تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک با توجه به کاربرد بالای آن در مراکز اداری و سازمان‌ها، نیازمند سرعتِ عمل و تخصص بالای کارشناسان تعمیر است. تخصص و سرعت عمل کارشناسان تعمیر، سبب تعمیر و تحویل دستگاه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به مرکز مربوطه می‌گردد و این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا بی‌هیچ فوت وقتی، به ارسال و یا دریافت نامه‌های مورد نیاز بپردازد.

بروز ایراد و عیب در سیستم فکس، در واقع سبب بروز اختلال در ارائه خدماتی می‌گردد که در آن‌ها نیاز به دستگاه فکس است؛ بروز اشکالات در فکس‌های پاناسونیک گاه سبب می‌گردد تا کاربر قادر به برقراری ارتباط نشود که این امر در دنیای مبتنی بر ارتباطات امروزی، مشکلی اساسی و جدی به حساب می‌آید. از همین‌روست که سرعت و کیفیت در تعمیر دستگاه فکس بسیار مهم و ضروری تلقی می‌گردد.

کیفیت بالا در ایجاد دستگاه های فکس متعلق به پاناسونیک است. این شرکت توانست به موفقیت بی سابقه ای دست یابد، زیرا. راحتی، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن را در محصولات خود ترکیب می کند. حدود 90 درصد از مصرف کنندگان از فکس پاناسونیک استفاده می کنند. بیایید ببینیم فکس های این شرکت چه ویژگی هایی دارد.

نمایندگی رسمی پاناسونیک – تعمیر فکس پاناسونیک

نمایندگی رسمی پاناسونیک با کنار هم قرار دادن فاکتورهای اساسی و مهمی نظیر تخصص، تجربه و امکانات یکی از جامع ترین مراکز ارائه ی سرویس های فروش و تعمیر محصولات باکیفیت کمپانی پاناسونیک است. تکنسین ها و کارشناسان واحد تعمیرات این نمایندگی به دلیل برخورداری از سابقه ی کاری درخشان و در اختیار داشتن به‌ روزترین ابزارآلات فنی، قادر به رفع تمامی اشکالات ساختاری محصولات پاناسونیک می باشند. خدمات تخصصی نمایندگی مجاز پاناسونیک در تعمیر تجهیزات اداری با ما کپی  دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و کلیه ی تولیدات پاناسونیک از جمله ماشین های اداری، تبلت ها، موبایل های هوشمند و تلویزیون های این برند را شامل می شود.

خدمات واحد تعمیرات فکس پاناسونیک

  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • تعمیر دستگاه‌های فکس پاناسونیک در محل
  • تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تعمیر فکس پاناسونیک رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …
  • مشکل ارسال نشدن فکس
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس پاناسونیک
  • تعویض قطعات معیوب فکس پاناسونیک در صورت نیاز
  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس پاناسونیک

تعویض قطعات معیوب

استفاده از ماشین های فکس نسبت به سال های پیش کاهش شدیدی داشته است. این موضوع در کاهش اثر استهلاک بر قطعات مختلف فکس نیز موثر بوده است. اما از طرفی ممکن است عدم استفاده از قابلیت های فکس پاناسونیک باعث از کار افتادگی برخی از بخش های تشکیل دهنده ی آن شود. گاهی اوقات در چنین شرایطی تعمیر جای خود را به تعویض قطعه می دهد. با حضور در نمایندگی تعمیرات فکس پاناسونیک  در تعمی با ما کپی می توانید مطمئن باشید که تعویض قطعه با نمونه ی اورجینال مشابه انجام شود. فراموش نکنید که استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت دلیلی برای مرگ تدریجی دستگاه فکس است. ریسک مراجعه به مراکز تعمیراتی ناشناس را از یاد ببرید و از خدمات نمایندگی رسمی پاناسونیک بهره مند شوید.

اشکالات و اختلالات رایج در دستگاه فکس پاناسونیک

  1. شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس
  2. جمع‌شدگی کاغذ فکس
  3. بروز صدای نابهنجار از دستگاه
  4. ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  5. قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه

تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک

در این جا تعمیر با ما ما ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع مختلف از دستگاه فکس پاناسونیک  می باشد . انواع مختلف فکس پاناسونیک به شرح ذیل می باشد:

  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP 711
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP701
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FL612
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP365
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-MB2085
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM386
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل FP-701CX
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503-CX
  •  تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT987CX

تعمیر فکس پاناسونیکرفع مشکل عدم ارسال فکس در دستگاه های پاناسونیک

مهم ترین مشکلی که می تواند طی به کارگیری دستگاه های فکس پاناسونیک گریبانگیر کاربر شود، عدم ارسال فکس است. قطعی یا خرابی اتصالات، قطع شدن مودم در دستگاه هایی که با اینترنت کار می کنند و تداخلات ارتباطی میان مودم و خط تلفن اصلی ترین مسائلی هستند که معضل ارسال نشدن فکس را به وجود می آورند. در صورت تداوم اختلالات مرتبط با عدم انتقال فکس مورد نیاز به مقصد و صحت خطوط تلفن و اینترنت مورد استفاده، تماس با مراکز تعمیراتی معتبر ضرورت می یابد.

