تعمیر پرینترهای حرارتی

تعمیر باما در بخش تعمیر پرینترهای حرارتی ارائه خدمات با کیفیت می کند. پرینترهای لیبل زن یا به زبان ساده پرینترهای حرارتی دربخش تولید برای برچسب زدن محصولات تولیدی یا برای برچسب زدن مجدد تمامی کالاها در فروشگاه تحت سیستم حسابداری از آنها استفاده می شود. حجم چاپ زیاد است، پرینتر با بار سنگین کار می کند و خرابی در کار آن اغلب رخ می دهد. اکثر مشکلات مربوط به خرابی پرینتر است و به راحتی در محل تعمیر می شود.

برای پرینترهای لیبل زن، مهم است که از مواد مصرفی استفاده کنید که تاریخ انقضا آنها نگذشته است. لیبل های قدیمی لایه چسب ضعیفی دارند، بنابراین در حین چاپ از بستر داخل پرینتر جدا می شوند و به خوبی به سطح محصول نمی چسبند. برچسب های حرارتی خاکستری می شوند و نوار منقضی شده به خوبی (لکه دار) به برچسب منتقل می شود.

تعمیر پرینترهای حرارتی

مشکلات رایج پرینتر لیبل زن

پرینتر حرارتی متن را چاپ نمی کند، یک برچسب خالی می دهد

رایج ترین مشکلی که با رول جدیدی از برچسب ها خ می دهد. برچسب های چاپ حرارتی مستقیم هیچ تفاوتی با نیمه براق ندارند (انتقال حرارتی که برای چاپ نیاز به روبان دارد) بنابراین اغلب حتی در فروشگاه هنگام فروش اشتباه می شوند. برای بررسی نوع برچسب، باید ناخن خود را با تلاش زیاد در امتداد سطح آن بکشید. یک علامت تیره باید روی برچسب حرارتی باقی بماند.

انتقال تصویر برچسب به مجاور

هنگامی که اندازه برچسب تغییر می کند یا زمانی که رول برچسب جایگزین می شود رخ می دهد. در این مورد، باید پرینتر را برای یک برچسب جدید کالیبره کنید. در طول فرآیند کالیبراسیون، پرینتر یاد می گیرد که انتهای یک برچسب را به درستی تشخیص دهد و شروع چاپ را در ابتدای برچسب بعدی قرار دهد. کالیبراسیون را می توان به دو صورت نرم افزاری (از درایور) و سخت افزاری (با فشار دادن دکمه های روی پرینتر) انجام داد. اگر کالیبراسیون پرینتر کمکی نکرد، باید در مرکز خدمات تعمیر شود. محتمل ترین خرابی سنسور انتهای کاغذ یا برد اصلی است.

نوارهای سفید عمودی روی برچسب های چاپ شده

با چنین خرابی پرینتری، بارکدهای چاپ شده روی برچسب ها ممکن است توسط اسکنر شناسایی نشوند. علت ممکن است کثیف شدن هد چاپ، خرابی آن یا آسیب به کابل اتصال هد به برد اصلی باشد. هد چاپ را بررسی کنید. اگر کثیف است، سعی کنید آن را با یک تکه پنبه ای مرطوب شده با الکل تمیز کنید، مراقب باشید که هیچ مایعی داخل هد نباشد. اگر تمیز کردن کمکی نکرد، با مرکز خدمات تماس بگیرید. برای چاپ در تیراژ بالا، هد به اندازه رول لیبل یک کالای مصرفی تلقی می شود.

تعمیر پرینترهای حرارتی

تعمیرات پرینتر حرارتی

چاپگر لیبل یک تجهیزات بسیار ضروری و مهم در اکثر سازمان های خرده فروشی است. بدون این دستگاه، تصور کار تمام بخش های یک سوپرمارکت یا هایپر مارکت مدرن مواد غذایی غیرممکن است. متأسفانه، فناوری بی نقص از احتمال شکست زودرس خالی نیست. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند بر تجهیزات در شرایط یک شرکت تجاری یا یک کارگاه تولید تأثیر منفی بگذارد.

یکی از فعالیت های اصلی شرکت تعمیرباما تعمیر و نگهداری دستگاه های کپی و تجهیزات چاپ (پرینترهای حرارتی، پلاتر، ریسوگراف، دستگاه های تاشو، سیستم های چاپ مهندسی، خردکن) می باشد خدمات ارائه شده توسط تعمیر باما تحت پوشش تضمین کیفیت خدماتی است که ارائه می دهیم.

تعمیر پرینترهای حرارتی و راه اندازی پرینتر برای چاپ استیکر و لیبل

پرینترهای انتقال حرارتی و پرینترهای حرارتی در فرآیندهای مختلف صنعتی و همچنین در خرده فروشی، انبارداری و سایر کاربردهای جهت دار استفاده می شوند. شرکت ما تعمیر پرینترهای حرارتی در انواع و پارامترهای زیر را انجام می دهد:

  • پرینترهای بارکد و لیبل
  • پرینترهای انتقال حرارتی
  • پرینترهای حرارتی مستقیم
  • پرینترهای سیار و قابل حمل
  • پرینترهای RFID

تعمیرات و کارهای پیشگیرانه (نگهداری) شامل موارد زیر خواهد بود:

  • جداسازی کامل دستگاه – تمیز کردن تمام تسمه های محرک، غلطک ها و چرخ دنده ها، ترمیم تغذیه کاغذ و محورهای تغذیه کاغذ، راه اندازی مکانیسم تغذیه کاغذ.
  • بررسی وضعیت واحد توسعه – هد چاپ حرارتی، غلطک فشار و راهنما. تمیز کردن، تنظیم و تنظیم پرینتر حرارتی؛
  • تشخیص الکترونیک – بررسی بردهای پردازنده، کاغذ، سنسورهای دما و سایر اجزای الکترونیکی برای علائم آسیب.
  • بررسی منبع تغذیه – تضمین عملکرد پایدار و ایمن دستگاه.
  • مشاوره فنی – توصیه هایی برای عملکرد صحیح پرینتر حرارتی در مورد کیفیت چاپ و نصب کاغذ؛
  • تکمیل تست پرینتر حرارتی- آزمایش ها و گزارش ها برای کاربر نهایی.

تعمیر پرینترهای حرارتی

پرینتر حرارتی چگونه تعمیر می شود؟

تعمیر پرینتر حرارتی در 3 مرحله انجام می شود:

  • مهمترین مرحله تشخیص است. ما تعیین می کنیم که علت خرابی پرینتر حرارتی چیست، چگونه آن را تعمیر کنیم و هزینه آن چقدر است.
  • در مورد امکان سنجی تعمیر با شما موافقم. در برخی موارد، تعمیر چاپگر حرارتی منطقی نیست، زیرا خرید یک چاپگر جدید سودآورتر است.
  • تعمیر پرینتر حرارتی و تست نهایی.

هزینه تعمیر پرینتر حرارتی چقدر است؟

هزینه تعمیر پرینتر حرارتی شامل موارد زیر است:

  • هزینه عیب یابی پرینتر حرارتی این طولانی ترین مرحله کار است و بنابراین بخش عمده ای از هزینه خدمات در تعمیر پرینتر حرارتی را تشکیل می دهد.
  • هزینه قطعات برای تعمیر پرینتر حرارتی.
  • هزینه های تعمیر.

 

 

 

 

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.