رایج ارائه شده توسط شرکت تعمیر باما است. با در اختیار داشتن انباری از قطعات یدکی این برند شما می توانید با سرعت و بدون اتلاف وقت تعمیر پرینتر برادر خود را انجام دهید. تعمیر باما با داشتن تکنسین های حرفه ای و دوره دیده، تعمیر پرینتر شما را در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

تمام اجزای پرینترهای برادر دارای طراحی محکم و مقاوم می باشند با این حال، عناصر دستگاه برای چاپ به طور دوره ای از کار می افتند. این امر به ویژه برای جزئیاتی مانند مکانیسم های گرفتن ورق و کشیدن آن از طریق کل دستگاه پرینتر، رسانای نوری، درام و موارد دیگر صادق است. هر چیزی که اغلب استفاده شود و به سرعت فرسوده می شود و نیاز به تعمیر دارد. ویژگی های تعمیر پرینتر برادر به نوع خاصی از چاپ مورد استفاده در دستگاه بستگی دارد:

  • پرینترهای نقطه ای به طور منظم و اغلب هدهای چاپ را می شکنند.
  • پرینترهای جوهر افشان نیاز به تمیز کردن مکرر و پر کردن مجدد دقیق کارتریج دارند.
  • پرینترهای حرارتی (کاغذ) به کیفیت قطعات داخلی حساس هستند و بنابراین قطعات فرسوده باید در اسرع وقت تعویض شوند.
  • پرینترهای لیزری در پرینترهای برادر ناحیه برداشت کاغذ و همچنین غلتک های تغذیه یا فیوزینگ را غیرفعال می کند.

متخصصان تعمیر باما آماده ارائه گارانتی کلیه کارهای انجام شده و قیمت مناسب برای تعمیر پرینترهای برادر هستند. در شرکت ما سعی می کنیم فقط از اجزای اصلی استفاده کنیم.

هزینه تعمیر پرینتر برادر

هزینه تعمیر پرینتر برادر بستگی به محدوده کار و قیمت قطعات تعویض دارد. لطفاً توجه داشته باشید که قیمت خرابی های مشابه برای مدل های مختلف پرینتر می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. این به دلیل این واقعیت است که همه تولید کنندگان، قطعات جداگانه مکانیزم ها را تولید نمی کنند، بنابراین، یک مجموعه کاملاً مکانیکی یا الکترونیکی باید جایگزین شود. در صورت امکان، تکنسین‌های ما سعی می‌کنند با استفاده از قطعات قابل تعویض مدل‌های مشابه، راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه‌های تعمیرات بیابند، اما این تنها در مورد دستگاه‌های خاصی صدق می‌کند.

شما می توانید یک تعمیرکار حرفه ای پرینتر برادر را در شرکت تعمیر باما پیدا کنید. تکنسین های باتجربه به سرعت تجهیزات را به چرخه کار برمی گردانند تا آن را به استفاده بی عیب و نقص وظایف برگردانند. توصیه می شود سفارش را در سایت بگذارید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تعمیرات پرینترهای برادر را با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. تکنسین ما از شرکت اعزام و به محض حضور در محل، تشخیص را انجام می دهد و پس از آن با شما قیمت و شرایط تعمیر را به توافق می رساند (معمولاً امکان تعمیر آن در همان روز وجود دارد). نمایندگی تعمیر پرینتر برادر بالاترین سطح کیفیت و قابلیت اطمینان را به شما ارائه می دهد. برای سفارش تعمیر پرینترهای برادر کافیست تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر برادر در تهران

پرینتر یک ابزار ضروری در دنیای مدرن است. هر روز باید اسناد مختلفی را برای کار، تحصیل و غیره چاپ کنید. بر این اساس، عملکرد چنین تجهیزاتی باید با مسئولیت پذیری نظارت شود، اما هیچ تجهیزاتی از خرابی مصون نیست. اگر دستگاه از کار افتاده است و نیاز به تعمیر پرینترهای برادر در تهران را دارید، می توانید به متخصصان مجرب ما اعتماد کنید. برخی بر این باورند که برای بازیابی پرینتر نیاز به تخصص خاصی نیست.

اولا، این خدمات دارای تفاوت های ظریف و ظرافت های زیادی است که باید آنها را درک کنید. ثانیاً، فقط متخصصان با تجربه می توانند قبل از تعمیر پرینترهای برادر یک عیب یابی کامل را انجام دهند که به جلوگیری از خرابی های احتمالی دیگر کمک می کند. ثالثاً متخصصان، ابزار لازم را دارند. آنها کاملاً خاص هستند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که یک مبتدی یا حتی بیشتر از آن هنگام کار مستقل، آنها را در اختیار داشته باشد.

اگر به تعمیر پرینتر برادر در تهران نیاز دارید، لطفا با تعمیر باما تماس بگیرید. ما شرایط مطلوب را ارائه می دهیم: قیمت مناسب، مدت کوتاه، کیفیت بالا. ما با شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی، کاربران فردی همکاری می کنیم. مرکز خدمات ما تجهیزات و ابزار لازم برای تعمیر پرینترهای برادر را دارد. تجربه گسترده، حرفه ای بودن بالای کارکنان و تجهیزات فنی خوب به ما این امکان را می دهد که حتی پیچیده ترین وظایف را به طور موثر و در مدت زمان کوتاه حل کنیم.