بهتر است تعمیر فکس پاناسونیک را به تکنسین های ماهر این حوزه خود بسپارید . زیرا تعمیر و تعویض اشتباه قطعات بر تعداد ایرادات دستگاه فکس افزوده و شما را متحمل هزینه های  بیشتری خواهد کرد.

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

پاناسونیک دارای دستگاه های چند کاره ی عظیم الجثه ای است که فکس یکی از قابلیت های فنی آن است. در چنین شرایطی مسلما فرآیند جابه جایی دردسرهای خاصی برای کاربر خواهد داشت. در این راستا نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک به رفاه و آسایش کاربران دستگاه های چند کاره ی پاناسونیک اندیشیده و با ارائه ی سرویس های تعمیر در محل تمامی عیوب ریز و درشت فکس های پاناسونیک را برطرف می سازد. جهت استفاده از این سرویس، کافی است با واحد تعمیرات تماس گرفته و مشکل دستگاه را با همکاران ما در میان بگذارید. تیم اعزامی به آدرس ثبت شده از سوی شما در مدت زمان کمی دستگاه فکس مورد نظر را بازیابی می نمایند.

تعمیرات فکس در کدام موارد ضروری است؟

عوامل محیطی در کنار طراحی ظریف موجب شده اند که دستگاه فکس مستعد مشکلات و ایرادهای مختلفی باشد. فکس با استفاده از خط تلفن یا اینترنت، اسناد را به مقصدی مشخص ارسال می کند. در نتیجه وجود هرگونه مشکل در این بخش ها می تواند عملکرد دستگاه فکس را مختل کند. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در این دستگاه  یا هر برند دیگری را ضروری می سازد، مربوط به زمانی است که چند برگه با هم به داخل دستگاه کشیده می شود یا این که اصلا کاغذ وارد دستگاه نمی شود.

وجود خطوط اضافه روی برگه هم مساله دیگری است که باید به صورت تخصصی بررسی شود. ارسال نشدن فکس به مقصد هم جزء ایراداتی است که معمولا ایجاد شده و کار کاربر را به طور کلی مختل میکند. در کنار همه موارد ذکر شده، شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست هم در فرایند تعمیرات فکس پاناسونیک مورد بررسی قرار می گیرند.

عیب یابی فکس پاناسونیک

اولین مرحله در تعمیر فکس پاناسونیک یا هر دستاه فکس دیگری، عیب یابی آن است. در جریان عیب یابی تعمیرکار متوجه می شود که مشکل یا مشکلات موجود چه دلایلی دارند و برای رفع آنها باید چه کرد. وجود هر نوع اختلال در خط تلفن یا شبکه اینترنت، عملکرد فکس را مختل می کند. مشکلات برق هم بر روند کار این دستگاه تاثیر می گذارند. اگر چند برگه به صورت همزمان داخل دستگاه کشیده می شوند، احتمالا ADF یا کاغذکش اتوماتیک دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. این وضعیت همچنین ممکن است روند خروج کاغذ از فکس را با مشکل مواجه کند.

یکی دیگر از مواردی که در عیب یابی فکس پاناسونیک بررسی می شود، آلودگی شیشه اسلیت است. این اتفاق موجب می شود که فکس های ارسالی کیفیت خوبی نداشته باشند و بعضا لکه داشته باشند. به هم ریختن تنظیمات هم می تواند کار فکس را با مشکل مواجه کند. مثلا اگر شما به اشتباه گزینه Auto answer یا پاسخ خودکار را غیر فعال کنید، نمابر مورد نظرتان به مقصد نخواهد رسید. پس از طی مرحله عیب یابی، تکنسین بهترین روش تعمیرات را متناسب با بخش های آسیب دیده و شدت و نوع خرابی انتخاب می کند.