می توانید درخواست تعمیر پرینترهای برادر در تهران را در وب سایت بگذارید و یا تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت. سفیران ما دستگاه خراب را به صورت رایگان تحویل گرفته و  به مرکز خدمات تعمیر باما می اورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مشخص شده تماس حاصل فرمایید.

دلایل خرابی پرینتر برادر

علائم” زیر نشان دهنده خرابی دستگاه چاپ است:

  • دستگاه کامپیوتر را نمی بیند: دلیل ممکن است مادربرد یا شکستگی کانکتور USB باشد.
  • پرینتر روشن نمی شود: منبع تغذیه یا مادربرد ممکن است آسیب ببیند.
  • دستگاه کپی یا اسکن نمی کند: مشکلی در نوار اسکن یا درایو اسکنر وجود دارد.
  • پرینتر کاغذ را بر نمی دارد یا چندین ورق را به طور همزمان برمی دارد: دلیل آن مشکل در واحد تغذیه کاغذ، ناحیه توزیع، یا وارد شدن یک شی شخص ثالث به دستگاه است.
  • سر و صدا غیر مشخصه: نقص در کارتریج یا بلوک دنده.
  • کیفیت پایین چاپ (وجود راه راه، نقطه، شکاف و غیره): آسیب به کارتریج یا واحد تثبیت تونر (فیوزر).
  • دستگاه پیامی در مورد نوعی خطا می دهد: این نشان دهنده نقص در نرم افزار است.
تعمیر پرینتر برادر

شارژ کارتریج پرینتر کانن

با ظهور رایانه ها و سایر ماشین های مدرن، تقاضا برای چاپ نیز بسیار افزایش یافته است، همچنین در خرید کارتریج های لیزری و پر کردن واقعی کارتریج ها. اگر تصمیم خود را برای خرید پرینتر و کارتریج گرفته اید، اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است که به دنبال کدام برند باشید. کارتریج برای پرینتر بخرید یا از شارژ مجدد کارتریج استفاده کنید؟ تعدادی از شرکت‌ها در حال تولید و تامین قطعات هستند تا به کاربران کمک کنند تا اقلام با کیفیت و بادوام را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که اقلام چاپ با کیفیت استثنایی دارند.

برادر پس از انجام تحقیقات گسترده برای توسعه تعدادی محصول مختلف، محصولی را ایجاد کرد که بتوان از ان مصرف چند باره داشت نتیجه ان کارتریج برادر چند بار مصرف است که بتوانید ان را چندین بار شارژ کنید و کیفیت ان انقدر بالا باشد که بر عملکرد تجهیزات، کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه تأثیر نگذارد. این برند عناصر مورد استفاده در مواد مصرفی عملکرد و ضمانت دستگاه شما را تضمین می کند. تعداد زیادی کارتریج در بازار موجود است، اما همه آنها مطلوب نیستند. شما باید چندین مورد را بررسی کنید، از جمله کیفیت. به منظور بهبود عملکرد دستگاه، دستگاه‌ها حاوی رنگ‌ها، مواد نفوذی، آب و سایر موارد با دقت انتخاب شده و ساخته شده‌اند، به‌ویژه برای مطابقت با مشخصات محصول برادر شما باید اطمینان حاصل کنید که هد چاپ روان و مطمئن کار می‌کند .

پرینترهای برادر به نسبت ارزان و قابل اعتماد بودن شهرت دارند. پرینترهای خانگی کوچک و ارزان با کیفیت بالا هستند. خط تولید دستگاه های لیزر برای دفاتر کوچک طراحی شده است. پرینترهای برادر علاوه بر هزینه نسبتا پایینی که دارند، مواد مصرفی ارزان قیمتی نیز دارند. تعمیر پرینترهای برادر معمولاً زمان کمی می برد، زیرا اغلب قطعات در دسترس هستند.

تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر برادر در محل

تعمیر پرینتر برادر در محل توسط شرکت ما سریع و با کیفیت ارائه می شود. شرکت ما همچنین خدماتی را برای نگهداری مداوم دستگاه ها با بازرسی پیشگیرانه ماهانه، برای جلوگیری از خرابی بیشتر قطعات گران قیمت و پر کردن به موقع کارتریج ها ارائه می دهد. کلیه خدمات با در نظر گرفتن پیچیدگی تعمیرات انجام شده با ضمانت انواع کارهای انجام شده با کیفیت بالا و در زمان کوتاه انجام می دهد. هنگام ارائه خدمات، تنها از مدرن ترین تجهیزات و فناوری ها استفاده می شود، فقط از مواد مصرفی و قطعات یدکی با کیفیت و اصلی طبق توصیه های سازنده استفاده می شود. برای تعمیر پرینترهای برادر قیمت، مستقیماً به میزان پیچیدگی تعمیر بستگی دارد. از بین بردن خرابی های هرچقدر پیچیده، شارژ مجدد کارتریج یا تعویض منبع تغذیه امکان پذیر است.