تعمیرات فکس پاناسونیک

تعمیر فکس و به ویژه تعمیر فکس پاناسونیک را می توان در مرکز خدمات ما انجام داد. قاعدتاً دستگاه های فکس بدون خاموش شدن شبانه روزی استفاده می شوند و به مرور زمان خرابی ها و مشکلات مختلفی با آن پیش می آید. بیایید مشکلات اصلی در عملکرد فکس را در نظر بگیریم، در صورت نیاز به تعمیر فکس پاناسونیک تعمیرباما مراجعه کنید. از ایرادات متداولی که به ما مراجعه می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فکس پیام ها را ارسال می کند و متن را با رگه های سیاه روی کاغذ چاپ می کند
  • خطوط سیاه هنگام چاپ اسناد چاپ می شوند
  • هنگام چاپ، دریافت و همچنین کپی یک سند، فقط در نیمی از برگه از طریق فکس چاپ می شود.
  • اسناد از طریق فکس ارسال یا دریافت نمی شوند
  • فکس متن را دوباره چاپ نمی کند
  • فکس پاناسونیک می‌نویسد «جمع کاغذ»، اگرچه در واقع کاغذ گیر نکرده است
  • فکس نمی تواند کاغذ بردارد
  • با دریافت اطلاعات، فکس اغلب رگه های عمودی سفید روی کاغذ ایجاد می کند
  • پاره شدن کاغذ حرارتی هنگام چاپ

تعمیر فکس پاناسونیک در تهران

تعمیر فکس پاناسونیکهنگام تماس با مرکز خدمات تعمیر فکس پاناسونیک در تهران، ما تضمین می‌کنیم که در عیب‌یابی راهنمایی نسبتاً فوری و بسیار ماهر دریافت خواهید کرد. کارگاه ما در تهران واقع شده است. تشخیص خرابی فکس در بیشتر موارد در روز تماس انجام می شود. پس از عیب یابی فکس توسط تکنسین، هزینه و شرایط تعمیر با مشتری توافق می شود. وقتی با تعمیر موافقت کردید، تکنسین های ما  کار تعمیر را ادامه می دهد. علاوه بر این، پس ازتعمیر و برطرف شدن تمامی ایرادات دستگاه تکنسین، تست های لازمه را انجام داده و بعد به کاربر گرامی تحویل می دهد. لازم به ذکر است که قطعات تعویض شده دارای ۶ ماه گارانتی می باشد

شما می توانید صد در صد مطمئن باشید که در هنگام تعمیر دستگاه های فکس، متخصصان ما از کارکرد طولانی مدت و باکیفیت تجهیزات در آینده اطمینان حاصل خواهند کرد.

تعمیر فکس پاناسونیک با گارانتی ۶ ماه

شرکت تعمیرباما تعمیرات دستگاه فکس پاناسونیک را انجام می دهد. ما سال ها است که در زمینه تعمیر تجهیزات اداری فعالیت می کنیم و تیمی از صنعتگران خبره داریم که تمام ویژگی های فکس پاناسونیک و نقاط ضعف آنها را می شناسند. بنابراین، در مرکز خدمات ما امکان انجام تعمیرات با هر پیچیدگی وجود دارد.

ما همیشه مجموعه زیادی از قطعات یدکی در انبار داریم که به ما امکان می دهد تعمیرات را به سرعت انجام دهیم. در صورت عدم وجود قطعات یدکی لازم در انبار، آنها را مستقیماً از تولید کنندگان سفارش می دهیم که زمان تحویل را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در شرکت تعمیر باما تعمیر فکس پاناسونیک با گارانتی ۶ ماه انجام می شود.

قبل از شروع تعمیر، دستگاه تشخیص داده می شود که بر اساس آن زمان مورد نیاز برای تعمیر و هزینه آنها یررسی می شود. اگر تعمیر به دلیل هزینه بالای آن امکان پذیر نیست، به شما توصیه می شود که یک دستگاه فکس جدید خریداری کنید.برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه، ما تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و عیب یابی فکس را ارائه می دهیم. این به حفظ عملکرد خوب دستگاه و جلوگیری از خرابی های ناخواسته کمک می کند.

عیب یابی و تعمیر فکس پاناسونیک

بسته به نیاز شما، شرکت پیشنهاد می دهد دستگاه لازم را انتخاب کنید، زیرا فکس چندین عملکرد را به طور همزمان ترکیب می کند، این یک تلفن، چاپگر، اسکنر، مودم است. اما علاوه بر این، پاناسونیک فکس‌های تک‌کارکردی و چند منظوره را ارائه می‌کند که می‌تواند شماره‌گیری سریع، زمان‌بندی ارسال اسناد، منشی تلفنی، فوروارد و موارد دیگر را داشته باشد. در انتخاب فکس سرعت دریافت و ارسال سیگنال بسیار مهم است. بنابراین، در فکس های پاناسونیک، سرعت به مرز 15 کیلوبایت بر ثانیه می رسد.

Panasoniزبرتری خود را به دست آورده است و این واقعیت که فکس ها اسناد با کیفیت را بدون خطا حتی با سیگنال ضعیف ارسال می کنند، نشان می دهد که دستگاه های فکس از مواد با کیفیت ساخته شده اند. یک واقعیت مهم این است که فکس های این شرکت از نظر مصرف جوهر اقتصادی به حساب می آیند. بنابراین، انتخاب بزرگ، عملکرد عالی و مقرون به صرفه بودن، پاناسونیک را به یک رهبر مطمئن در بازار دستگاه فکس تبدیل کرده است.