تمام محصولات برادر که امروزه تولید می شوند از کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند، اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، تعدادی خرابی دارند که مشخصه آنهاست. وضعیت به دلیل این واقعیت پیچیده است که تعداد کمی از مراکز خدمات با چنین تجهیزاتی کار می کنند.

مرکز خدمات ما یکی از معدود مراکزی است که می تواند تعمیرات ارزان و باکیفیت پرینترهای برادر را در تمامی مدل ها، از ساده ترین پرینترهای جوهرافشان گرفته تا دستگاه های چندکاره تمام رنگی پیچیده فنی، به شما ارائه دهد، چرا که متخصصان ما در یک مرکز مجاز آموزش دیده اند.

تعمیر پرینتر برادر

تعمیرات پرینتر برادر

پرینترهای برند ژاپنی برادر با حاشیه ایمنی بالا متمایز می شوند و به شرط استفاده صحیح، نیازی به تعمیرات مکرر ندارند. اما یکی از ویژگی های هر دستگاه چاپی وجود قطعات فرسایشی در طراحی آنها است که به طور دوره ای نیاز به تعویض دارند. اینها عبارتند از: رسانای نوری، درام، غلتک های پیکاپ کاغذ. تعمیر پرینترهای برادر نیز ممکن است در صورت عدم رسیدگی به تجهیزات، خرابی نرم افزار و بلع تصادفی اشیاء کوچک مورد نیاز باشد. خدمات تعمیر پرینتر برادر عبارتند از: 

  • دستگاه های تشخیصی؛
  • جداسازی کامل یا جزئی
  • تمیز کردن و روغن کاری اجزا و قطعات؛
  • تمیز کردن و بازسازی قطعات لاستیکی مکانیسم تغذیه کاغذ با مایع مخصوص.
  • تنظیم گره های فردی؛
  • تعمیر و تعویض قطعات و قطعات معیوب؛
  • مونتاژ دستگاه و بررسی عملکرد آن؛
  • بررسی عملکرد هنگام اتصال به رایانه

تشخیص در سرویس ما به صورت رایگان انجام می شود. مدت زمان تعمیر پرینتر برادر تحویل کارگاه ما از 1 ساعت تا 3 روز کاری طول می کشد. همچنین امکان اعزام متخصص به محل شما وجود دارد. با رعایت قوانین عملیاتی لازم، بسیاری از انواع تعمیرات پرینتر برادر به مدت 3 ماه گارانتی می شود. 

تعمیر پرینتر برادر

تعمیرات حرفه ای پرینترهای برادر

تعمیرات حرفه ای پرینترهای برادر یکی از خدمات اصلی مرکز خدمات ما می باشد. ما سال هاست که با دستگاه های کپی و پرینترهای این برند ژاپنی کار می کنیم، بنابراین نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم. کارکنان ما به سرعت علل خرابی ها را تعیین می کنند و خرابی ها را برطرف می کنند.

برادر یکی از پیشروترین تولید کنندگان دستگاه های چند منظوره در جهان است. از مزایای تجهیزات اداری این برند می توان به کارایی بالا، عملکرد قابل اعتماد، سهولت استفاده اشاره کرد. اما مهم نیست که مدل پرینتر چقدر خوب است، با استفاده فشرده دیر یا زود دچار اختلال می شود. تعمیر با ما بازگرداندن دستگاه به چرخه ی کار به شما کمک می کند.

تعمیر پرینتر برادر همیشه با یک تشخیص جامع شروع می شود. متخصص مرکز خدمات ما دستگاه را به دقت بررسی می کند تا علت خرابی را بیابد. فقط پس از آن می توان گفت که کار تعمیر چقدر طول می کشد، چقدر هزینه دارد، چه اقداماتی برای بازیابی عملکرد دستگاه باید انجام شود.

پرینترهای لیزری شرکت ژاپنی برادر به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان بالا معروف هستند. اما دیر یا زود قطعات دستگاه فرسوده، غیر قابل استفاده می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. مرکز مجاز خدمات تعمیرباما تعمیرات تخصصی پرینترهای برادر را انجام می دهد.

چرا تعمیر باما؟

  • تعمیر در شرایط مرکز خدمات اما در قلمرو مشتری.
  • خروج و تعمیر در طول روز.
  • همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت نقدی و غیر نقدی.
  • گارانتی 3 ماه برای کار انجام شده.
  • شرایط تعمیر تجهیزات در مرکز خدمات ما معمولاً از 2 روز تجاوز نمی کند. با مراجعه به ما، پشیمان نخواهید شد و از استفاده از تجهیزات برادر خود برای سالیان متمادی خوشحال خواهید شد.

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر پرینتر برادر با ما تماس بگیرید

تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

امیدوارم از مطالب فوق استفاده لازم را برده باشید در صورت سوال و یا انتقاد می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر پرینتر

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.