اما کیفیت بالای فکس ها تضمینی برای کارکرد بدون مشکل آنها نیست. بنابراین، خرابی در میان چنین دستگاه هایی غیر معمول نیست. اما اگر برای تعمیر فکس با تعمیر باما تماس بگیرید این شرکت در اسرع وقت و با کوتاه ترین زمان عیب یابی و تعمیر فکس پاناسونیک را انجام می دهد.. ما به سرعت و کارآمد ایراد هر فکس را تشخیص و تعمیر می کنیم. اگر خودتان دستگاه را به مرکز خدمات ما بیاورید، عیب‌یابی فکس رایگان در انتظار شماست .

چرا دستگاه فکس فکس نمی فرستد؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا یک دستگاه فکس ممکن است قادر به ارسال فکس نباشد. در اینجا چند دلیل احتمالی وجود دارد:

  • برق دستگاه: دقت کنید دستگاه به درستی به برق وصل شده باشد.
  • خط تلفن مشغول: اگر خط تلفن مشغول است، ممکن است دستگاه فکس نتواند فکس را ارسال کند. چند دقیقه صبر کنید و بعداً دوباره امتحان کنید.
  • شماره فکس اشتباه: مطمئن شوید که شماره فکسی که می‌گیرید صحیح است. شماره اشتباه ممکن است باعث عدم ارسال فکس شود.
  • گیر کردن کاغذ: گیر کردن کاغذ در داخل دستگاه فکس می تواند از ارسال فکس جلوگیری کند. سینی کاغذ، غلتک های تغذیه کاغذ و مسیر کاغذ را بررسی کنید تا مطمئن شوید کاغذ گیر نکرده است.
  • جوهر یا تونر کم: اگر سطح جوهر یا تونر کم باشد، ممکن است دستگاه فکس نتواند فکس را ارسال کند. در صورت لزوم جوهر یا کارتریج تونر را تعویض کنید.
  • مشکلات سازگاری: برخی از دستگاه های فکس ممکن است با انواع خاصی از ارسال فکس یا با دستگاه های فکس جدیدتر سازگار نباشند، که می تواند مانع از ارسال فکس شود.
  • تنظیمات اشتباه: تنظیمات دستگاه فکس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای ارسال فکس به درستی تنظیم شده اند. برای مثال، ممکن است دستگاه تنظیم شده باشد که فقط در ساعات خاصی یا در روزهای خاصی فکس ارسال کند.

اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نکرد، ممکن است لازم باشد برای کمک بیشتر با تعمیر با ما تماس بگیرید.

چگونه برای تعمیر فکس پاناسونیک تماس  بگیریم؟

مشتریان ما برای تعمیر تجهیزات اداری پاناسونیک از سرویس تماس با تعمیرباما استفاده می کنند . برای تماس با تعمیرکار تجهیزات اداری از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  1. از طریق تلفن: 02161328
  2. فرم تماس را پر کنید و درخواست تعمیر فکس پاناسونیک کنید و ما با شما تماس خواهیم گرفت

پاناسونیک شاید یکی از گسترده ترین برندهای تجهیزات اداری در ایران و در سراسر جهان باشد. دستگاه فکس پاناسونیک به دلیل کیفیت خوب و مشخصات خوب مورد علاقه است. از مزایای فکس پاناسونیک این است که: کوچک و قابل حمل بودن، عملکرد مناسب، توانایی انجام چندین عملکرد مختلف به طور همزمان. با این حال، خرابی فکس پاناسونیک می تواند بسیار جدی تر و بسیار پرهزینه باشد. با این حال، اگر خرابی رخ داده است، بهتر است با تعمیرباما تماس بگیرید تا در آنجا راهنمایی های لازم به شما داده شود و تعمیرات فوری انجام شود.

مرکز خدمات ما مجهز به تجهیزات مدرن برای تعمیر پولی فکس پاناسونیک است. قطعات یدکی و قطعاتی که ما در تعمیر استفاده می کنیم اورجینال بوده و مستقیماً از پاناسونیک تهیه می شود.

خدمات تعمیر فکس پاناسونیک با گارانتی ارائه می شود که بسته به پیچیدگی تعمیر می تواند به 6 ماه نیز برسد. کافی است برای در خواست خدمات با شماره 02161328 تماس بگیرید.

امتیازدهی

هدف ما

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است کابر گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با تعمیر ماشین های اداری با ما تماس بگیرید

تعمیرات ماشین های اداری

تعمیرکار در محل

برای ثبت سفارش تماس بگیرید

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

الان در دفتر هستیم با ما تماس بگیرید!

ایمیل

info@tamirbamacopy.com

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.